Buna dimineata

27 Feb

Buna, ce mai faceti? sunteti bine? ma bucur… si eu sunt la fel. scriu cam cu ochii inchisi dar scriu nu? hehehehe abia am ajuns acasa si me lene sa ma ridic de pe scaun sa ma duc acasa. cred ca se invarte casa cu mine… sau ma invart eu… ba…. ce va iubesc eu pe voi…. cred ca o sa adorm aici cu capul p birou unde am calculatoru… patul e asa departe…. nu cred ca reusesc sa ajung pana la el. hai ma culc aici… pentru ca la 13.00 trebuie sa plec la gratar la iarba verde. bzzzzz ce greu e capul asta… offff … Citește tot articolul »

Lasă un răspuns

