About Tina

20 Apr

in viata fiecarui om apar la o anumita perioada de timp persoane care le markeaza viata. care-i fac sa se simta centru universului. din cand in cand sunt si eu norocos si intalnesc astfel de persoane. Tina, am cunoscuto oficial acum cateva luni. o tipa bruneata, focoasa, cu un par bogat lung si frumos. foarte inteligenta, isteata si deschisa. mai are o abilitate aparte. ma intelege. ce vreu, ce simt,  ce visez, etc. e o abilitate pentru ca nu multa lume vede aceste lucruri. desi le ascund la vedere lume nu le vede. dar ea se pare ca are un al trei-lea ochi. de cand am cunoscut-o ma simt mai bine si parca nu mai am acea senzatie puternica ca sunt singur pe aceasta lume. imi place cand ma uit la ea … Citește tot articolul »

4 răspunsuri to “About Tina”

  1. MIKA Aprilie 28, 2011 la 18:59 #

    Dincolo sunt mai multe comentarii …aici..nimic :d .
    Sper ca intr-o zi sa bem toti 3 cafeaua …

    • analfabetul Aprilie 28, 2011 la 20:01 #

      eee si tu acum. fiecare comenteaza unde poate si vrea.
      si eu as vrea… dar e cam imposibil. dar cine stie… hihihih
      eu vreau cafea mica si tare cu un pliculet de zahar….
      tu?

      • MIKA Aprilie 30, 2011 la 07:40 #

        Eu o beau si asa ca tine…dar si lunga cu lapte .Depinde de starea in care sunt si ora zilei de asemenea 😉 .

      • analfabetul Aprilie 30, 2011 la 17:56 #

        eu beau mereu la fel. Mica si tare. 😀 acum sa nu intelegi altceva. ma refer la cafea ok :d

Lasă un răspuns

