Leapsa Psiho

26 oct.

Leapsa psiho

e prima mea leapsa realizata asa ca va rog sa fiti indulgenti.
deci in ce consta:
pai trebuie sa raspundeti la cateva intrebari si sa dati mai departe la 8 persoane din lista voastra. fiecare trebuie sa specifice prin nume si link catre autorul de la care a primit leapsa.
ca rugaminte ar fi sa se raspunda sincer la intrebari si putina gandire ¨out of the box¨

la unele intrebari trebuie gandit la modul ¨Prin Absurd¨. raspunzand la unele intrebari nu se va intelege ca ati fost/sunteti/trait acele experiente.

1. esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. tu ce alegi si de ce?

R. as alege bataia. ranile se vindeca dar minte mai greu sau chiar deloc.
2. 3+4= 5 este posibil?

R. da este posibil 
3. daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si ti.ar spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

R. nu as face asa ceva daca ar fi un prieten adevart. daca nu as face-o cu cea mai mare placere.
4. spui intodeuna adevarul?

R. nu. e ceva foarte rar la mine.
5. esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. de retinut e ca de nu faci acel compromis sa zis cu visul tau pentru todeauna. ce faci?

R. viata e plina de compromisuri. ce inseamna inca unul in plus. mai ales ca imi pot realiza cel mai mare vis.
6. ai inselat, furat vreodata?

R. da, de multe ori.
7. ce parere ai despre zicala: ¨Creeaza unui om DORINTA si se va fute pe ele principii, vise, etc¨

R. o zicala foarte adevarata si utila. functioneaza foarte bine pe orice individ daca stii sa o aplici.
8. ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? daca da care a fost aceasta.

R. Da, multe. ca ma grabesc de parca vine trenul, ca sunt cam brutal, ca vorbesc foarte mult, cant, dansez in timpul actului sexual. odata am adormit in timp ce o faceam cu o tipa . desigur ca sa suparat foarte tare.
9. esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

R. mai bine mor 1 milion decat o planeta. 
10. ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?

R. pe asta va las pe voi sa o aflati. 😀
11. pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

R. pentru nici o suma. nu imi place sa impart cu nimeni femeia mea.
12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?

R. da
13. cand ai facut ultima oara sex si cu cine?

R. sambata seara (acum 4 zile). cu o dominicana pe care am cunoscuto intr-un bar de pe aici.
14. iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. cum reactionezi?

R. sunt doua variante. 1. ma alatur si eu . 2. ma intorc si plec. peste cateva zile o sa vada ea….(cred ca stiti la ce ma refer)
15. daca ai fi dumnezeu pentru o zi care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?

R. 1. as desconspira toti extraterestii din lume. 2. as incerca sa aflu ce am patit acum 13 ani. 3. as realiza cateva miracole ca lumea sa isi intoarca fata catre dumezeu iara. 4. pe cei care au violat sau au facut orice rau unui copil i-as distruge. 5. as salva romania de la dezastru. 6. mi.as face femeia fperfecta pentru mine sa traim feiriciti. 7. m-as face nemuritor.
16. Da bani la cersatori?

R. Da
17. Maine e sfarsitul lumi. ai 24 de ore la dipozitie. cei ai face in aceste 24 de ore?

R. lucruri pe care nu le-as face in mod normal. cred ca de ar fi basescu presedinte l-as ucide eu cu mana mea si pe toti acolitii lui. desigur inainte sa se termine totul as face o ultima pardida de sex. ca sfarsitul lumii sa ma prinda facand sexxxxxx
18. esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. in tot acest timp ai fost pus/a la cele mai gosznice chinuri posibile. intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa toate acestea. trebuie doar sa-i oferi cele mai goznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. ce alegi? sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

R. as face orice sa scap.  dar nu as vrea sa fiu intr-o situatie ca asta.
19. intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai goaznic secret al tau. daca nu-i dai ce si cat vrea va spune la toti. acel secret daca s-ar afla ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. ce vei face in continuare?

R. prima data i-as spuen ca da ii dau ce vrea. atunci cand ma inatlnesc cu el sa sa-i dau ceea ce a cerut il omor. de felul meu nu cedez la santaj. orice pierd pot reface.
20. o parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. minim  50 de caractere.

R. aici nu pot scrie despre mine.

Multumesc si sper sa ajunga cat mai departe.

Leapsa merge la:

Panseluta ganditoare , Lavinnia’s Blog , Mika , JosChilotii , FemDom , The Story of Her 30s , Mihaela13o’s Blog , Mister in fum de tigara… , Mihaelafilip

22 răspunsuri to “Leapsa Psiho”

  1. laagatat octombrie 26, 2010 la 23:05 #

    promit sa raspund cat mai curand…tre sa acord ceva timp:P

  • mihaela13o octombrie 27, 2010 la 07:10 #

    Nu văd eu bine sau tu nu ai răspuns la întrebări? 😀 Dacă mă apuc să răspund, îi pierd și pe ăia 3 cititori pe care îi mai am. O să încerc să răspund aici la tine, dacă nu te superi dar numai după ce văd și răspunsurile tale 😉

    • analfabetul octombrie 27, 2010 la 16:18 #

      nu am raspuns inca la ele pentru ca unele raspunsuri nu trebuie sa le vedeti. as vrea sa vad ce spuneti voi.

  • darkleya octombrie 27, 2010 la 11:06 #

    mulțumesc pt leapșă, o s-o onorez când voi avea suficient timp, adică măcar o oră pt mine 🙂

  • mihaelafilip octombrie 28, 2010 la 08:42 #

    mie nu mi-ai dat =((

  • mihaela13o octombrie 30, 2010 la 22:15 #

    Ok, let’s see:
    1. bataie, clar! so – beware! 😀
    2. dap, si 1+1=3
    3. daca e cel mai bun prieten, nu. daca e doar un prieten, cu cea mai mare placere
    4. nu, dar amestec si un graunte de adevar pentru a fi mai plauzibil
    5. ok, inca unu… dar e ultimul
    6. ihi, ambele
    7. trist dar adevarat
    8. nop
    9. 5 miliarde in minus
    10. e nr tau de telefon? 😛
    11. daca e vorba de partenereul de la intrebarea 3, atunci e aceeasi suma
    12. la un pui de gaina
    13. e cald afara pentru sfarsitul lui octombrie, nu-i asa?
    14. apas pe butonul RECORD 😆
    15. adica daca as fi o iluzie?
    16. nu
    17. daca a maine, atunci am 25 de ore 😛 si as face ce fac intr-o zi obisnuita
    18. prea multe date ale problemei…
    19. oare ce-as mai putea pierde? nu si-a gasit bine omul
    20. din moment ce mai trec din cand in cand pe aici si avand in vedere ca citesc doar foarte putine bloguri… e de bine 🙂

    • analfabetul octombrie 31, 2010 la 11:13 #

      multumesc ca ai acceptat. frumoase raspunsuri. o sa urmeze si varinate 2. sper sa va placa.

  • radu octombrie 31, 2010 la 16:16 #

    ah, câtă stupiditate. de curiozitate, ai mai mult de 16 ani?

    • analfabetul octombrie 31, 2010 la 23:24 #

      offf, m-ai prins. din pacate am doar 16 ani….. de experienta….

      • laagatat noiembrie 1, 2010 la 21:40 #

        asta mi-a palcut:*

  • darkleya noiembrie 4, 2010 la 07:17 #

    ia să răspund și eu scurt, că tastez cu o mână și cu cealaltă o țin pe fie-mea atârnată de mine

    1.bătaie. e cineva care a ales să fie umilit?!
    2. totul e relativ, așadar de ce n-ar fi și matematica uneori? 🙂 deci…da
    3. nu
    4. de câțiva ani încoace, da. am mințit prea mult până-n 25 ani, pesemne că de la un punct încolo mi-a ajuns până și mie
    5. evident că ș face un compromis pt cel mai mare vis al meu
    6. depinde ce fel de înțelat, că dacă e cel care e din aceeași sferă cu furatul, n-am făcut-o. deci nici n-am furat vreodată. altfel de înșelat, da, am practicat
    7. e la fel de adevărată ca aia care zică să-i pui unui om în mână puterea pentru a-i vedea adevăratul caracter
    8. nu atunci pe loc, dar mi s-a spus acum mulți ani că la început făceam un sex oral jalnic
    9. habar n-am ce aș face. chiar și-n teorie e greu să iei o astfel de decizie
    10. era să rămân corijentă la matematică și am luat examenul de admitere la liceu la limită, din cauza ei 😀
    11. pe gratis, cu condiția să particip vizual 😛
    12. având în vedere că americanii s-au mâncat între ei în vietnam, orice e posibil de foame, deci probabil că și eu aș ajunge să dau cuiva în cap
    13. acum 2 zile, cu soțul meu
    14. mă alătur și eu lor, dacă mă primesc. dacă nu vor, înseamnă că avem o problemă…
    15. nu cred în dumnezeu, deci n-aș putea răspunde la această întrebare
    16. niciodată. doar la bătrânii care cer numai din priviri
    17. mi le-aș petrece acasă, cu soțul, copilul și restul familiei mele. și i-aș ține pe toți în brațe, spunându-le cât îi iubesc. dar asta o fac oricum zilnic…
    18. l-aș chinui și eu pe el
    19. n-am secrete groaznice. de fapt n-am secrete deloc 😛
    20. îmi place că e anti-băsescu și e un tip inteligent, chit că se dă el analfabet

    • analfabetul noiembrie 4, 2010 la 21:20 #

      multumesc de raspunsuri.

      sper sa accepti si pe cele ce o sa vina…
      kisss

      • darkleya noiembrie 5, 2010 la 06:35 #

        le accept, normal

      • analfabetul noiembrie 5, 2010 la 16:25 #

        multumesc. esti o draguta… kisss

  • Mika februarie 4, 2011 la 20:07 #

    Au fost o groazade raspunsuri ,insa pe al tau inca nu l-am vazut .
    Inca astept un raspuns la intrebarea 10.

    • analfabetul februarie 4, 2011 la 22:03 #

      sunt mai multe varinate. cea mai simpla este imultirea.
      12345789*1=123456789

  • Trackbacks/Pingbacks

    1. Leapșa psiho …a la Analfabetul’s « Michaelas Blog - octombrie 31, 2010

      […] Fiind prima  leapsa creata de el ( Analfabetul), m-am gandit sa o accept. […]

    2. Leapșa psiho …a la Analfabetul’s | Mika Blog - iulie 26, 2011

      […] Fiind prima  leapsa creata de el ( Analfabetul), m-am gandit sa o accept. […]

    Lasă un comentariu