Greseli…in relatie/pat

29 Mar

Am avut o discutie cu o amica(prietena prietenului meu…naspa nu? ) zilele astea si imi tot spunea ca barbatii nu se schimba niciodata (persoanele de fata se exclud),ca nu-si dau interesul destul in pat ,ca numai femeile au aportul lor de ni se scoala noua vezi doamne unu-doi .Dupa ce am lasat-o sa vorbeasca i-am spus ca ar trebui sa se puna in locul nostru si apoi sa ma comenteze daca are ce.Nu am reusit sa o conving nicicum,este atat de incapatanata ,asa ca i-am trimis cateva link-uri sa lectureze cand are timp. In unul din ele spunea asa : “Dupa mai mult timp petrecut in cuplu, inevitabil relatia intra intr-o oarecare rutina, asa ca e important sa condimentezi putin lucrurile din cand … Citește tot articolul »

Lasă un răspuns

