Viol

13 Ian

acest post mi-a fost cerut de cam un an de zile sa-l scriu dar am evitat sa scriu, dar dupa ultima poveste pe care am ascultat-o am decis sa scriu totusi un post. de ce am ezitat? pai stiu multe despre anumite persoane si nu voiam ca prin ceea ce scriu sa poata fii identificate online si nu voiam sa le tradez increderea acordata. daca nu ati inteles sa stiti ca sunt multe persoane de sex feminin pe wordpress care au fost violate. unele in stil barbar. voi incerca sa scriu cat mai codificat in asa fel sa nu se faca referire la o anumita persona… nimeni nu cred ca ar vrea sa se afle asa ceva. zic eu.in unul din ultimile mele posturi si nu numai am descris un viol. ele este dintr-un caz real il gasiti la Povestea Lisei . aici cazul este putin cosmetizat pentru a da cu rolul din filmul ECVFF . diferenta e ca in cazul real fata de 13 ani pana la urma chiar a fost violata foarte brutal si a ramas cu urme pe care le simte chiar si acum.

mereu incerc sa atrag atentia prin ceea ce scriu la anumite aspecte reale ale vietii pe care multi dintre noi nu vrem sa le bagam in seama, nu vrem sa credem ca exista. ei bine va spun eu… ca exista, ele sunt reale. acele persoane au suferit si chiar mai sufera. unele dintre ele nu au reusit sa isi revina nici acum din cauza unui sau unor nenorociti care sau ganditi ca mai bine sa ia o fata cu forta si sa o futa in gasca cum le-a trecut prin cap. si daca toate astea nu a fost de ajuns, a dat si mama de bataie sora cu moartea.

nu cred ca voi putea intelege niciodata pe acesti oamenii care apeleaza la astfel de fapte. de asemenei nu pot zice ca inteleg nici victimele care au trecut prin asa ceva. pot doar sa le zic o vorba buna, sa le ascult si poate un sfat… dar e cam delicat in aceasta problema.

cele care au trecut prin asa ceva sau aveti ghinionul sa treceti prin asa ceva va zic urmatoarele…

– viata e mult mai importanta , daca vezi ca nu poti sa te opui inchide ochii si lasa sa curga totul.  suna ciudat nu? stiu ca asa este, dar daca mori ce faci?

– imediat ce ai scapat mergi la politie. sa nu iti fie rusine ca nu e vina ta. acel nenorocit trebuie prins . daca tu nu mergi la politie vor fi si altele ca tine. multe din cele cu care am vorbit nu au avut puterea sa mearga la politie. acum mai mult ca sigur agresorii lor sunt liberi si poate au zeci de victime la activ, daca nu chiar mai multe.

– vorbeste cu cineva de incredere despre ceea ce ai patit. inca odata, nu trebuie sa iti fie rusine. si cel mai mare pericol este sa te inchizi in tine. intr-o buna zi tot va iesi la iveala si atunci va face prapad.

am sa va povestesc un caz care mi-a fost spus acum cateva luni de o persoana de sex feminin care este activa pe wordpress>

povestea este asa cum mi-a spus-o ea …

–-  era 10 seara luna noimebrie. anul nu conteaza. venea de la o amica si mai avea 50 de m pana acasa. asa ca a tranversat strada ca sa intre in bloc.  imediat ce a tranversat strada vine un tip la ea si o intreaba ce face. ea raspunde bine fara sa se opreasca. nu a reusit sa faca un pas ca tipul o apuca de par si o trage spre el. ii pune mana la gura sii spune la ureche ca de scoate un cuvant moare. imediat apare o masina . se deschide geamul din spate. tipul care era in spate scoate mana pe geam , o apuca de par. celalat se suie in fata si masina pleaca. au tarato de par cam 500 m , apoi au uito in masina. acolo pana la destinatie au batuto in continu. cand au ajus la locul unde va fi violata o asteptatu vreo 20 de tipi. a primit bataie si a fost fututa in toate felurile de toti la modul cel mai brutal. se gandea ca nu va mai scapa cu viata. a lesinat de mai multe ori. i-au dat drumu abia adoua seara pe la ora 12 noaptea. au lasato la intrarea in oras pe marginea drumului. nu inainte de ai aminti ca de va spune ceva cuiva va muri ea si familia ei. si ce a patit ea asa vor pati toti.

a fost descoperita pe la 4 dimineata de un sofer care trecea pe acolo cu masina si a vazut o mana care iesea din sant. a fost dusa la spital , unde a stat foarte mult timp pentru a se recupera.

a spus cuiva cine si de ce i-a facut asa ceva? NU. nici in ziua de azi nu a zis cine. toti au incercat sa o convinga sa spuna cine a fost, dar fara succes.

acum… cand e cu cineva si e foarte putin bruscata face criza. lesina, spume la gura si multe alte simtome.

aici incheii… voiam sa scriu mai mult… dar m-a luat draci numai cat mi-am amintit de aceasta poveste.

Va rog, daca prin absurd identificati o persoana despre care am vorbit sa nu ii spuneti numele pe blog daca ea nu este de acord.

26 răspunsuri to “Viol”

  1. Lavinnia Ianuarie 14, 2011 la 01:30 #

    M-au trecut toate frigurile… 😦 Imi pare rau pentru ce a patit fata asta.

  2. Lavinnia Ianuarie 14, 2011 la 01:31 #

    Violatorii astia merita CASTRATI !!! Sa nu mai aiba ce fute toata viata lor!

  3. eu Ianuarie 14, 2011 la 07:46 #

    m-au trecut fiori citind, pentru ca la 17 ani am fost pe cale sa patesc si eu asa ceva. nu stiu ce anume mi-a dat atunci forta sa ma lupt cu cel care-mi cara pumni in fata pe marginea drumului intunecat si incerca sa ma puna jos ca sa profite de mine. nu, nu mai ramai intreg dupa asa ceva, chit ca nu merge pana la capat. ceva s-a rupt atunci in mine definitiv si m-am salbaticit. multi ani am fost traumatizata si inca-mi mai e frica sa merg singura pe strada noaptea. inca nu-mi pot da seama de unde atata forta in cele 47 kg pe care le aveam atunci, dar m-am batut parte-n parte cu el si n-am cedat, nici macar cand eram jos si voia sa vina deasupra mea. era ca si cand luptam chiar pentru viata si poate ca asa si era. am scapat datorita fortei pe care mi-a insuflat-o probabil frica, instinctul de autoconservare. s-a plictisit sa lupte cu mine si a fugit, temandu-se cred ca nu cumva sa ma si auda cineva tipand si sa-l prinda. nu stiu nici azi cine e. dar daca as afla l-as ucide cu mainile goale. poate ca eu am scapat, dar el avea asta in sange si sigur altele n-au scapat. nu doresc nimanui sa simta cum e, fie macar si pentru o secunda

    analfabetul, sper ca intelegi de ce n-am postat cu numele din blogosfera, asa ca pastreaza-ma anonima. multumesc

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 16:21 #

      inteleg foarte bine….
      ma bucur ca ai putut fi atat de puternica. ma bucur ca ai trecut pe aici. sunt multe femei care au trecut prin asa ceva. nu au nici un sprijin, unele mai scriu pe net, dar lumea e rea chiar si aici. isi bat joc de ele , asa ca mai bine nu mai zic nimic.
      pot zice ca stiu cat de mult te pot traumatiza astfel de intamplari. nu am fost violat, nici macar un atentat, dar am avut alte intamplari la fel de urate care au lasat urme. oricat as incerca sa le sterg/uit nu reusesc.
      ce mai pot spune… imi pare rau de cele patite, dar imi pare si bine ca ai avut putere sa te lupti pentru ceea ce este al tau.

  4. my coffee-break Ianuarie 14, 2011 la 08:50 #

    povestea de mai sus e pur si simplu ingrozitoare !!!
    ! ar trebui precizat ca povestea de mai sus nu are nici un fel de legatura cu mine ci doar cu rolul Lisei, da ?

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 16:22 #

      am zis… ca rolul este un rol.
      daca sa inteles acest lucru imi cer scuze.
      a fost doar un exemplu dat.

  5. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 09:17 #

    Trebuia sa mearga la momentul potrivit la politie si un psiholog pentru a mai sterge din trauma .Pacat ca multe dintre femei nu fac acest lucru .In Romania ,a merge la psiholog este echivalentul cu a fi un om nebun .Gresita este acesta perceptie a oamenilor,insa poate se vor schimba si la noi mai multe .
    Multora le este rusine sa spuna ca au fost victimele acestor fapte si asta pentru ca exista multe prejudecati si ,iara ma repet dar la noi este mai important ce spune vecinul despre mine,decat sa-mi fie mie bine .
    Multumesc lui D-zeu ca am fost ferita de astfel de lucruri,dar in multe cazuri poate ca am stiut sa ma feresc.Exista si frustrati in lumea asta de care nu putem scapa .
    Trec de la una la alta ,dar vreau sa mai spun ceva.
    Barbatii in general au o alta gandire,sunt foarte multi care vad in femei doar o gaura,altii care sunt casatoriti cred ca acea gaura proprietatea lor si o folosesc cand vor .Indirec si acesta poate fi numit un viol .Nu se gandesc ca daca femeia de langa ei spun „NU” inseamna nu .Sunt batute si maltratate pentru ca nu vor sa aiba relatii sexuale intr-un moment anume.
    Referitor la ceea ce ati spus voi in comentarii,ganditi-va ca ar trebui sa castrati/omorati cam multi .Eu zic ca ar trebui sa existe o educatie adegvata in acest sens si in scoli nu numai in casele unora.

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 16:29 #

      educatia nu cred ca ar da mari rezultate. cum ai zis ca sunt multi frustati in lumea asta. oricat de mult l-ai scoli pe acesta nu vei scoate nici un rezultat.
      mai sunt cei care se cred ca daca sunt smenari pot avea pe oricine. asa ca cien zice NU, sa zis cu ea.
      am trait in Iasi o perioada de timp. am cunoscut multi smecheri acolo. ce mi-a placut la ei e ca nu bateau, violau femeile cu care ieseau.
      ziceau asa: daca nu ai destul vrajeala sa convingi cu vorba buna o femeie, atunci nu esti barbat, nu esti smecher. daca unul dintre ei se lua de o fata era la randul lui luat la bataie de gasca. asa ceva nu am mai vazut nicaieri in romania. desigur ca sunt si altii care procedeaza la fel… tot in Iasi.

      acum mai depinde si cum te feresti. eu cand am scris acest post m-am referit strict la victimele nevinovate si nu la cele care o cauta cu lumanarea.
      sa ma iertati dar, eu nu cred ca mai e viol cand o putza se plimba pe jumate desbracata si face numai in ciuda pulii in fata unor golani.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 19:59 #

        Ma oftic ca ti-am scris un roman si mi-a spus ca serverul nu poate fi localizat .
        FUTUIIIIIIIIIIII !!!

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:12 #

        sa iti fie invatare d eminte. am patit-o si eu de cateva ori. asa ca de atunci cand scriu mult… la un coment chiar si la un post inainte dau un ctrl+c si dupa aia dau send…
        sorry. chiar as fi vrut sa citesc acel roman. poate il rscrii…
        kisss

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 20:28 #

        Deci sa revin ,nu vorbeam despre genul acela de femei/fete .
        Nu stiu daca am discutat,insa eu in timpul scoli am facut naveta ,din clasa a 5-a ,pana intr-a 12-a .Plecam dimineata la orele 7 si ajungeam acasa la orele 15-16 .De cand terminam scoala ,pana cand venea masina sa ne duca acasa ,aveam 1-2 ore in care mergeam la un suc,sau vra stateam pe bancile din centru .
        Aveam o colega matzaita,pe care nu am suportat-o niciodata si asta pentru ca prin matzaiala ei parca atragea numai scandaluri si culmea ,fiind si vecina mea de casa,”se aciua langa mine”.Erau destui „smecherasi prin acea zona care stiam ce lucruri faceau (nu prea bune) ,iar intr-o zi au ajuns sa se lege de ea .Primul lucru care l-a facut ,a venit langa mine ,iar ei venisera dupa ea.I-am spus sa taca ca vorbesc eu ,iar ea tot dadea din gura .I-am intrebat pe baieti ce doresc si mi-au raspuns ceea ce vor.Au inceput sa traga de noi si sa ne vorbeasca ca la usa cortului in plin centru .
        Tata m-a invatat ca daca sti ce sa vorbesti si cand/cum ,unui smecher scapi de el .Am vorbit cu ei si vreau sa-ti spun ca din acel moment nu s-au mai legat de mine ,ba chiar ma salutau pe strada .
        Am mai avut discutii….cu impunerea de respect.
        Asta vroiam sa spun ,ca am stiut sa ma feresc .

        Acuma daca vrei iti mai dau si un alt exempli de fete „dansand in pula goala”(vorba vine …in ciuda dansei).
        Eram in liceu ,16 ani aveam si aveam o amica de care eram mai apropiata.Felul in care se imbraca ,vorbea ,machia ,etc …a lasat impresia ca este o femeie vulgara ,ba chiar curva .Toti imi spuneau ca daca ea este prietena mea si eu sunt la fel ,insa niciodata nu m-am uitat in gura lumii si nu m-a interesat ce vorbeste .Eu le-am stiut pe ale mele .
        Sa-ti spun,ma tot freca sa mergem la discoteca in alta localitate ,iar eu o tot refuzam .Niciodata nu am fost curioasa de astfel de distractii .In fine dupa saptamani de refuz,s-a hotarat sa mearga cu o cunostinta .Au venit la mine sa ma mai roage o data si le-am spus ca nu merg .Le-am analizat si le-am spus ca nu sunt imbracate adegvat .Aveau niste fustitze pana la fruntea pizdii si maieuri decoltate .
        Ele ca de obicei au inceput cu comentarii ca eu sunt desteapta ,ca daca mie nu-mi place sa umblu asa e treaba mea .
        Au plecat fetele catre discoteca ,fara sa se uite in spate si a tine cont de ceea ce le-am spus .Inainte de a ajunge la discoteca s-au hotarat sa treaca pe la un bar sa se incalzeasca si sa joace un biliard .Gandeste-te cum aratau ele ,in fustele de o palma ,decoltate …si aplecate peste masa de biliard .Dupa cateva partide de biliard ,aplauza ,ca de’au atras priviri si sustinatori s-au pregatit sa plece la discoteca .Nu au iesit bine din acel bar ca au fost acompaniate de cativa tipi .Unde crezi ca au ajuns???
        Pe niste campuri ,violate si bature .
        Scuzele si regretele au fost de prisos…dupa cele intamplate .Mi-au dat dreptate,dar crezi ca m-au incalzit cu ceva??

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:41 #

        nu cred ca te-a incalzit. cred ca ai gandit ceva de genul: Iar am avut drepate… pentru a nu stiu cata oara… da ce doamne eu sunt Mama Omida…?
        😀
        chiar daca nu m-am facut inteles (cred) si eu ma referam cam la aceiasi metoda de a te feri. pe mine gura m-a bagat in multe probleme, dar tot ea ma si scos.

        p.s . ascul radio zu. bestiala muzica… recomand

        legat de felul tau de a te feri am si eu un exemplu care este la capatul celalalt.
        o tipa din ultimul oras in care am locuit in romania se futea in fiecare seara cu alt tip. foarte rar se intampla sa iasa de 2 ori cu acelasi tip. in fine… vreau sa va spun ca nimeni nu ii adresa vreo vorba urata. era respectata de toti. desi pentru multi altii ar fi fost o curva penala ea era pentri toti o domnisoara . avea 19 ani. daca refuza pe cineva nu i se adresau vorbe urate, toti voiai sa-i fie prieten/a.
        ideea… e ca trebuie sa stii sa vorbesti atunci cand si cum trebuie, sa respectii pe altii si sa te impui.

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:12 #

        Cam asa ceva .
        Eu nu am fost o futangioaica ,am fost mai statornica ,cu relatii lungi ,insa cum spuneai/m:
        „ideea… e ca trebuie sa stii sa vorbesti atunci cand si cum trebuie, sa respectii pe altii si sa te impui.”

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:28 #

        da… pacat ca nu stiu toti asta. daca ar citi unele curve ceea ce discutam noi acum ar zice ca vorbim de nave extratereste.

  6. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 20:29 #

    L-am scris din nou ,chiar daca cu alte cuvinte .
    Sunt o fiinta cu multa rabdare 😉 .

    • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 20:42 #

      stiu ca ai multa rabdare… de prin posturile tale de pe blog…
      bravoo
      mai da si mie.
      😀

      • MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:03 #

        Cu cea mai mare placere .
        Facem o sedinta de vodoo si poate rezolvam 😀

      • analfabetul Ianuarie 14, 2011 la 21:25 #

        :d hihihih
        i like vodoooo

  7. MIKA Ianuarie 14, 2011 la 21:32 #

    „da… pacat ca nu stiu toti asta. daca ar citi unele curve ceea ce discutam noi acum ar zice ca vorbim de nave extratereste.”

    UNELE ,ca bine spui .
    Sunt si curve destepte 😉 .

  8. laagatat Ianuarie 18, 2011 la 19:41 #

    nici in visul cel urat nu mi-as dori sa am parte de prostia omului….insa un sfat psihologic vorbind…..in loc sa tipati si sa cereti ajutor mai bine radeti….barbatul se crede mai puternic, daca tipi a disperare ii dai si mai multa forta….razi si ai multe sanse sa scapi doar cu o palma si o intrebare stupida”- de ce razi?”

    • analfabetul Ianuarie 18, 2011 la 21:05 #

      ai dreptate. rasul cam taie din forta…. si iti poate salva viata. uneori….

      • laagatat Ianuarie 20, 2011 la 00:19 #

        ms ms…o bila alba pt mine:D:P

  9. analfabetul Ianuarie 20, 2011 la 16:36 #

    si pentru mine sa fie neagra?
    :D:d

Lasă un răspuns

