Stiu de ce ai tu nevoie

2 Apr

asa m-a abordat o tipa care zice ca a citit toate posturile de pe blogul meu si ca stie exact de ce am eu nevoie, ceea ce imi doresc. eu incept sa rad… si ii spun ca nimeni nu a reusit sa ghiceasca acest lucru si ma indoiesc ca ea a reusit. incepe ea acolo sa spun multe , dar nimic real sa spun asa. am pus in posturile mele mesaje , unele ascunse altele la vedere legat de ceea ce imi doresc/am nevoie. dar pana acum nu a reusit nimeni. dupa vreo ora si ceva de discutii unde ea incerca sa ma convinga ca am nevoie de ceea ce spune ea, am inchis discutia . am iesit de pe mess. acum cateva zile a intrat iar si a zis ca a mai … Citește tot articolul »

6 răspunsuri to “Stiu de ce ai tu nevoie”

  1. Mika Aprilie 2, 2011 la 17:55 #

    Cred ca nici tu nu stii in totalitate ce vrei,asa ca noi nici atata .
    Oricat te-am citi,oricat am descoperi unele mesaje ascunse nu am reusi sa te descoperim in totalitate .
    Fiecare om ,oricat si-ar etala viata prin felul de a scrie sau chiar prin povestile sale despre sine…tot are o particica doar a lui ,in care numai el stie ce vrea ,cand vrea si de ce vrea sa faca ceva ,isi doreste ceva sau are nevoie.
    Ca unii am reusit sa te descoperim mai mult sau mai putin avand contact scriptic cu tine,nu putem considera ca te cunostem cu adevarat.

  2. Blue Aprilie 20, 2011 la 18:30 #

    Salut Analfabetule…
    Tu ţi-ai vopsit ouăle?
    Cineva zicea că doar ouăle trebuiesc vopsite, cloşca ba…

    • analfabetul Aprilie 20, 2011 la 18:36 #

      inca nu…
      stii outele mele sunt mai delicate si trebuie sa gasesc 2 mainute finute care sa se ocupe de aceasta treaba.

      tu ce ai facut? ai rezolvat problema?

Lasă un răspuns

