vaci, oi, catele si magari

7 ian.

daca toata viata ta ai intalnit numai vaci care nici nu stiau sa raga e normal cand vezi o oaie sau o catea sa sari imediat pe ea. e normal pentru acesti magari care in viata lor nu au avut parte si ei de o caprioara.  unii dinre ei nici nu viseaza la ea. de ce? in opinia lor nici nu exista acest exemplar…. daca te duci la ei si spui ca ai sarit pe o caprioara sa iti dea cu ceva incap, o s azica ca esti prost si alte complimente.

acum o luna o buna amica care este fumoasa si foarte buna de…. s-a certat cu iubitul ei si a cerut gazduire pentru cateva zile. vreau sa spun ca toti amici mei ar vrea sa i-o traga macar odata. in fine a venit fata i-am dat o camera la mine in casa. cu greu m-am aptinut sa nu sar pe ea. fata era ravasita si o prada foarte usoara. mai ales ca imi poveste tot ce facea cu al ei in pata si multe alte chestii. am ales sa nu profit de aceasta ocazie. am eu o chichita pe cap , nu merg in pat cu femei care sunt intr-o astfel de situatie. in opinia mea cred ca in acel moment aproape oricine ar fi ar avea sanse si nu ar face-o pentru ca ma vrea cu adevarat pe mine. eu tre sa simt ca acea fata cu care merg in pat ma doreste pe bune…

a venit si vremea cand a treuit sa plece. a sunat-o ala si i-a cerut scuze , tralalala si tralalala , ea l-a crezut si s-a dus inapoi.

de atunci si pana acum toti amicii mei ma fac prost ca nu i-am traso, ca sunt un babalau, daca ei erau cu o astfel de femeie in casa nu stateau pe ganduri si  o gramada de chestii.

majoritatea din cate stiu eu au intalnit numai vaci si oi in viata lor. pentru ei nu conteaza unde baga si doar sa bage. atat.  in viata mea am avut placerea, onoarea, norocul sa intalnesc femei care pentru ele sexul era o arta.

tin minte o tipa care stea pe langa centru comercial din iasi care atunci cand mergeai la ea spunea ceva de genul:

daca in timpul petrecut cu mine in pat scula iti va muri macar si pentru o secunda sau iti vei da drumul inainte sa zic eu , atunci ma voi lasa de sex. era o bunaciune de femeie. stia toate tainele sexului.

un ex: daca iti venea sa iti dai drumu , simteai ca iti ei campii , nu trebuia sa ii spui, pur si simplu simtea. o lua in gura o baa toata si o scoatea cu forta din gura . in acelasi timp o atingea cu dintii pentru o fractiune de secunda si facea o rotatie cu gura…. nu pot explica acum…. imediat dupa asta…. senzatia sa iti dai drumu disparea… de parca nici nu a fost. si multe altele…

eam odata cu si am lesinat in timpul actului sexual.  pur si simplu de atata placere nu am mai putu suporta si am lesinat. imi aduc aminte ca era deasupra mea… avea niste sanii… doamne… o vedeam asa printre gene cum sarea in sus si-n jos…. incercam sa ridic mana sa o mangai, sa vorbesc cu ea dar nu mai aveam putere. m-am trezit fara sa imia duc aminte alte detalii peste 15 ore cu cea mai buna dispozitie din viata mea.

cand intalnesti astfel de femei nu mai poti merge cu oricine doar de dragul de a o baga undeva…  pot por si simplu sa apelz la manuela… e acelasi lucru daca as merge cu o vaca, oaie, catea, etc…

nu stiu daca ati inteles ideia, sau daca ati inteles ceva, dar trebuia sa scriu sa ma descarc putin.

aseara am avut o dicutie cu 3 amici si o amica. mi-au facut capul mare…

amica aia… e maritata si abia m-am aptinut sa nu=i spun  ca si acum 2 saptamani am fost fraier ca nu i-am traso cand barbatusu sa dus la baie si ea mi-a trimsi sms cu propunerea?

as fi vrut atunci sa vad ce spune de fata cu el…

hai ca va las… tre sa merg sa joc un biliard cu niste amici . revin cam in 5 ore cred…

17 răspunsuri to “vaci, oi, catele si magari”

  1. eu ianuarie 7, 2010 la 21:17 #

    Ce-nteleg eu de aici ca tu ai un respect aparte pentru femei si e laudabil acest lucru… eu apreciez la tine ca recunosti statutul de femeie si totodata ii respecti dorinta si ca nu te lasi influientat de prieteni… pentru ca de foarte multe ori anturajul distruge un om …
    In ciuda faptului ca sexul pentru tine este prioritar si o nevoie absoluta nu profiti de sensibilitatea femeii si iti cauti doar femei care chiar ele vor sa te satisfaca sexual, nu le fortezi sau ameninti … si atunci totul e OK cand o face-ti de comun acord.

    O seara frumoasa ! 🙂

  2. Alis ianuarie 7, 2010 la 21:35 #

    Am fost si eu in situatia cand am mers la un amic, plangang, pt ca ma despartisem de prieten. Idiotul (amicul), s-a dat la mine. De atunci mi-e scarba de el si nu mai tin legatura..

    Bravo tie! Mi se pare admirabil sa nu fii asa de disperat incat sa te culci cu o femeie care (100%) in acel moment nu te doreste!

  3. RaSpo ianuarie 7, 2010 la 21:48 #

    aia din iasi e de vina =))))))))))

  4. CornelT ianuarie 8, 2010 la 07:18 #

    cum zici tu….:)

    • analfabetul ianuarie 8, 2010 la 15:38 #

      bine ai revenit. am intrat in fiecare zi pe blogul tau sa vada cum ai petrecut.
      am inceput bine anul asa este si se poate si mai bine… cine stie…
      sper sa povestesti totul ok? poate si cateva poze.
      la multi ani…

      • CornelT ianuarie 8, 2010 la 17:04 #

        am dormit bai…..ce poze….iar anul trecut am uitat sa dau drumul la camera video…… 🙂

  5. Scarbosulblazat ianuarie 8, 2010 la 11:39 #

    vere , da’ pula mea…. esti feminist in proportie de cateva chibrituri dintr-o cutie pe jumatate goala .

  6. Gabriella ianuarie 8, 2010 la 13:20 #

    mie imi place cum ai profitat.. bravo..

  7. Gabriella ianuarie 8, 2010 la 13:21 #

    pardon-procedat 😀

  8. MIKA ianuarie 8, 2010 la 14:48 #

    Sunt momente in viata cand cu greu le uitam ,sau poate deloc.Tipa din Iasi,a fost la momentul potrivit in locul potrivit.
    Am o singura dilema ,la inceputurile tale pe aici spuneai ca faci sex si de plictiseala,acuma spui ca sexul e o arta….sa cred ca ai ajuns la vorbele mele? Sau doar e o revelatie de moment?
    Un amic bun imi spunea asa ” Mika ,barbatii ,multi dintre ei ,nu vad intr-o femeie mai mult de o gaura ,ceilalti,care vad mai mult decat atat,fac arta sexului” AVEA DREPTATE.
    Daca nu ai fi dat de acea gagica…iti spun eu ca …tot o gaura vedeai si tu,nu era mai mult decat”manuela” :D…

    • analfabetul ianuarie 8, 2010 la 15:40 #

      draga cand ma plictisesc fac sex, dar intotdeauna am cosiderat sexul o arta.
      pot spune ca ai dreptate. daca nu intalneam femei ca cea din iasi poate la fel gandeam/vedeam si eu.
      pentru asta multam celui de sus… chiar ma consider norocos. vedeti cat de mult iti poate schimba viata un om , o experienta…?

  9. parttimelovers ianuarie 8, 2010 la 17:05 #

    de apreciat faptul ca nu ai profitat si mai ales ca ti-ai impus standarde.

  10. CornelT ianuarie 8, 2010 la 17:05 #

    bai sexul e banal…toti il fac…pana si cainii…:)

  11. Alexandru Marin ianuarie 8, 2010 la 22:01 #

    cand am vazut titlul am crezut ca ne faci un meniu 🙂

  12. eu's M ianuarie 9, 2010 la 07:59 #

    Un sfat..pentru „amici” tai care iti spun ca esti fraier sau nu stiu… pe viitor iti propun sa atentezi si la prietenele lor:)) si apoi sa le spui.. „frate era atat de suparata ca a vrut sa faca sex si nu am putut sa rezist rugamintilor in lacrimi. Si apoi sa le spui.. ati vazut ma ca nu-s fraier? Sex cu ea faceai in acea noapte.. iar prietenia e pe termen lung. Nu conteaza ce spui ei.. ci mai mult ce crede ea despre tine…
    Cine stie poate isi da seama ce om esti si se intoarce la tine definitv:)

    • analfabetul ianuarie 9, 2010 la 12:26 #

      pai in post am dat si un exemplu. e vorba de o amica maritata cu un amic de al meu…
      ea este cea care trimitea sms cand el era plecat la baie si ma antingea cu piciorul pe sub masa la ala micu.
      era cat pe ce sa-i zic lu amicul meu de treaba asta… sa vad tot fraier am fost…. sa vedem cum i-ar fi cazut.
      oricum ea nu e usa de biserica….

  13. Lavinnia ianuarie 9, 2010 la 19:45 #

    Ce’s femeile în ziua de azi , iauzi , se dă aia la tine cu bărbatu’n casă ! 🙂

    E bine că nu ai profitat de ea ..

    Good boy ! 😀

Lasă un comentariu