eu cand vreau sa Fut, FUT

4 Ian

Eu cand vreau sa Fut, FUT

Eu cand vreau sa Fut, FUT

Deci hooooo cu tata. stiu la ce va ganditi . va asigur ca nu e acel lucru. acum te intrebi de unde stiu…. hmmm ei bine chiar tu mi-ai spus acum. cum stiu ce ai spus tu acum? ei bine acesta e secretul eu.

Florin Şerban tipul asta acum cativa ani la o cafea cu mine pe dorobanti va intreba ce film sa mai faca. dupa o unga discutie i-am dat cateva ideei. dar e bulan el si mi-a tras teapa. nu a vrut sa recunoasca ca ideea i-a dat-o un analfabet. asa ca a schimbat numele in asta Eu când vreau să fluier, fluier (2010).

dar sa revenim. in acest an regizorul Analafabetul va aduce pe Ecrane filmul Eu cand reau sa Fut, Fut.  In distributie for fi nume mari din blogosfera romaneasca.  filmul va avea de toate. actiune, drama, comedie, sex de toate genurile,  prostie, religie, etc. tot ce vrei o sa gasesti in film.

Toate veniturile vor fi donate scolii SSO (Scoala de SEx Oral). asa ca nu zicei ca nu ma gandesc si la voi. ce pula mea… sa nu ma ami acuze lumea ca sunt zgarcit.

sa invatati sa dati limbi, sa sugeti pula… sa va faceti partenerul fericit/a.

un singur lucru imi mai lipseste. Asistent Director – adica regizor daca nu stiati. hei ma refeream la director. ala e regizor. asistent intelegeti nu.

daca mai vrea cineva sa joace in film s dea cu subsemnatul mai jos si sa zica ce rol vi s-ar potrivi. gasim noi ceva si pentru voi. ca figurant si to apari. ca si viata reala e plina de figuranti, de ce nu ar avea si filmul.

Hai ca va pup . la fete le dau un sarut pe lindic si pe barbati… cu ala mic de jos…  daca nus titi ce sa faci cu el  va desenez eu.

ai inteles ceva din ce am scris? hmmm nu cred. e de asteptat.  dar stiu sigur ca o persooana va intelege.

kiss all

109 răspunsuri to “eu cand vreau sa Fut, FUT”

  1. Sibel Ianuarie 5, 2011 la 14:22 #

    Ce rol imi dai 😀 ?

  2. analfabetul Ianuarie 6, 2011 la 16:06 #

    rolul razbunatorului. ce face el in film:
    acesta este o persoana invizibila pentru ochii lumii. il pot vedea doar acele femei/barbatii care au fost trasi pe sfoara partenerii lor de viata. razbunatorul se duce si le face viata un calvar si la urma ii omoara. d ce ii omoara? pentru ca razbunatorul dupa ce a patit-o si el a mers si i-a facut viata un calvar fostului partenere, apoi la omorat. dumnezeu a intervenit si a spus ca nu e bine ceea ce face. apoi a zis: stiu ca e gresit ce a facut el, dar e gresit ce ai facut si tu. asa ca iti voi da sansa sa-l omorai. vei putea face acest lucru doar dupa ce pe aceasta lume nu vr mai fi oamenii ca el. pe cei care ai le poti face orice doresti. dupa ce ai terminat il poti omora si vei putea continua viata linstita.
    razbunatorul spune: dar asta ar putea dura o vesnicie.
    Dumnezeu: stiu. de asta nici el nu veti putea muri pana nu termini tu treaba. el va putea muri doar de mana ta, ar el nu te va putea omora.

    • Sibel Ianuarie 7, 2011 la 13:27 #

      Bun asa 😀
      Accept rolul…nu cred ca mai e nevoie sa mai dau vreo proba, nu? :))
      Imi vine ca o manusa 😛

      • analfabetul Ianuarie 7, 2011 la 21:44 #

        totusi va trebui sa dai o proba in cabina regizorului sa vada cum stai la unele chestii.

  3. MIKA Ianuarie 9, 2011 la 19:19 #

    Se dau cumva probe si pentru asistent director???
    😀

    • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 19:28 #

      pai al tine ma gandeam cand am scris . speram sa te prinzi…
      hehehehehe

      • MIKA Ianuarie 9, 2011 la 19:57 #

        Este inceput de an ,am avut o lunga pauza asa ca ia-ma usurel …
        😀

      • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 20:01 #

        nu te stresez… avem timp un an de zile
        :d

      • MIKA Ianuarie 9, 2011 la 20:01 #

        Eram sigura ca la mine te-ai gandit ,insa de data asta …nu m-am prins.
        Ma „prinzi” tu?

      • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 20:14 #

        pai postul de asistent era pentru tine. asteptam sa vii cu propunerea tu. deci ai venit.
        asta era faza.

      • MIKA Ianuarie 9, 2011 la 20:02 #

        Si mai mult de un an …sper .

  4. MIKA Ianuarie 9, 2011 la 20:16 #

    Tocmai ti-am scris in alta parte ca as fi curioasa ce rol mi s-ar potrivi…

    • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 20:19 #

      rolul o sa-l afli mai tarziu. nu pot spune acum.

      • MIKA Ianuarie 10, 2011 la 21:32 #

        Nici o problema,observi ca-mi descopar singura rolul….in unele momente . 😀
        Uitasem sa-ti spun ca …semnificativa fotografie ai gasit pentru postul asta .

      • analfabetul Ianuarie 11, 2011 la 11:57 #

        fotografia a fost pusa asa … ca sa fie. dar dami putin timp si gasesc si o semnificatie.

      • Mika Ianuarie 11, 2011 la 12:04 #

        Ideea era ca eu sunt …scorpion .De asta am spus ca e semnificativa. :-p

  5. sid james Ianuarie 10, 2011 la 21:11 #

    Pentru umbra razbunatorului s-a ocupat rolul?Daca nu contacteaza-ma.
    Si inca ceva:cand apare Baselu in film?

    • analfabetul Ianuarie 11, 2011 la 11:53 #

      esti nebun omule…pe baselu nici la buda nu-l pun sa faca curat. deci nu va aparea.
      umbra razbunatorului? hmmm pai razbunatorul are un ajutor acum. pe lisa.

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 20:12 #

        Ma gandesc la ceva conspirativ… si imprevizibil.
        In urma unei betii crase,Lisa cade in plasa Ispititorului si a Seducatorului care o fac sandwich intr-un threesome.
        Fara sa se poata controla ea are orgasme nenumarate cu Seducatorul,lucru invidiat de Ispititorul.Razbunatorul priveste nevinovat futaiul secolului si vrea sa vina si el la clubul astora 3
        in schimb telefonul Lisei suna ….
        si de aici te las pe tine….
        Ce zici????
        :)))))))

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:31 #

        omule , imi pare rau ca te dezamagesc, dar Lisa va ramane Virgina inca vreo 1200 de ani.
        uite, am sa fac un post pe tema data de tine.. ok? sigur iti va place.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 20:32 #

        Vezi?
        Nu sunt singura care spune ca Lisei ii arde de babardeala 😆 😆 .

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:44 #

        daca lumea vrea asta… atunci asa vom face.

  6. sid james Ianuarie 14, 2011 la 20:30 #

    Am citit acum povestea Lisei.
    Am crezut ca,pana inainte de al citi, scenariul la care am comentat de mai sus e pura fictiune.
    Retractez comentariul anterior.

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:44 #

      ooo te-ai suparat… las ca te impac eu…

    • sid james Ianuarie 14, 2011 la 20:44 #

      Pai care-i intriga,ca nu-nteleg…
      N-are braul la ea si ramane virgina 1200 de ani martora unor orgii si desfrauri la care nimeni n-ar rezista?

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:21 #

        sa stii ca ai spus ma pus pe ganduri omule…
        cine ar putea sa reziste la atatea tentatii.
        😀

  7. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 20:42 #

    „omule , imi pare rau ca te dezamagesc, dar Lisa va ramane Virgina inca vreo 1200 de ani.”
    Deci ajunge si ea in deznodamant …
    La carnaval 😉 .

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:46 #

      😀
      dupa ce am vazut ca amundoi tineti mortis sa se destrabaleze… am decis sa schimb soarta Lisei. inainte sa-i omoare razbunatorul Lisa ii va fute sa le ia puterea…
      ii va fute in cel mai pervers mod.
      e bine asA? sa stiu daca scriu postul cu aceasta cale…

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 20:50 #

        Ceva detalii ai ?!
        Si ma intereseaza cand apari tu in povestea asta…
        asa incognito…
        How cool is that?
        :)))

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:22 #

        omule esti bestial. pe bune.
        o sa apara, dar mai tarziu. sigur o sa iti placa.

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 20:54 #

        Un futai asa discret noaptea pe la 2 in fata primariei unde nu becurile sunt arse ,dar 2 gardieni stau ascunsi in boscheti ,beau bere si urmaresc futaiul…urmand ca mai apoi al mai „macho” sa-i amendeze pe cei doi pentru expunere indecenta….

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:24 #

        omule te rog nu da cazuri reale…
        ce o sa creada lumea despre mine sau despre tine?
        ca suntem niste obsedati sexuali care se fut in fata primariei si cu gardienii langa ei…
        te rog…
        ca tare a fost nu/
        mai tii minte cand am intrat in birou la ziar si i-am zis tipei sa se stearga la gura ca avea sperma in coltul gurii?

        si tu stateai pe canapea ca un mare sef?
        ce vremuri omule…

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:07 #

        @Analfabetul
        Nu schimba soarta Lisei …deocamdata .Eu ti-am dat deznodamant .
        Cum sa moara virgina? HELLOOOOO

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:27 #

        nu moare…. virgina. stai linistita.
        o sa fie o schimbare , dar nu e vorba de soarta ei. are o soarta mai deosebita.

  8. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:30 #

    M-am mai linistit, atunci sa ramana deosebita. 😉

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:33 #

      Mika, voi pregati un post doar pentru tine. indiciile vor fi in post. problema e ca nu iti voi spune despre ce post ste vorba. in acel post va trebui sa descoperi un mesaj. tot in el iti voi spune unde se afla.
      sper sa iti placa provocarea…
      :d

  9. sid james Ianuarie 14, 2011 la 21:44 #

    Da omule
    We rock !!!!!!
    Yeeessssss!!!

    • sid james Ianuarie 14, 2011 la 21:48 #

      Orgasmatron!!!!!!

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:54 #

        asta vrei sa fie rolul tau in film?

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:49 #

      da omule… wow… numai cand imi aduc aminte…
      sa stii ca imi este rusine sa scriu…..:d
      mai tii minte faza: 1% engleza 99% pula?
      sau futaiul d pe terasa, urmat de coltul strazii?
      hehehehe

  10. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:47 #

    Interesanta provocare ,multumesc .
    Iti dai seama cum suna „Mika, voi pregati un post doar pentru tine”? Ma va invidia lumea 😀 .

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:51 #

      nu au de ce sa supere. pana acum pe blog la mine tu, aia cu bata si sid james pe care il stiu persoanal (foarte bun prieten) intelegeti mesajele pe care le scriu. si aici ma refere la cele bine ascunse.

      sa se arate si altcineva si voi dedica un post pentru acea persoana.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:55 #

        Mi-am dat seama ca-ti este prieten sid james ,dupa comentarii si …aduceri aminte .
        Ce sa fac? Mai trag cu ochiul si la alte comentarii.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:00 #

        nu e nimic. esti de-a casei… asa ca nu e problema…
        :D:p
        vezi ca Sid e hot. da din casa ca sa te faca si pe tine sa dai. 😀
        se pare ca te place…:D

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:04 #

        Crezi ca merge chestia cu datul din casa la mine?
        Stii bine ca daca vreau sa spun ceva spun,daca nu …nu .
        Trebuie eventual sa fiu prea bagata intr-o discutie in polemica si ca sa aduc argumente se poate sa mai dau si din casa….constient insa.
        Hmmm ,ma place?
        Vrei sa vezi cat de modesta sunt????

        Cine nu ma place? 😆 😆 😆

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:07 #

        mai… omul e un maestru in ale manipualrii… nu zic ca te va face, dar e bun.
        asa este, te place toata lumea….
        dar se pare ca el te place putin mai mult… intelegi tu?
        :D:d

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:11 #

        Nu te contrazic ,pentru ca nu-l cunosc …o fi bun .
        Am inteles ,dar tu esti avocatul lui?
        Te voi numi COMBINATOZAURUL. 😆 😆 😆

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:13 #

        da cam asa este…
        imi place sa cobin oamenii…
        😀

  11. sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:05 #

    omule m-am simtit vinovat dupa ce-am citit ce-ai postat mai sus.oare pot uita vreodata unele chestii…cu cata atentie ne-au ales unele evenimente pe noi
    si nu noi pe ele.
    in felul asta o sa ma simt mai putin vinovat.
    :))))

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:09 #

      omule… esti tare…
      parca asa obisnuiai sa zici si acum cativa ani.

      dar zi… mai tii minte faza cu Organizatia secreta?

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:11 #

        da omule
        ce progrese ai mai facut?
        apropos baga astia pe bbc 4
        the history of the brain
        uita-te pe internet.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:13 #

        da si tu un link direct omule…
        sa ma pun sa caut acum… nu prea imi arde… ca am si 2 ferestre de „confident” deschise….
        nici nu stiu unde sa mai scriu.
        😀

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:13 #

        Oricum chestia aia trebuia oprita ca sa n-ai constiinta incarcata.
        Fuck that.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:16 #

        asa este. putea iesi rau de tot…
        😀

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:21 #

        @sid james
        Constiinta incarcata ?
        De ce?

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:25 #

        nu cred ca ai vrea sa stii.
        era o vreme cand noi 2 ne jucam cu creierile oamenilor. era o distractie de a noastra.
        odata era sa iasa naspa… pentru ei , nu si pentru noi.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:29 #

        Ai inceput sa dai din casa …imi place 😀 .

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:33 #

        eee sunt chestiuni publice..
        si cand ceri tu ceva , nu pare ca si cum as da din casa…
        :D:D

  12. sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:20 #

    http://www.bbc.co.uk/programmes/b00xhgkd
    Watch!!!!

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:21 #

      multam, dar nu ma lasa sa vad. cica in zona mea nu este disponibil.
      :((

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:22 #

        Asa imi zice si mie ,am incercat mai devreme 😀 ….
        Curiosi mai suntem ,o sa murim repede.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:27 #

        am zis in mare. + cred ca am scris undeva parca…

    • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:31 #

      Tehnici ascunse de manipulare.la un moment dat astia de la audio vizual i-au dat in judecata pe cei de la pepsi pentru „subconscious trigger of thirst” in cinematografe.
      Suntem manipulati in fiecare zi cu mesaje subconstiente,fara batai si alea,alea

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:35 #

        stiu povestea omule. au mai fost astfel de cazuri…
        la ce sa te bata cand e mai ieftin sa iti transmita cateva mesaje la subconstinet…
        😦

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:36 #

        nu tu ai scris de unul care-i batea pe oamenii care vroia sa-i foloseasca si primit trimitere la fenomenul pitesti?

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:38 #

        da
        eu am scris si mika a facut trimiterea daca stau bine cu memoria.
        pacat ca lumea nu vrea sa accepte aceste lucruri.
        acestea se intampla sub ochii nostri.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:41 #

        Stiu ,am discutat acest subiect pe aici pe undeva cu Analfabul .De ce crezi ca rata crimelor si a violurilor au crescut? …pentru ca asta „promoveaza” mass media,iar unora(oamenilor slabi…de ingeri) li se inoculeaza in cap intrebarea „cum ar fi daca as face la fel?”

        Citesc o carte in care explica vrute si nevrute,insa este de fapt o spalare de creier impotriva fumatului .Spune la un moment dat autorul ca, ne este inoculata( prin mass media ),in subconstient ideea de a fuma si anume prin reclame/filme…etc .
        Majoritatea personajelor din filme au replica „tigara de dupa „,”o ultima dorinta ar fi o tigara aprinsa”etc ….

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:46 #

        cu tigara de dupa, cred ca ma prins si pe mine.
        acum ce sa mai fac? fumez de fiecare data „dupa” o tigara….
        uff ce merge.

        dar gandeste mika la ceva…
        daca cineva iti spune ca acel lucrur e rau.. nu-l mai folosi . tu ce ai face? cand auzi asta in fiecare zi dar sub o alta forma…

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:43 #

        Da eu am facut trimiterea …se mula bine cu subiectul tau .

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:47 #

        da… se pare ca lumea citeste blogul… de isi aduce aminte de posturi vechi… hehehehehe
        multam de trimitere. pana atunci nu stiam de existenta lui.

  13. sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:40 #

    Mie mi-au trimis un mesaj la subconstient cand ma uitam la una de m-am vazut in toate pozitiile cu ea.Si ea radea.Ma intalnesc cu ea sambata urmatoare.Am s-o intreb daca si ea a primit mesaje dintr-astea la subconstient.
    :)))))

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:43 #

      :D:D ce metoda de a spune ca ai intalnire ….
      sa spui ce a zis ea ok? daca a primit si ea, atunci sigur e ceva necurat la mijloc, sau stai… poate ai rusit tu sa iti dezvolti aceasta capacitate…
      wow…

    • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:44 #

      Ce chestie…poate am noroc si fost o reciprocitate instinctiva.
      :))))

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:48 #

        Omule m-am gandit.

        Baselu poaTE APARE in nuvela aia ;la sfarsit aratand ca totul e bine cand se termina cu bine.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:50 #

        asta ar fi bestial…
        ca o ironie sau ceva de genul asta…
        😀
        vrei sa place lumea cu un gust amar in gura de la cinema…
        ce dracu… eu tin la cei care ma citesc.
        😀

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:48 #

        la tine nu cred ca e nevoie de noroc…
        la stilul tau… 😀

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:54 #

        eu m-am lasat de fumat cu champix.
        m-am lasat manipulat 12 sapt si acum nici nu vraeu sa mai aud de ele.
        produsul va fi ridicat de pe piata pentru ca poate conduce la sinucidere.so they say.
        bullshit

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 22:59 #

        manipulare sau nu eu stiu ca fumez de cand aveam 6 ani. nu aveam tv , doar radio. de atunci imi place.
        asa ca fumez…

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:02 #

        Eu am fost mai cuminte ca tine ,de la 7 ani am inceput cu fumatul 😀 …

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:04 #

        fumam , carpati, frunza de nuc, matase de popusoi si ce mai gaseam pe acolo. :d

  14. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 22:57 #

    analfabetul
    ianuarie 14, 2011 la 22:46
    „cu tigara de dupa, cred ca ma prins si pe mine.
    acum ce sa mai fac? fumez de fiecare data “dupa” o tigara….
    uff ce merge.

    dar gandeste mika la ceva…
    daca cineva iti spune ca acel lucrur e rau.. nu-l mai folosi . tu ce ai face? cand auzi asta in fiecare zi dar sub o alta forma…”

    Adevarat ca merge de minune cea de dupa ,insa pe fiecare zi ma gandesc ca ar fi mai bine daca as putea renunta de tot .Nu e vorba ca nu pot ci …ca nu vreau .Imi spun zilnic ca nu-mi face bine dar imi place .
    De cate ori a venit cineva sa-mi spuna nu fa aia ,parca numai in ambitie am facut pe invers.Deci….
    Ai mei au avut mare noroc (cu un copil nazdravan ca mine)ca au stiut cum ca nu-mi impuna lucruri si cum sa nu ma faca curioasa ….

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:02 #

      vezi? toti spun ca tv-ul e rau, dar te uiti. de ce sa te lasi de ceva care iti face placere? nu inteleg asta.
      eu fumez de 20 si ceva de ani si nu am nimic …
      si fumez oamenii buni… bine de tot.

  15. sid james Ianuarie 14, 2011 la 22:59 #

    @mika
    foloseste champix daca vrei sa telasi de fumat tinand legatura cu medicul de familie pe durata tratamentului.
    O sa fie ok.

    • sid james Ianuarie 14, 2011 la 23:05 #

      omule eu m-am lasat cand am vazut in spital un prieten care n-a fumat dar avea cancer la plamani cu tubul de dren plantat.
      asa m-am hotarat sa ma las…..manipulat de tratament
      😉

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:07 #

        e si acesta un motiv. eu am vazut destule . cred ca daca imi va pune viata in pericol intr-o zi am sa renunt la ele. asa cum am facut cu beutura.
        cel mai important pentru mine e siguranta mea. daca ceva atenteaza la ea… atunci fac tot posibilul sa extermin acel lucru.

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 23:09 #

        si eu am inceput cu nationale si carpati la 10 ani….
        dar nu-mi amintesc cand a fost prima tigara de dupa.
        parca in ’50 ….toamna……
        :))

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:14 #

        cand venea varul vara aducea BT, Boston, Kent si fumam. venea si el cu cate 2-3 pachete din fiecare ca nu putea aduce mai multe. alea se terminau intr-o saptamana… dupa iar la funza de nuc…
        dar in acea saptamana cine era mai smecher ca noi? nimeni….

    • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:06 #

      Multumesc de pont ,insa am taria de a ma lasa de fumat si nu trebuie sa bag in mine pastile…comprimate sau cum le numesti tu,care sigur ma vor afecta in timp .
      Consider ca nu scapi cu un drog ,schimbandul cu altul .

      Apropos de asta ,mi-am amintit de replica cuiva „cui pe cui se scoate”
      Concluzie:daca esti deranjat la stomac si ai o cufureala ,mananca un rahat si-ti trece .

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:12 #

        atunci cand beau o cafea cu lapte si ma deranjez la stomac trebuie sa manc rahat ca sa imi treaca? tare faza pe bune…
        😀
        sa stii ceva d la unul care sa lasat 4 ani jumate de fumat. daca lasi fumatul va trebui sa ei altceva in schimbul lui. eu am luat covrigiii, gogosile, mancare multa… am ajuns in 30 zile fara fumat de la 75kg la 105 kg. cel mai mult am avut 120. deci…ai grija ce lasi… ca nu se stie ce ei…

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 23:14 #

        interesant.ma gandesc la chestia asta.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:18 #

        Am avut o tentativa anul trecut cand s-a lasat Ovi de fumat .Am luat 5 kg in 2 saptamani .
        Anul asta am inceput in forta ,am redus tigarile la jumate ,merg la sala (step aerobic),renuntat la paine aproape de tot,nemancat dupa orele 18 ….
        Crezi ca as putea sa ma fac otova daca ma las???

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:28 #

        si cheltuielile sunt de 10 ori mai mari daca ai fuma, pentru ca iti place…

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:33 #

        Crezi ca nu m-am gandit la asta?
        In primul rand m-as lasa pentru ca in viata asta macar o data as putea fi mama ,al doilea motiv este ca daca as fi mama ar trebui sa fiu si sanatoasa iar cel de-al treilea ar fi economisirea banilor .
        Ovi nu a mai pus tigara in gura de un an si se simte al naibi de bine …si la buzunar.

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:39 #

        nu pot zice ca nu te vei simti mai bine, dar un fa calcul real si vezi ce anume economisesti.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:41 #

        Mult!

  16. sid james Ianuarie 14, 2011 la 23:24 #

    nu.eu nu am luat decat 3 kg in 6 luni.

    • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:25 #

      FERICITULE!

      • sid james Ianuarie 14, 2011 la 23:36 #

        ideea e ca odata ce iei pastilele alea iti fac un bypass la stimulii din creier responsabili cu nivelul nicotinei din organism.e ca si cand n-ai fuma si deci nu ai nevoie sa gasesti un substitut la tigare sau analog

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:40 #

        Te cred ,dar eu care am luat 2 tratamente de antibiotic ,5 aspirine in toata viata mea si aulin pentru spate (Analabetul stie ca sunt „dracoasa”) ,nu-mi surade idea de a baga pastile in mine.
        Unii au pasarele ,eu am stoluri 😀 .

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:48 #

        Unii au pasarele ,eu am stoluri
        cat am putut sa rad la faza asta…
        😀

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:30 #

      chiar ca e un fericit…

  17. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 23:46 #

    Pot sa te anunt ca mi-am indeplinit provocarea cu care am venit asta seara aici si anume sa ridicam in top si acest post…
    Am fosr pregatita sa scriu comentariul cu nr 100 ,insa mi-ai luat-o inainte .
    Va pun si o melodie care sa va induca starea de somn.

    Multumesc pentru participate,discutie si ponturi…sid james.
    O seara minunata si …soamne bune .

    PS : stiu ca tu Analfabetule nu-mi spui cand ti-e somn,ca asa esti tu,insa azi ,dau eu prima stingerea .

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 23:52 #

      ok… somn usor… vise placute si ne auzim maine…
      zi tu.. cum as putea sa intrerup eu o discutie doar pentru simplu fapt ca mie somn…
      :d
      s pare ca o sa tot facem topuri de acum incolo.
      sid somn usor si tie omule….
      cred ca si eu ma bag la somn…
      Mika, mai atins bine cu melodia lu Vangelis. super tare. multumesc

      • MIKA Ianuarie 15, 2011 la 13:15 #

        Lasa ca am intrerupt eu discutia …
        Zi faina sa ai.

      • analfabetul Ianuarie 15, 2011 la 14:33 #

        multumesc la fel. la tine e o zi speciala azi. distractie placuta.

  18. nike Ianuarie 16, 2011 la 08:13 #

    si ce nume mari din blogosfera vor fi?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Povestea Lisei din filmul ECVFF « Analfabetul's Blog - Ianuarie 9, 2011

    […] P.S. daca vrei si tu un rol in film fa o cerere aici […]

  2. Viol « Analfabetul's Blog - Ianuarie 13, 2011

    […] real il gasiti la Povestea Lisei . aici cazul este putin cosmetizat pentru a da cu rolul din filmul ECVFF . diferenta e ca in cazul real fata de 13 ani pana la urma chiar a fost violata foarte brutal si a […]

Lasă un răspuns

