a mai trecut un an

7 aug.

si uite ca suntem iar in august…. ce am facut de anul trecut pana acum? NIMIC pe nici un plan. ce am invat in acest an? ca un om  oricat de tare si optimist ar fie poate fi dezamagit si big time…., am mai invatat sa nu mai rad de cei in carje, ca fericirea nu exista, ca uneori e bine sa renunti la lupta chiar daca vei fi considera un las…

la o adica ce conteaza gura lumii? la oadica cat contezi tu pentru lume? NIMIC.  la o adica ce esti tu? NIMIC

atunci cand tie greu, rau sau mai stiu eu cum iti da lumea sa manci, sau un umar de sprijin? nu…. desi te inconjoara cu miile tot singur te simti… uneori simti ca nu apartii acestei lumii.

uneori poate chiar vrei sa plangi, dar acel copil din tine care poate e chiar mai matur ca tine iti spune: nu fi prost… ce motiv ai tu sa plangi… tot ce sa intamplat, sa intamplat… uita si mergi mai departe…

azi se aduna , maine la fel si tot asa… din cunostintele mele nimic nu este fara fund. atunci cand intr-o buna zi se va umple ce faci? cum vei reusi sa scapi de tot ce este inauntru? cum vei reusi sa scapi de toate dezamagirile si mai ales de sentimentul NIMIC  ca nu esti altceva de cat nimic…

ce rost are daca auzi de la toti: vai ce inteligent, istet esti, vai ce bun si suflet mare ai, vai ce bine te pricepi la nu stiu ce chestie…

ce rost au toate astea cand tu ai nevoie de altceva… desenizi, strigi in gura mare, scrii si multe altele ca ei sa inteleaga… dar nimic. toti continua sa spun acelasi lucru…

ce imi doresc sa aud , sa simt? am desenat, am scris, am urlat si multe altele… daca nu ai vazut/inteles… inseamna ca esti ca toti ceilalti. atunci de ce sa imi mai pierd timpul… cu tine, cu voi, cu ei, cu toata lumea?

mai bine in pustietate… ca e mai usor… e lasitate… atunci sa fie… daca asta seamna sa nu mai treci prin aceleasi experinete la nesfarsit atunci asa sa fie….

viitor post….

cei trebuie unui om sa realizeze lucruri marete, sa iubeasca, sa doreasca, sa ucida, etc?

16 răspunsuri to “a mai trecut un an”

  1. FV august 7, 2010 la 00:45 #

    la multi ani si imi pare rau :* >:D<
    ca sa realizezi lucruri marete,sa iubeasti,sa doresti,sa ucizi,samd.. ai nevoie de multa vointa si o tona de optimism

    • analfabetul august 7, 2010 la 00:56 #

      ca sa poti face toate acele lucruri ai nevoie de un singur lucru…
      multumesc de urare…

  2. darkleya august 7, 2010 la 11:47 #

    ai nevoie să simți. să ai capacitatea de a simți

  3. capsunica_zambareatza august 7, 2010 la 12:09 #

    La multi ani!!!!!!!!!!!!!!!! cat mai multe posturi „indecente”, bautura cat cuprinde! Happy B-day!

    • analfabetul august 7, 2010 la 13:22 #

      multumesc… posturi indecente vor fi multe, cu beutura nu prea ma am eu pe bune cu ea… dar voi inerca.
      petrecerea o sa fie la un amic care are o locatie misto cu bar si piscina. o sa fie totul al nostru 24 de ore.
      am invitat si cateva fete ¨singure¨ ca sa nu s eplictiseasca lumea si multe altele. sper sa iasa o orgie.

  4. O farama de timp august 7, 2010 la 18:19 #

    La multi ani , sa ai parte de tot ce.ti doresti o imbratisare calda de la mine.kiss :*:*:*

    • analfabetul august 7, 2010 la 22:16 #

      multumesc de urare draguto…. sa fii si tu iubita de cine vrea inima ta…

  5. O farama de timp august 7, 2010 la 18:20 #

    ps. nu uitasem de ziua ta.. stiu ca e maine pe 8.. dar cum vad ca nu am fost 1 care ti-a urat am zis sa nu mai astept!o viata frumoasa sa ai

  6. mihaela13o august 7, 2010 la 21:25 #

    Nu e nevoie de lucruri marete, doar de lucruri mici si de multa dragoste. La multi ani si multe posturi!

    • analfabetul august 7, 2010 la 22:17 #

      multumesc frumos…
      sa speram ca anul ce vine va fi unul mai bun si mai profitabil.

  7. darkleya august 8, 2010 la 09:18 #

    a fost ziua ta? la mulți ani, în cazul ăsta. nu știam de ce ți s-a urat la mulți ani în primul comentariu, așa că pe lângă urări, acceptă și scuzele de rigoare. îți doresc un an mai bun și eventual fără probleme de sănătate (deși pare o urare banală și ușor clișeică, asta contează cel mai mult, în realitate: să fii sănătos)

    • analfabetul august 8, 2010 la 09:22 #

      da….. e cea mai importanta…
      eu pe langa urarile pe care le stim cu totii mai adaug si Sex placut….
      uneori atrag un zambet, alteori o fata de impins vagoane…etc… ce conteaza e ca e ceva diferit…
      multumesc de urare…
      kisss you

  8. MIKA august 9, 2010 la 12:53 #

    Daca tot a fost ziua ta ,zic si eu pe langa „LA MULTI ANI” ,toate dorintele sa ti se implineasca,sa ai parte de fericire,nu doar de fericirile de moment de care ai parte des…din cate am observat ,sa ai parte de sex(am tras cu ochiul la comentariul anterior ) si ….cea mai importanta urare din partea mea ar fi ,sa-ti gasesti motivatia pentru care au sens multe lucruri/toate cele enumerate mai sus .Fiecare stim care este acea motivatie,sigur o sti si tu pe a ta !

    • analfabetul august 9, 2010 la 13:10 #

      multumesc frumos…
      intodeauna te-ai priceput la vorbe….
      kisss

Trackbacks/Pingbacks

  1. a mai trecut un an | RoDigg News - august 7, 2010

    […] Go here to see the original: a mai trecut un an […]

Lasă un comentariu