nu iti oferi ajutorul – niciodata

7 Aug

de multe ori am zis ca nu imi mai ofer ajutorul din propria initiativa, dar nu ma pot abtine. cand vad pe cineva ca are o problema cu care eu sunt familiar si stiu cum s epoate rezolva mi pot sta in banca mea…

nu te multe ori mi s-a intamplat sa intalnesc astfel de oamenii si desigur le sar in ajutor fara sa ma roage ei.  dupa ce iti bati capul si le explici si le spui cum sta treaba… iti spun: las… ca-l intreb pe x sau merg la x sa ma ajute/rezolve. a se intelege ca de obicei x e cu bani si nu gratis. ce intelegem? ca ajutorul din gratis si din propria initiativa nu nu valoreaza nimic.

am vrut de mult sa scriu acest post dar nu stiu de ce l-am amanat.

ultimile de cazuri ca sa intelegeti mai bine:

1. site-ul la cineva este virusat. este acel virus care intra prin clientul ftp pe care il folosesti si introduce un cod frame in footer-ul  fiecarei pagini de pe server.  la accesarea site-ului respectiv daca nu ai un ativirus bun ti se introduce un virus la tine in calc. si mai departe stiti ce face…

numai saptamana asta am ajuta vreo 15 amici care au site-uri sa scape de acest virus.

eu volosesc un antivirus AVG si Malwarebytes’ Anti-Malware.  nu am nici o problema cu virusii sau troianii.

ei bine ii spun persoanei ca am descoperit ca are un virus. ii spun cum sa scape si ce trebuie sa faca pe viitor ca sa nu mai aiba parte de asa ceva. dupa ce imi fac toate astea si ii dau link de und epoate descarca programele respective imi spune ca mai bine asteapta sa intre nu stiu cine online ca sa ii rezolve problema….

ok… zic eu… data viitoare nu se va mai intampla

2. acum ceva timp o persoana voia  sa isi faca un proiect online, dar era o problema. nu statea bine cu banii. ave ao varianta in romania dar costa ceva bani si era tentata acea persoana sa mearga pe acea oferta. eu ca un domn ce sunt ii spun…. ca o pot ajuta. domeniu, gazduire , site si ce mai are nevoie sa isi puna in aplicare planul. i-am spus ca daca in 6 luni nu face nimic cu el nu ii cer nimic. daca incepe sa merga treaba imi plateste domeniu si gazduirea. amundoua undeva pe la suma de 30 – 50 euro pe an.

imi spune ca se gandeste si imi spune ce a decis.

aflu cam la o luna dupa ca a ales varinata din romania care era de 4 ori mai scumpa fara nici un support.

3. eram la bar si serveam ceva. vine o tipa si spune ca are o problema cu calc. merg la ea acasa , ma chinui vreo 3 ore si reusesc sa-l fac.

avea toate firele scoate din carcasa , mufele jucau, cablurile de la sursa functioneau doar intr-o anumita pozitie, etc…

ii spun la plecare … nu misca calculatorul din pozitia pe care l.am lasat ca nu va mai merge. totul e ok. pe la 2 dimineata ma suna sa imi spuna ca sunt cel mai naspa om care repara calc. ca acum nu ii mai merge. o intreb daca l-a miscat. imi spune ca da, pentru ca a trebuit sa bage un usb in spate , cand putea sa-l bage si in fata…

imi spune ca maine se va duce la un tip sa il faca… ii va da 50 de euro si rezolva problema…

desi a fost acolo la tipul ala , si acum ma mai suna numai pe la 1-2 dimineata s aimi spuna ca nu merge calc. ca sa-i spun ce parola i-am pus eu la mess si altele… care nu e treaba mea…

deci pe viitor atat voi cat si eu cand intalniti astfel de cazuri ori luati banii de-i jecmaniti ori stati in banca voastra. si daca nu va roaga nu faceti nici un pas..

lasa-i sa isi omoare capul singuri, sa plateasca la greu pe altii .

o solutie buna de securitate este urmatoarea:

antivirus: ANG

il puteti lua de aici gratis http://free.avg.com  daca doriti cod de activare pentru varinata full cereti.. si am sa va dau. protejeaza foarte bine si varinata free

2. Malwarebytes’ Anti-Malware

la fel are varinata free si paltita. eu folosesc varianta free. o puteti descarca de aici

http://fileforum.betanews.com/detail/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1

daca vreti cod si pentru acesta voi cauta…. si il voi pune aici….

1. CCleaner

http://www.filehippo.com/download_ccleaner

2 răspunsuri to “nu iti oferi ajutorul – niciodata”

Trackbacks/Pingbacks

  1. nu iti oferi ajutorul – niciodata | RoDigg News - August 8, 2010

    […] more here: nu iti oferi ajutorul – niciodata Domenii web – Super oferta de […]

  2. Reflexia banilor … « Michaelas Blog - August 26, 2010

    […] “Banul duce la destramarea imperiilor si la prabusirea  cetatilor” Miron Costin. […]

Lasă un răspuns

