Agatat / desbinat

4 Mar

cred ca am mai scris despre acest lucru pe blog, dar vreau sa revin pe aceasta tema. zilele astea dupa cateva discutii cu prietena unui amic de al meu fara sa vreau am aplicat aceasta metoda si vad ca functioneaza. de retinut e ca nu am nici un interes fata ea , am vrut doar sa ajut. dar sa vedem despre ce este vorba. aceasta metoda poate fi folosita atat pe o tipa chiar si tip care este intr-o relatie dar si pe cei care nu sunt in relatie. desi cel mai bine da rezultate la cei care sunt in relatii. sa vedem cum explic ca sa intelegeti. cred ca voi povestii ce s-a intamplat si va las pe voi sa intelegeti. dupa mai multe discutii cu tipa am inteles ca are ceva probleme … Citește tot articolul »

Lasă un răspuns

