Prima auditie

20 Oct

Buna,

am placerea sa va prezint o piesa a unui amic care mie unul imi place foarte mult. aceasta este in 2 variante. Radio Edit si Extend-Mix.

Daca va place si vreti sa ajutati sa devina cunoscut va rog sa trimiteti link catre acest post sau direct catre melodie la toti prietenii vostri. mai puteti scrie un articol despre aceasta melodie.

Piesa se numeste No Destination

Varianta 1 Radio Edit

Varianta 2 Extend-Mix

5 răspunsuri to “Prima auditie”

  1. blue2403 Octombrie 21, 2010 la 18:04 #

    Superfaină … (am reuşit să accesez doar prima variantă…
    ::::::::::::
    P.S. Superţâţe … 😀
    Mai ai şi alte … piese dinastea? 😀

    • analfabetul Octombrie 21, 2010 la 20:12 #

      a doua varinata de ce nu o poti vedea? am verificat acum si merg amundoua. la prima varianta am vazut si eu ca se opreste pe la minutul 2 si ceva. am sa fac un update cu toata piesa.

      mai am de amundoua omule.

  2. blue2403 Octombrie 21, 2010 la 20:19 #

    Nu ştiu… dau clic şi tot caută… cum face câne vrea să intre undeva şi e căzut serverul… stă, şi stă şi sice că aşteaptă date şi dracu să-l ia.
    În fine, m-a ajuns o variantă. Zic iar faină melodia… Eu ziceam de gagică dacă mai ai altă variantă… eventual fără textile… 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. LA MULTI ANI….blogulet,Mika. « Michaelas Blog - Octombrie 23, 2010

    […] Ca sa treci printre retele, […]

Lasă un răspuns

