Gazduire gratuita pentru blogul tau

25 Iun

Gazduire gratuita pentru blogul tau
Posted On 24 Iun 2011 By Analfabetul. Under AfacaerirecenzieTehnologieUtile.
azi pe cand umblam pe net sa caut niste info legat de niste comenzi pentru serverul meu am dat peste un site care ofera gazduire gratuita. asa ca m-am hotarat sa-l testez. ei bine dupa ce am facut contul am adaugat domeniul meu am ramas pot spune suprins. site-ul se misca

Read more: http://analfabetul.com/ro/#ixzz1QF3kAyhK

8 răspunsuri to “Gazduire gratuita pentru blogul tau”

  1. siko Septembrie 3, 2011 la 18:51 #

    esti trist, iti dai like singur, dai anunt la o gazduire obosita pentru un blog, cat timp sunt atatea saituri mocca, si in general, esti obosit.Daca nu accepti comentariul asta, inseamna ca nu ai nimic de reprosat la comentariul meu :))

  2. Natural Septembrie 9, 2011 la 10:59 #

    Chiar daca n-ai mai postat de ceva vreme aici, uite un Blog and roll aniversar din care faci parte 🙂 Dar numai de sambata, incepand de la ora 10:09 🙂 Multumesc si … spor!

  3. Desene pentru copii Septembrie 11, 2011 la 23:48 #

    Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Weekend ! | Michaelas Blog - Noiembrie 25, 2011

    […] Adrian,Alex Mazilu, Alexandru Marin, Amongus Info, Analfabetul’s blog, Analfabetul, Arte,  © & ® BAROSĂNESCU, Bianca, Blog-pierdut, Blogul meu,bă!, Blue2403, […]

  2. Weekend! | Mika Blog - Noiembrie 25, 2011

    […] placut celor numiti si nu numai! Micutu, Adrian,Alex Mazilu, Alexandru Marin, Amongus Info, Analfabetul’s blog, Analfabetul, Arte,  © & ® BAROSĂNESCU, Bianca, Blog-pierdut, Blogul meu,bă!, Blue2403, […]

  3. Sambata...in acorduri . | Mika Blog - Decembrie 3, 2011

    […] placut ! Micutu, Adrian,Alex Mazilu, Alexandru Marin, Amongus Info, Analfabetul’s blog, Analfabetul, Arte,  © & ® BAROSĂNESCU, Bianca, Blog-pierdut, Blogul meu,bă!, Blue2403, […]

  4. LA MULTI ANI cu uratura! | Michaelas Blog - Decembrie 31, 2011

    […] și clopoței, Înc-o roată, măi flăcai! Toți gospodarii din sat Stau și-ascultă la fereastră Că așa e-n seara […]

  5. LA MULTI ANI cu uratura! | Mika Blog - Ianuarie 26, 2012

    […] și clopoței, Înc-o roată, măi flăcai! Toți gospodarii din sat Stau și-ascultă la fereastră Că așa e-n seara […]

Lasă un răspuns

