Where is you big V?

30 Mar

Inca de cand eram copile eram indoctrinate cu idei despre cum ar trebui sa ne pastram virgine,cand ar trebui sa ne futem si asa mai departe. Mie tata a indraznit prima data sa mi vorbeasca despre sex in timpul unei betii,si inca nici atunci nu a zis cuvantul “sex”,ci a indrugat ceva cum ca ar trebui sa o fac cand simt eu. Mama imi spune ca sex pot sa fac si peste cativa ani buni(gen 27 de ani)… si spera sa fiu virgina. Insa nu a fost dupa ei.Mi-a placut sa seduc,sa fiu sedusa si sa ma distrez . Prima data am atins o pula pe la 14 ani. Bine,pentru lumea in care traim,e chiar tarziu,dar atunci nu era chiar asa,mai ales pentru mine,care fusesem educata intr-un profund spirit crestin. … Citește tot articolul »

Lasă un răspuns

