esti barbat? atunci nu trebuie sa refuzi… hahahaha

14 Feb

comand o cafea, ies afara sa o beau si sa fumez o tigara. aici nu se fumeaza in bar.

aprind tigara si imi beau cafeaua. desi afara ploua , dar na… ce sa faci. asta e viata de fumator.

afara iese si o tipa. isi aprinde o tigara si incepe discutia.

Ea: tu esti AL?

eu: da

Ea: am auzit ca te-ai mutat …

eu: hmmm… da

ea: cu te ocupi?

eu: pai cu munca

ea: nimic altceva…?

eu: doar munca.

pauza… nu se mai spune nimic. apoi incepe sa vorbeasca iar…

ea: si… cand pot sa vin  sa iti vad noul apartament?

eu: ce? ????

ea: cand?

eu: pai… mai devreme de vineri nu se poate

ea: de ce?

eu: pai am treaba

ea: stii pentru ce vreau sa  vin nu?

eu: da… sa ne futem….

ea; si tu ma refuzi… ma amani pentru vineri? si presupun ca stii cu ce ma ocup?

eu: da… te futi pe bani in club

ea: si totusi ma amani pentru vineri?

eu: da… ce daca esti femei si deschizi picioarele in fata mea trebuie sa cad in genunchi si sa zic multumesc, multumesc, multumesc…

ea: tu esti cumva bulangiu?

eu: rad…. nu de ce?

ea: pai… numai un bulangiu ar refuza o curva care se auto invita la el acasa…

eu: atunci pentru tine eu sunt un bulangiu…

ea: vizibil iritata si aprinzand  a doua tigara zice…. uite am ajuns sa vad si asta. un barbat refuza o curva…. unde a ajuns lumea asta doamne…

eu termin cafeaua si plec…  si ea ramane afara , la tigara. cand a intrat inauntru vorbea cu amicele ei si gesticula… la greu… nu auzeam ce zice ca erau mai departe de mine si muzica era tare…

😀

 

10 răspunsuri to “esti barbat? atunci nu trebuie sa refuzi… hahahaha”

  1. Lavinnia Februarie 14, 2011 la 21:44 #

    Aici ai fost un bulangiu misto :p

  2. MIKA Februarie 14, 2011 la 21:52 #

    Azi am primit o chesti prin sms : Esti in pat cu doua persoane …o femeie buna rau in dreapta da si un gay in stanga ta .La care din ei te intorci cu spatele???
    😆 😆
    Barbatii sunt obisnuiti cu refuzurile ,insa femeile nu prea . Cred ca i-a picat naspa ,stiin ce face si totusi sa fie refuzata …
    MOR DE RAS.

    • analfabetul Februarie 14, 2011 la 21:58 #

      cel mai mult ma deranjat tonul pe care la folosit si gesturile. de parca trebuia sa cad in genunchi si sa ma inchin in fata ei ca vrea sa se futa cu mine.
      este dreptul meu sa aleg cu cine ma fut si cu cine nu….
      daca pana acum nu a vazut asta… ei bine a vazut acum.
      sunt curios sa vad ce le-a zis la alea…
      daca cunosc asa cat de cat femeia zic eu ca dupa acest episod mi-a crescut PR (page rank) in randul femeilor…
      hehhehehe

      • MIKA Februarie 14, 2011 la 22:04 #

        MODESTULE ….
        Sau fericitule sa zic?

      • analfabetul Februarie 14, 2011 la 22:12 #

        amundoua cred ca e bine :d

      • MIKA Februarie 14, 2011 la 22:16 #

        Atunci asa sa fie .
        Te-am pupat si seara faina in continuare 😉 .

      • analfabetul Februarie 14, 2011 la 22:17 #

        multumesc. iti doresc si tie la fel. sa auzim de bine.
        kisss dulce

  3. deutchebrak Februarie 15, 2011 la 02:26 #

    De fapt, ea s-a comportat ca un bărbat și tu ca o femeie demnă…He, he, he!

    • analfabetul Februarie 15, 2011 la 15:28 #

      uite asa am ajuns si femeie…
      :d
      tare ce ai scris tu mai sus.

Lasă un răspuns

