prietenie + fuck = fericire

6 Mai

mi-a venit ideea sa scriu acest post cand citeam acest post Eu cred … scris de Mika. acum cateva zile vorbeam cu o prietena care e in vizita la mine. ma intreaba de ce nu mai vorbesc cu nimeni pe net de cand este ea la mine. am raspuns sincer. am zis ca in opinia mea nu e frumos ca atat timp cat este musafir in casa la mine eu sa vorbesc cu altcineva pe net. pot face asta din plin dupa ce pleaca. ea imi raspunde ca nu are nici o treaba una cu alta.  noi 2 suntem buni prietenii care se mai si fut atunci cand situatie le permite. nu avem nici  obligatie unul fata de celalalt. asa ca aseara am incepu sa vorbesc cu cineva… dar in timp ce vorbeam … Citește tot articolul »

3 răspunsuri to “prietenie + fuck = fericire”

  1. deutchebrak Mai 6, 2011 la 23:43 #

    Fericire? Habar n-ai, Analfy! Ce ai descris tu nu e fericire…Dar, apropo: cu cât cauți fericirea mai mult cu atât scad șansele s-o găsești.

    • analfabetul Mai 8, 2011 la 22:11 #

      pentru mine in acest moment e fericire.
      si ai dreptate legat de cautare… eu sper doar sa am ochii larg deschisi cand va fi momentul.

    • Mika Mai 10, 2011 la 07:30 #

      Satisfactiile de moment ,cele care ” ne umple sufletul” le putem considera fericiri de moment.Apogeul nu cred ca il cunostem nici unul dintre noi.

Lasă un răspuns

