luna trecuta a mers bine

29 Apr

multi ma intreaba in privat mai mereu de ce nu mai scriu, cu ce sunt atat de ocupat , etc.

le-am explicat dar nu inteleg…

eu am multe proiecte online. unele merg bine, unele asa si asa, altele deloc.  luna trecuta am avut  peste 6.500.000 de accesari la site-urile pe care le detin. aceste accesari au consumat peste 16.000 GB trafic si au generat venituri de 1280 euro de la adsense google si aprobat doar 1160 euro. costurile sau ridicat la 400 euro si ceva…. aici nu intra conexiunea mea de net, tigarile, energizantele, doar costurile serverului. se pot scoate si mai multi bani, dar pentru asta trebuie sa fac aliante. multi vor castiguri de pe zi pe alta. asa ceva nu se poate. in unele luni merge mai bine in altele mai rau. de exemplu luna asta la google am facut doar 720 euro pana acum…. Citește tot articolul »

Lasă un răspuns

