Cred ca Problema sunt EU

25 Feb

am mai scris despre asta de multe ori ca nu simt nimic legat de tot ce ma incojoara.

mereu spun ca e vina altora in general la femei, ca nu sunt bune , ca nu pot sa imi ofere acea placere, senzatie de care am nevoie.

poate ac ele incearca, dar ce sa-i faci unuia ca mine care nu mai poate simti nimic. oricat de mult ar incerca …. tot nu ar reusi. dar mai sunt si exceptii cand se gaseste cate una care ma face sa ma sui pe pereti… de dorinta.

astazi colegul meu de munca a primit un telefon care la daramat foarte tare. nu l-am vazut in 2 ani niciodata sa planga si sa nu mai poata sa mearga. Mama lui a fost diagnosticata cu Cancer la Oase si diabet.

Citeste mai Mult Aici

 

2 răspunsuri to “Cred ca Problema sunt EU”

  1. MIKA Februarie 25, 2011 la 21:45 #

    Fara cuvinte in legatura cu ceea ce i se intampla colegului tau .
    Cat despre ceea ce ti se intampla tie ,este rezultatul nemultumirilor tale .Am avut atatea discutii si ti-am spus ca ajungi la un momemt dat sa fi imun …si luna daca ti-ar aduce-o cineva nu te-ar multumi .E naspa ….incearca sa te bucuri de lucrurile marunte ,banale ,pentru a nu uita sensul vietii.

    • analfabetul Februarie 25, 2011 la 22:46 #

      incerc acest lucru zi de zi. dar ce sa fac daca nu reusesc.

Lasă un răspuns

