mainii de barbat…

6 Ian

ce nu support eu femeile jegoase, cele care nu se ingrijesc. daca eu ca barbat pot avea mainii fine, catifelate, pot face dus de 35 ori pe zi, imi schimb ciorapii de fiecare data cand schimb incaltamintea sau de fiecare data cand ajung acasa, chilotii i-as schimba daca as purta si altele, ma intreb oare dece unele fufe nu pot. cum sa mai simti ceva cand una vine la tine si te mangaie cu o mana aspra si urat mirositoare. ti se ridica parul pe tine de scarba nu de excitare.

acum cateva seri o amica de-a mea vine la mine prin spate si imi pune mana la ochii. cand am simiti mana aia am zis ca e de barbat. ma intrebam eu ce dracu imi pune unul mana la ochii. ma intorc si o vad pe ea cu un rajet pe toata fata. eu foarte ofticat ii spun cum poate sa puna man ape mine cu mainele alea. ii dau mainele mele sa le atinga . vezi cum sunt ale mele? si lucrez in carbon… deci ar trebui sa am mainii naspa. dar sunt fine si placut la atingere . la tine ce pula mea e cu mainele alea. la dracu la cati bani faci nu iti poti cumapara o crema. sau daca nu ai bani pune si foloseste sperma de la barbati. e multa mai eficienta.  si asa te futi la greu. desigur sa suparat… si a inceput cu gura ei mare sa tipe la mine si sa ma jignesca. eu nu prea ma supar la asttfel de jigniri.. nu ma stresesz la chestiunii care sunt doar vorbe. ea zicea, eu la fel. la un oment dat scot din buzunar 20 euro si ii arunc ea sprea spunduii sa mearga sa isi cumpere o crema.

m-am mai uat de parul ei, hainele si tot ce avea pe ea.

daca ar fi o urata din aia sau proasta, as mai zice. dar e chiar frumoasa peste masura, ii merge capul, dar la aranjat… e dezastru, iar acest lucru strica totul.

2 zile nu a mai vorbit cu mine… dar sa dat pe brazda dupa.

a uirtasem sa spun ca mai are si unghiile pline e kkt sau ce dracu are sub unghii acolo.

vvai… numai cand ma gandesc ma ia dracii.

sa le ia draci de curve jegose si cine dracu le-a kkt pe lumea asta.

7 răspunsuri to “mainii de barbat…”

  1. Blue Ianuarie 6, 2011 la 19:01 #

    Bre, da’ rău poţi să fii …
    Şi ce dacă are labe de bărbat? Poate n-are nevoie de mâini frumoase, le-o fi ţinând în buzunar, sau puate îi place să simtă atingerea unor mâini puternice şi aspre.
    Pe de altă parte, asta cu mâinile mai e cum e, mai bagă mâinile în buzunar, mai pune o mănuşă…. Dacă nu e duş şi deodorant să vezi ce mişto e… Zici că a lovit genocidul populaţia peştilor. Mai e o categorie care nu ştie cue cu pasta şi periuţa de dinţi… Parcă aia cu mâinile se cam eclipsează.Duhoarea nu se poate masca.
    Tu zici că-ţi schimbi ciorapii zilnic?
    Sper că cu între ei… 😀

    • analfabetul Ianuarie 6, 2011 la 20:19 #

      ii schimb cu unia curati omule. de ciorapi vorbim nu?
      adevarul ca unele au un dihor mare te tot in gura.
      nu zic ca noi suntem mai brezii, dar totusi… vorbim despre femei, care cica sunt de 10 ori mai curate de cat un barbat. cel putin asa se spune, dar se pare ca realitatea e alta.
      o alta faza ce ma deranjeaza e ca dupa futai eu merg la baie sa ma spal si ea sta cracita acolo plina de sperma mea plus ce ale ei… iti imaginezi dupa 10-15 minute ce este acolo. tare e cand le intreb pe unele de ce nu se duc sa se spele el spus: da ca nu ne mai futem odata? mai cum dracu sa ma mai bag eu cu botul jos acolo. o iau la fuga.
      zilele astea vorbeam cu un amic din UK care zicea ca un amic de a lui a mers cu o putza si dupa ce a linso in pizda a vrut sa-i dea ii lumba si in cur. mere surpriza cand a ajuns acolo. a gasit un bob de mazere la borta curului. ce dracu sa mai faci cu astfel de nespalate.
      eu cand am ghinionul sa dau peste asa ceva pur si simplu le bat de la suna capacele….

      • MIKA Ianuarie 9, 2011 la 19:25 #

        Naspa moment ,te duci sa dai o limba si iei cina .YACHHHHHHHHHHH
        Intr-adevar si eu mor cand vad femeile neingrijite .
        Nu sunt si nu am fost niciodata vreo femeie cocheta sau eleganta la maxim ,insa si in salopeta de lucru ,am fost ingrijita .Cred ca tine de respectul fata de sine in primul rand.

      • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 19:30 #

        nu are importanata de ce tine.. totul e sa fii curat. nu am zis niciodata ca as fi cel mai igienic barbat. am si eu ale mele. dar da-o dracului sa fiu murdar la cur sau la p…a asta niciodata.
        plus ca am o chestie chiar daca lucrez in carbon nu suport praf sau alte chestii pe mainii. uneori ma rog sa nu prin vreo fobie legat de asta.

      • MIKA Ianuarie 9, 2011 la 20:00 #

        Cum esti tu cu praful ,asa cunt eu cu grasimile .Nu-mi place sa le am pe maini .
        Si cand ma dau cu crema pe corp ,astept cateva minute si apoi ma spal pe maini,nu ma intreba de ce …pur si simplu.
        Pentru maini am o crema de galbenele care intra foarte repede in piele ….norocul ei 😉 .

      • analfabetul Ianuarie 9, 2011 la 20:02 #

        nici eu nu suport cremele…
        ma fac sa ma simt putin ciudat…
        😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. mainii de barbat… | RoDigg News - Ianuarie 6, 2011

    […] the original post here: mainii de barbat… Domenii web – Super oferta de pret Share and […]

Lasă un răspuns

