unele femei… nu le inteleg… (nu te supara ok? :D)

6 Mar

mai pe bune nu mai inteleg nimic…  ce dracu mai bagat in seama acei barbati care se poarta cu curul cu voi. care si o pereche de soseste murdare conteaza mai mult pentru decat voi. de ce mai acceptati sa vorbiti cu ei, de ce acceptati sa le-o mai sugeti, etc? de ce? cineva o sa se supere tare pe mine…. dar nu ma pot abtine sa nu scriu. sper ca va  intelege de ce scriu. de multe ori si eu sunt in aceasta situatie…  aici ma refer la femeile pe care le tratez foarte naspa dar cand am nevoie de un futai mereu sunt disponibile.  si ganditiva ca majoritate din cele cu care ies sunt casatorite sau o relatie de durata. care e faza… ce va atrage asa tare… si cum puteti spune un … Citește tot articolul »

61 răspunsuri to “unele femei… nu le inteleg… (nu te supara ok? :D)”

  1. Anonim Martie 6, 2011 la 19:06 #

    Ca sa intrebe „desteptii ca tine”. Ce sa zic, ai descoperit acu America si te exciti. Hai sictirus cu aberatiile tale descreierate. Copil imatur si razgaiat ce esti ! Have fun !

    • analfabetul Martie 6, 2011 la 22:29 #

      oare nu crezi ca era mai bine daca nu scriai sub anonim?
      stii bine ca descopar… totul.
      in fine… daca asa ai ales… e treaba ta.
      sa fii iubita…
      😀 si ne auizm curand…

  2. deutchebrak Martie 6, 2011 la 23:28 #

    Analfy, ți-am mai zis și eu și Mika: pentru adrenalină. Ce-i inaccesibil ne atrage. Este valabil și pentru bărbați, după cum, desigur, ai constatat. O femeie însă care se respectă cât de cât, nu se complace prea mult timp în postură de cârpă de șters pe jos. Îl fute-n dinți pe individ, îl bifează ca pe o înfrângere și trece mai departe. Nu neapărat la altul.

    • analfabetul Martie 7, 2011 la 07:56 #

      nu am nici o problema sa-l bifeze si sa treaca mai departe. cel mai multe nu fac acest lucru, se intorc si se intorc la nesfarsit. chiar cu risul sa piarda totul….
      totusi cand accepti sa fii carpa cuiva un timp indelungat atunci nu stiu daca mai e vorba de adrenalina.

      dar… fiecare face ce doreste cu viata lui.

      • deutchebrak Martie 7, 2011 la 13:12 #

        Așa e. Când prelungește o asemenea situație, femeia își merită postura de cârpă în care niciun bărbat nu investește, nici măcar timp. Cele mai multe nu-și dau însă seama de asta și se iluzionează prostește.

      • analfabetul Martie 7, 2011 la 16:31 #

        uffff ce bine ai ziso…
        acum vine intrebare….: de ce se iluzionează prostește? care e motivul?

    • MIKA Martie 12, 2011 la 21:34 #

      Ca bine mai spui !

  3. deutchebrak Martie 7, 2011 la 17:07 #

    Pentru că femeile de care zici pierd contactul cu realitatea. Îl supradimensionează pe individ și ajung să creadă că fără el viața lor e goală, fără sens. Și femeilor mai mobilate la cap li se poate întâmpla asta, în momentele de vulnerabilitate, momente pe care toți le avem. Ești singur, nefericit, plictisit și brusc găsești ceva care dă culoare vieții…Pe urmă funcționează ca un drog. Devine dependență. Pierzi respectul de sine. Dacă ai un dram de voință, te rupi, dacă nu…devii cârpă…

    • analfabetul Martie 7, 2011 la 22:02 #

      ok. am inteles ce spui. acum te intreb altceva:
      o femeie care are totul acasa , totul e bine si frumos… de ce accepta acest drog ? de ce vrea sa fie carpa altuia?

  4. deutchebrak Martie 7, 2011 la 22:35 #

    De unde știi că „totul e bine și frumos”? Că așa se vede din afară? Când intervine plictiseala, rutina, nu e bine, când începi să-ți iubești soțul sau soția ca pe o rudă…Tânjești după pasiune, vrei adrenalină. Voi, poligami prin structură, vreți varietate, fără să vă implicați sentimental, noi vrem pasiune, fluturi în stomac…nu neapărat futai, să știi. O femeie deșteaptă și cu obraz subțire își satisface însă nevoia de adrenalină dedicându-se carierei, copiilor, vreunui hobby…Fac teoria chibritului, Analfy, viața e mult mai complicată și plină de neprevăzut.

    • analfabetul Martie 7, 2011 la 22:55 #

      stiu si asa este.
      de unde stiu ca e ok totul… ei bine stiu. stiu cazuri concrete. stiu de ce aveti nevoie voi… chiar o sa scriu zilele astea un articol legat de orgasm…
      totusi vad o schimbare la tine, fata de primele comentarii. ceea ce e bine zic eu. esti mult mai deschisa…
      cred ca voia sa vezi daca ai cu cine vb pe sleau…asa… fara sa te eticheteze cineva.
      totusi nu vream doar varietate… vrem cam acelasi lucru ca si voi. numai ca nu le primim.
      si nici nu recunoastem des asta

  5. deutchebrak Martie 7, 2011 la 23:52 #

    Ce legătură are orgasmul, măi Analfy?

    • analfabetul Martie 8, 2011 la 00:19 #

      la asta m-am referit
      Voi, poligami prin structură, vreți varietate, fără să vă implicați sentimental, noi vrem pasiune, fluturi în stomac…nu neapărat futai, să știi.

  6. deutchebrak Martie 8, 2011 la 00:53 #

    Știi ce-și doresc femeile, dar multe nu conștientizează: își doresc mintea unui bărbat, restul e un bonus. Crede-mă! Sexul e unul din mijloacele prin care încearcă să pună stăpânire pe mintea unui bărbat.

    • analfabetul Martie 8, 2011 la 06:40 #

      uite,pe asta sincer nu o stima. am sa o folosesc… sigur imi va fi de ajutor. uite asa aflu eu chestii interesante.
      pe ultima o stima . cea cu stapanirea mintii barbatului.

  7. danette Martie 9, 2011 la 18:56 #

    Sindromul Stockholm ar fi o explicatie . 😀

    • analfabetul Martie 9, 2011 la 20:57 #

      pana acum nu m-am gandit dar se poate sa ai dreptate…
      poate voi scrie si un post pe tema asta…

      • danette Martie 9, 2011 la 21:01 #

        se prea poate sa am dreptate….doar vorbim de victime si agresori.

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:03 #

        hmmm
        nu cred ca e vorba de asta. Da sindromul se poate aplica…
        in cazul de mai sus… nu vorbim de victima si agresor…
        ci e vorba de o femeie si un golan sau mai bine zis un nenorocit.
        femeia ii da acordul sa faca cea vrea cu ea. tot ea cere si mai mult… iar golanul ii da…

  8. danette Martie 9, 2011 la 21:11 #

    Si chiar daca femeia si-a dat acceptul … nu e vorba de agresiune ? 😀

    • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:16 #

      nu este vorba de agresiune.
      sa iti dau un exemplu cla o chesti care se practica pe strada.

      te opresc pe strada 2 persoane si iti vede telefonul. intra in vorba cu tine si la un moment dat te intreaba daca poti sa-i dai telefonul sa se uite putin. dupa asta nu ti-l mai da inapoi. chiar daca mergi la politie aceasta nu este talharie. tu l-ai dat de buna voie… fara sa te oblige.

      cum poate fi agresiune cand ea se duce de buna voie, apoi cere si mai mult si mai mult…

      sau alt exemplu:
      daca in ceea ce faceti in pat tu si iubi al tau…. este de comun acord acestea nu sunt prevesiuni. pervesiune este atunci cand unul din parteneri nu este de acord, dar totusi se executa.

      ai intele sce vreau sa spun?

      • deutchebrak Martie 9, 2011 la 21:22 #

        Sunt de acord cu tine: nu este vorba de agresiune. Individul, de fapt, nici nu este interesat de femeia respectivă, ba, chiar se simte agasat, de aici și comportamentul dur față de ea.

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:30 #

        ma surprinzi in ultimul timp. parca ai fi alta persoana. foarte bine spus…

      • deutchebrak Martie 9, 2011 la 21:26 #

        P.S. Noi vorbim doar de femei, uitând că și unui bărbat i se întâmplă să cadă în câte-o gaură neagră a cine știe cărei parașute care nu dă doi bani pe amărâtul care linge pe unde calcă…

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:31 #

        e mai grav ca in cazul vostru. voi sunteti mai sadice…
        :d
        si noi avem iesi din astea…:d

      • danette Martie 9, 2011 la 21:28 #

        ok … atunci vorbim de abuz de incredere , iar femeile descrise de tine sunt fie sado-masochiste … :D:D:D … fie proaste , fie sunt incapabile sa fie cu adevarat femei. Dar , sa stii , oricine trateaza naspa ( adica subdemnitatea umana) pe un altul ( chiar daca acesta nu are o reactie defavorabila si lasa impresia ca ii face placere) tot agresor se numeste. 😀
        Parerea mea …exemplul cu telefonul nu l-ai ales prea bine.

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:36 #

        1. daca citeai bine exemplu cu telefonul da chiar bine.
        2. iar femeile descrise de tine sunt fie sado-masochiste … :D:D … fie proaste , fie sunt incapabile sa fie cu adevarat femei.
        sincer imi pare rau sa aud asa ceva de la tine. nu poti spune asa ceva ….
        3. te rog sa spui prin cuvintele tale, in opinia ta ce inseamna „sa fie cu adevarat femei.”

        4. e total gresit ceea ce spui/gandesti.
        sa nu te superi dar spui doar din auzite si nu din experienta… este usor sa punem etichete in loc sa incercam sa intelegem pe cei/cele care au aceste placeri.

  9. deutchebrak Martie 9, 2011 la 21:35 #

    „e mai grav ca in cazul vostru. voi sunteti mai sadice…”

    Da, Analfy, noi suntem mai sadice, recunosc…He, he, he!

    • analfabetul Martie 9, 2011 la 21:39 #

      asa e. daca in cazul vostru totul se rezuma doar la sex, umilinta si ce mai tine de asta… in cazul nostru ramanem chelegosi si in unele cazuri la parnaie…

      inca nu ai raspuns la intrebarea mea…
      ce este cu tine, ce e cu schimbarea asta…
      e total diferita de cea care scria primele comentarii la mine pe blog…

      imi placi mai mult acum. imi dai replici care ma suprind… si se pare ca intelegi mult mai bine ceea ce vreau sa spun prin posturile si comenatriile mele.

      • deutchebrak Martie 9, 2011 la 21:47 #

        Pur și simplu, îmi place să vorbesc cu tine. Te percep ca pe un băiat inteligent și foarte cumsecade.
        Analfy, înțeleg mult mai mult decât spun…

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 22:01 #

        înțeleg mult mai mult decât spun…
        faza asta am spuso si eu cuiva azi… tare nu?

        ma bucur ca iti plac discutiile cu mine.

  10. danette Martie 9, 2011 la 21:51 #

    Stiam ca ai sa ataci 😀 Nu etichetam …doar incercam sa gasesc raspunsuri la intrebarea ta .:D Ok, uite …raspunzand la comentariul meu , ai gasit si raspunsul la dilema ta – pentru simplul motiv ca le face placere . 😀
    O femeie adevarata …. hmmm, cu siguranta femeia care nu accepta sa fie tratata naspa iar apoi sa presteze servicii….sper ca intelegi ceea ce am vrut sa spun.

    ps:am obs ca iti place sa te joci de-a psihologul…imi permit sa-ti dau un sfat – niciodata sa nu-i spui unei persoane ca e total gresit ceea ce spune si judeca.

    Noapte buna!

    • deutchebrak Martie 9, 2011 la 22:06 #

      O „plăcere” care-ți erodează voința, respectul de sine, o plăcere ca cea a toxicomanilor. Individul sau individa devine un fel de drog…
      Da, o femeie adevărată este femeia care-și trage forța din respectul de sine. Nu acceptă să fie călcată în picioare și oricât de greu i-ar fi, găsește puterea să pună capăt unei astfel de relații.

    • analfabetul Martie 9, 2011 la 22:08 #

      vai doamne ce te superi. din cate ai vazut pe aici nu se tine cont de reguli. fiecare spune exact ce gandeste…
      nu te-am atacat. daca asta a fost senzatia imi cer scuze.

      psiholog… hmmmm esti prima care spune acest lucru.

      te inseli iara legat de definita la o femeie adevarata. sorry

      draga mea… nu ai sa vezi de la mine lingusituri, etc… daca eu sunt de parere ca te inseli total la ce iti voi spune…
      e problema ta cum ma convingi ca ai dreptate, cum iti sustii opinia, cu ce argumente vii.

      eu asa fac mereu…

      inca odata scuze… daca asta ai simtit… dar nu am sa imi schimb stilul de a comenta sau sa zic ca ai dreptate cand nu ai. din punctul meu de vedere…..

      sau sa o spun intr-o forma mai finuta… pana la urma tot acelasi lucru inseamna…

      acesta e un exemplu, un fel de a spune si te rog nu intelege gresit…
      – cum preferi…. cineva sa iti spuna in fata ca esti proasta sau sa iti spun sub o forma mai finuta gen… regret draga dar esti pe dinafara…

      cand amundoua inseamna acelasi lucru…

      inca odata nu intelege gresit exemplu….

      kisss

      • deutchebrak Martie 9, 2011 la 22:15 #

        Danette e fată deșteaptă, nu s-a supărat. Iar tu nu reușești, nici când faci pe durul, să jignești.
        Cât despre stilul tău, uite, și pentru asta îmi place să vorbesc cu tine!
        Hai, că astă seară te-am cam periat…

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 22:17 #

        da, cam asa este… si iti multumesc mult.
        nu imi place sa jignesc pe cineva… chiar daca uneori se poate sa o fac fara sa vreau… cred ca e de inteles nu?
        inca odata ma bucur ca iti place stilul meu…

        sa stii ca si mie imi place stilul abordat de tine in ultimul timp
        :d

      • danette Martie 9, 2011 la 22:32 #

        Deci, dragul meu …. tu vrei sa exemplifici virtual ideile exprimate in postare ? Aceleasi intrebari as fi indreptatita sa ti le pun si eu . Daca parerea ta nu coincide cu a mea …s-ar putea ca tu sa fii pe dinafara, te-ai gandit la acest lucru ? Te-ai gandit sau nu ? Sau s-ar putea ca adevarul sa fie undeva la mijloc . Sorry, ca nu te perii si nu ti-o spun mai finut si nici nu stau sa aplaud si sa cad extaziata de spusele tale ….:D
        Daca vb in contradictoriu nu inseamna ca tin cu dintii de parerile mele si nu le respect pe ale tale.
        Ideile adevarate din asemenea discutii s-au nascut ….asa ca nu iti este justificat aplombul.
        ps1: sfatul meu cu psihologul era cat se poate de sincer si de la locul lui , pacat ca nu l-ai luat ca atare.
        ps2: nu m-am suparat pt ca nu am avut de ce . se pare ca tu esti cel suparat …. 😀

      • analfabetul Martie 9, 2011 la 22:39 #

        nu functioneaza la mine ceea ce faci…
        sorry….
        eu iti pot veni cu N argumente la ceea ce spun + vor si fi si altii care imi vor da dreptate… si nu ca sa ma perie…

        daca ai stii ce fac eu cand ma supar…..
        😀
        poti pune orice intrebare si iti voi raspunde cu placere…
        :d

  11. danette Martie 9, 2011 la 22:42 #

    Aha …de ce vorbesti de altii? vezi ca si eu am o ceata in spate !
    Chiar nu incerc sa fac ceva …. imi iese din prima . 😀

    • analfabetul Martie 9, 2011 la 23:09 #

      ce schimbare… domnule…
      acu pe bune.. daca te suparat cu ceva scuze…
      vezi ca te-am citat la o leapsa… sper sa o onorezi.
      o gasesti aici:
      http://analfabetul.com/leapsa-casatoria/

      • danette Martie 10, 2011 la 07:28 #

        Buna dimineata ! De unde atatea scuze ….. !? Crezi, in adancul sufletului , ca m-ai suparat !? 😀
        Am sa vad despre ce e vorba .Nu sunt adepta lepselor, dar daca e interesanta am sa o onorez!
        ps: sunt aceeasi, nu m-am schimbat . 😛

  12. deutchebrak Martie 10, 2011 la 08:36 #

    Danetto, abia acum ți-am citit comentariul.

    „nu stau sa aplaud si sa cad extaziata de spusele tale …” Ete, fleoșc!

  13. MIKA Martie 12, 2011 la 21:31 #

    Am spus ca pentru o perioada stau cuminte si nu mai comentez nimic ,sa vedem ce se intampla …insa vad ca odata cu pauza mea am pierdut esentialul. :((
    Poate ca daca ai postat aceste cuvinte cunosti mai bine decat noi situatia ,insa pot sa-ti spun ca nici o femeie adevarata cum spui tu ,nu se intoarce la acel golan,cum il numesti tu ,daca s-ar purta asa cu ea.
    Eu cred ca stii doar o varianta si poate acea neplacuta si ai si tras concluziile.
    PS: va salut fetelor si o seara minunata sa aveti .

    • deutchebrak Martie 12, 2011 la 21:52 #

      Bună, Mika! Mi-era dor de tine.

      • MIKA Martie 12, 2011 la 22:11 #

        Cum am scris si pe blog,am avut o perioada plina ,in care nu am avut timp nici de mine .
        In alta ordine de idei ,am vrut o pauza pe acest blog ,nu de alta dar din comentariile mele pe aici lumea vad ca intelege altceva ,adica ceea ce nu ar trebui :d .
        Bine te-am /v-am regasit .

      • analfabetul Martie 13, 2011 la 03:01 #

        si ce anume intelege?

    • analfabetul Martie 13, 2011 la 03:00 #

      eu nu ma refer la o situatie anume..
      pur si simplu am deschis un subiect… dupa cum bine stii eu fac referire mereu la general. nu pot personaliza comenturile. cand o fac e doar despre persoana mea…
      situatia o cunosc si da si nu. am plecat de la o idee si stii ca am mai scris despre asta…
      cunosc multe cazuri care ele se intorc la acel golan…
      am sa scriu un post legat de femeia adevarata…
      o sa ma informez bine si apoi o sa postez concluzia… si poate ma ajutati si voi.

      • MIKA Martie 13, 2011 la 07:43 #

        Ok ,sa zicem ca ai combinat mai multe cazuri aici.
        Eu una nu m-as intoarce la golanul descris in postul tau,poate la alt golan ,dar nu la ala:D
        Asteptam postul urmator.

  14. deutchebrak Martie 12, 2011 la 22:27 #

    Mai dă-o-n mă-sa de lume! De altfel, n-ai observat? Majoritatea bizonilor și matracucelor au tendința să-ți atribuie propriul lor mod de gândire. Un hoț e incapabil să creadă că sunt și oameni onești, de pildă…O măciucaris vulgaris, care stă cu „`mneaei” înfiptă DOAR în creieri, crede că și tu o cauți. Pe „`mneaei” adică, nu pe măciucaris, vreau să zic…

    • MIKA Martie 12, 2011 la 22:32 #

      Tocmai asta am facut ….am dat-o in masa de lume ,pentru ca oricum chiar de ma disculp,chiar de nu ,tot femeie sunt asa ca nu mai zic nimic si nici nu mai vreau sa ma disculp.Mi-e bine in preajma voastra ,asa ca revin la „ädrenalina”de care eu am nevoie .
      Sa vezi interpretari dupa acest comentariu .
      Ce-mi pare rau este ca lumea nu e deschisa ca mine,tine,Danette… Analfabetul etc si sa spuna ceea ce gandeste pe sleau.

      • analfabetul Martie 13, 2011 la 03:04 #

        aici ai drepate… si cand vad pe cineva ca o face imediat eticheteaza…
        dar noi sa fim fericiti….:D
        asta seara mi sa dovedit ptr a nustiu cata oara cat de rea poate fi gura lumii. daca nu aveam acest gram de inteligenta in plus iesea ceva foarta rau si multi se bucurau… sigur eu eram pe la mititica ….
        si uite asa le-am dat peste nas a nu stiu cata oara…

      • MIKA Martie 13, 2011 la 07:46 #

        Pffff ,ai grija ce faci !

  15. deutchebrak Martie 12, 2011 la 22:40 #

    Lumea-i plină de ipocriți plictisitori.

    • MIKA Martie 12, 2011 la 22:42 #

      Stiu ,insa am invatat sa-i accept ca atare printre noi…

  16. deutchebrak Martie 12, 2011 la 23:20 #

    Îi accept, cum să nu, dar mi se rupe de părerea lor.
    Acu` vreo câțiva ani, îi povesteam unei cucoane, întâmplător viceprimăriță, cum fură firma care făcea salubrizarea orașului. Gagica asculta foarte interesată, eu m-am ambalat, i-am făcut și calcule și schițe și spume la gură ca s-o fac să priceapă, c-o știam mai nevinovată la cerebelu` gros… Ce crezi că zice tipa când am terminat? „Auzi, fată, cerceii tăi sunt cu pietre veritabile?” „Da. Și n-am supt pula ca tine prin parcări pentru ei…” Că știam eu ce știam…He, he, he! Acu` e parlamentar. Suge bine, probabil…

    • analfabetul Martie 13, 2011 la 03:05 #

      tare faza…
      😀

    • MIKA Martie 13, 2011 la 07:40 #

      Chiar ca tare faza .
      Chiar ieri am vorbit cu cineva ,despre situatii de acelasi gen/replici.

  17. deutchebrak Martie 13, 2011 la 08:19 #

    M-am stricat de râs!

    • MIKA Martie 13, 2011 la 08:41 #

      Buna dimineata .
      Te cred ,am auzit de Teo acum vreo 3 ani pentru prima data.E un zapacit ,dar care spune multe adevaruri in comediile lui.

  18. deutchebrak Martie 13, 2011 la 09:18 #

    Eu am auzit de el dintr-un interviu pe care l-a dat Bobo de la ImproVizați. Pe ei îi știu de prin 2006.

Lasă un răspuns

