20 Iun

Descoperirea eului sexual

Pentru cei care au apreciat prima poveste  de acest gen, va ofer o noua poveste violenta:

Întuneric. Îmi auzeam inima bătând în piept de liniște ce era. Mi-era frică. De parcă simțeam că ceva periculos mă așteaptă în acel întuneric. Mă zbăteam în frica ce mă cuprinse, teama de necunoscut. Mă împiedic de o comodă și o fotografie în ramă se prăbușește cu zgomot. Parcă întreaga cameră se prăbușise cu ea. M-am oprit. Genunchiul mă durea până la lacrimi. „O să se facă vânătaie!” mi-am zis în gând. Mă sprijin de perete și-ți aud respirația sacadată, excitată. Îmi cuprind brațele peste neglije-ul de mătase ce îmi acoperea goliciunea. Pulsul, sângele vijelios îmi inundă urechile și nu mai aud nimic. O panică ancestrală precum frica primordială mă cuprinde. Îți simt mirosul de bărbat, mirosul acru de transpirație. Dau să fug, dar brațul tău mă cuprinde. Un braț gros, puternic, păros. Țip…

Vezi articol original 1.920 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

