8 Mar

Me-Myself-and-I's Blog

Nu,nu voi vorbi despre Cartarescu si a lui „De ce iubim femeile”, care a ajuns punct de referinta si pentru cei care nu au citito ( a se intelege ca aici ma includ si pe mine…am carte in format electronic,dar…nu am „deschis-o”..am eu motivele mele pentru care le iubesc, nu imi mai trebuiesc altele ), nu voi vorbi azi nici despre femeia din ziua de azi ( apropo,ieri am trecut pe la Zara,si uitandu-ma la o tinuta recomandata pentru barbati,primul meu gand a fost ca ar trebui de fapt sa o poarte o femeie…defenim unisex in societatea asta,dar asta e o alta poveste la care o sa revin)…cel mai bine o sa vorbesc si, pe parcurs, imi voi da seama despre ce vorbesc. O sa mai tai, o sa mai adaug si sper ca la sfarsit va iesi totusi un text care sa fie un omagiu adus FEMEII.Celei care…

Vezi articol original 327 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

