Did you know that Google.com domain is for sale for only 9.99

9 Iun

Google domain is for sale - analfabetul.com

Google domain is for sale – analfabetul.com

acum 3 zile cand cautam texte pentru a promova site-ul meu de domenii si am gasit unul. nu ma asteptam sa dea asa rezultate. ei bine m-a suprins. de cand am da drumul pe net asta cum 3 zile, am vandut  peste 250 domenii. asa ca am sa-l folosesc inca o vreme. anul trecut am vandut peste 5000 domenii. sper ca anul acesta sa depasesc acest numar. eu as vrea sa depasesc 10.000 de domenii dar e greu. am concurenta mare aici, dar nu se stie niciodata.

Citeste mai mult:

Did you know that Google.com domain is for sale for only 9.99

Lasă un răspuns

