intrebare pentru fumei

13 Feb

de ce va place sa va futeti in locuri cat mai mizerabile?

acum cativa ani aveam un apartament si o camera la un camin inchiriata. daca mergeam cu aceiasi femeie in amundoua a treia oara alegea camera inchiriata. aceasta rata ca dracu. fara curatenie facute de mult timp, resturi de tigari, cutii de bere sau sticle de beutura, etc.

am testat si aici si e la fel. o femeie prefera sa mearga sa se  futa intr-un loc mizerabil decat sa se futa intr-un loc elegant, frumos, etc…

veneam intr-i zi de la munca acum vrei cateva luni si o cunostinta ma astepta in masina in fata usii de la intrare. eram negru tot de la carbon, foarte mizerabil… si ea a vrut sa ne futem asa… si va zic, ca doar te atingeai de mine si te faceai neagra.

si nu este singura…

imi poate raspunde cineva?

74 răspunsuri to “intrebare pentru fumei”

  1. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:47 #

    NU GENERALIZA! Nu-i adevărat, nu ne place asta!

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:54 #

      poate tie nu iti place… dar te asigur ca 8 din 10 femei cu care ies vor acest lucru. daca le pun sa aleaga… ele vor alege ce am spus eu.

      cred ca le place sa se simta murdare… sa fie pedepsite pentru ceea ce fac.
      eu in general ies cu femei maritate sau care au o relatie stabila.
      😀

      • darkleya Februarie 13, 2011 la 19:21 #

        exact, le place sa se simta murdare. femeile au toate un pic de masochism in ele, dar in general toate „e” doamne si una n-ar recunoaste asta

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:23 #

        stiu… de asta am si postat sa vad daca recunoaste cineva sau macar sa spuna ceva de genul : o prietena de amea spune ca din cauza asta…. face acest lucru…
        dar nimeni,,
        😀

    • Blue Februarie 13, 2011 la 19:57 #

      Hehehe … 😀

  2. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:58 #

    Fugi d-aci cu „pedepsite pentru ceea ce fac”! Cred, mai curând, că se simt mai „ferite” de ochii lumii…

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:04 #

      tu daca ti-ai insela barbatul ce ai face? ce ai alege… sa zicem ca amundoua locuri sunt la fel de vizibile.

      se pare ca nu reusi sa gasesc un raspuns la intrebarea mea.
      😦

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 19:13 #

        Pentru mine nu s-a pus niciodată problema să-mi înșel bărbatul. Never!

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:16 #

        asta pana ma vei cunoaste face to face…
        si dupa asta mai vorbim. ok?
        :D:d

  3. darkleya Februarie 13, 2011 la 19:27 #

    stii cum e cu prietena aia „a mea” 😀
    revenind la ideea de baza, murdarirea este buna, vorba reclamei 😀

    • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 19:32 #

      Eu nu cred că femeilor le place să și-o tragă în mizerie.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:37 #

        ai fi surprinsa sa vezi cate… si cum vor.
        daca vrei facem un test… si vb dupa…
        ce spui>

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:37 #

      da…
      cate crezi ca pot gandi ca tine, mai bine zis cate pot recunoaste discret ca le place?
      multe nu recunosc nici macar in fata celei din oglinda acest lucru.

      le mai vezi ca merg acasa dupa… si spun in gandul lor : vai ce pacatoasa si curva sunt… si numai la gandul ce au facut se uda iar…

      • darkleya Februarie 13, 2011 la 19:58 #

        cate crezi ca pot fi ca mine, asta ar trebui sa fie de fapt intrebarea 🙂
        femeile mint mult, apropo de ce ai spus tu mai sus. si cel mai mult se mint pe ele insele.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 20:02 #

        pai din ce cunosc eu pe online si in viata de zi cu iti spun ca nu sunt multe.
        in viata mea am cunoscut cam 5 femei ca tine…. si pot zice ca am cunoscut cateva femei.
        ele cred ca daca minte pe cea din oglinda totul e mai frumos, mai bine, :d

  4. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 20:23 #

    Să înțeleg că mă faceți mincinoasă? Băi, dacă mie nu-mi place să mi-o trag în jeg, de ce să zic ca voi? Și cred că majoritatea femeilor simt ca mine. Cele cărora le place împuțeala sunt mai puține. De când naiba mizeria este incitantă?

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 20:31 #

      nu intelege gresit. nu a zis nimeni ca esti mincinoasa. noi vorbim la general. cand ne adresam cuiva anume.. specifica.
      poate tie nu iti place dar te asigur ca sunt mai multe celor care le place cum am zis eu decat cele care spui tu.
      sorry daca ai inteles ca te-am facut mincinoasa..

  5. MIKA Februarie 13, 2011 la 21:25 #

    Vad ca ati inceput sa va certati pe aici ….Am vazut ca m-ai vizitat,si am dedus ca ai scris oareshce si de asta am venit .Lamurim problema?
    Cred ca toata lumea a vazut filmul Ghost ,este o faza la un moment dat cand nu se mai tine cont de …ambalaje ca sa zic asa ,ci doar de sentimente .Nu cred ca exista femeie care sa nu se fi pus macar o data in locul lui Demi Moore.

    @deutchebrak
    Asta inseamna ca ne-o tragem in jeg si imputenie???

    Sunt momente in viata cand nu mai tinem cont de cum este partenerul imbracat,murdar…etc .Savuram pur si simplu momentul .
    Iti dau un exemplu : Vii acasa ,esti incinsa din diferite motive(nu le comentam) si el vine de la munca.Dorinta este arzatoare asa ca nu mai asteptati …asta inseamna ca traiesti/iubesti …ec in/un jeg? NU CRED.
    Intarzierea momentului pentru drezbracatul separat,facutul unui dush ….o cina eventual ,nu altceva decat sa scada apetitul sexual.
    Exemplele pot continua…
    Si ca sa-ti raspund la intrebare…probabil ca era prea incinsa tipa iar acea camera era mai aproape.

    • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 21:37 #

      Da, Mika, sunt de acord cu tine, dar una e situația descrisă de tine și alta e să spui că femeilor le place să și-o tragă în promiscuitate, dar că nu recunosc de ipocrite ce sunt. Și scena cu Demi Moore e cu totul altceva. Analfy a zis că, pusă să opteze între mizerie și curățenie, o femeie alege jegul. Eu nu cred sincer că este așa.

      Cum să ne certăm? Așa sunt eu, am defectul că discut cu patimă.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 21:40 #

        De fapt, ca să fiu corectă, Analfabetul a pus o întrebare, nu a zis că toate femeile sunt așa.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:48 #

        pana la urma ai reusit. ai vazut… nu a fost greu. si acum care e raspunsul daca tot ai inteles?
        :D:d

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 21:44 #

        Nu neaparat ca va certati,dar se simtea …discutia in polemica .
        Probabil ca Analfabetul nu a scris ceea ce trebuie,dar cei ce-l cunosc stiu la ce a facut referire 😉 .
        E normal ca nu alege jegul ,in comentariul anterior am spus un motiv de ce tipa respectiva o fi ales acea camera,probabil era mai aproape.Nu stiu.
        Alegerea ei a fost acel jeg cu mucuri de tigari ,sticle de bautura si altele ,insa eu vreu sa cred ca Analfabetul a facut o generalizare si s-a gandit la altceva ,mai ales ca a si specificat ca era murdar.
        Eu una nu am nimic impotriva la o faza cum a spus el ca era murdar,iti dai seama cand si-a pus mana pe tatele tipei cum i-a ramas amprenta acolo ?
        Daca este sa luam strict ceea ce a scris ,eu alegeam curatenia .
        Daca era o alta faza ca de ex sa fie murdar ,sa ne prinda o ploaie torentiala in mijlocul unui camp sa ne umplem de noroi ,sa …stiu eu ce…chiar nu aveam nimic impotriva.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:47 #

        Analfy
        bine mai graieste. sa nu uitam un alt factor… iubirea mare…
        acum esti o doamna… care se respecta si traieste bine, totul curat si frumos. intr-o zi intalneste pe fat-frumos… care traieste in mizerie. te indragostesti nebuneste de el, ca na e fat-frumos. si uite asa ajungi sa te iubesti si sa traiesti in mizerie… ca il vei urma oriunde se va el.
        acesta este doar un exemplu. + ca o camera mizerabila pentru multe femei este un afodisiac

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 21:50 #

        Nu neaparat ,sunt femei capabile care stiu si au taria si puterea de a-l trage pe el in sus ,de a-l motiva sa vrea mai mult de la viata 😉 .

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:54 #

        Mika
        unde sunt acest gen de femei? eu caut d o viata o femeie asa…
        te rog eu mult zi acel loc… sau spune una… ca sa o iau de nevasta… ca de am gasit-o nu o mai las sa scape.
        :d

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 21:56 #

        Eu sunt una dintre ele ,dar sunt luata deja!
        Daca as stii un loc cu astfel de femei,ti-as da adresa ,insa nu te pot ajuta 😦 .

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:09 #

        vezi asta povestea vietii mele. mereu gasesc femei care sunt luate ori este imposibil de ajuns la ele…
        oare ce sa mai fac…
        totusi poate prin cunostintele/relatiile tale auzi de un loc unde se pot culege astfel de femei.

        :d

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:44 #

      multumesc pentru argumetele aduse.
      toata lumea a avut parte de o astfel de partida in viata lor, doar ca nu vor sa recunoasca. vezi doamne le este frica de ETICHETE.

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 21:47 #

        Cu placere .
        Daca ai stii cate etichete am avut pana acuma si inca mai am probabil ,crezi ca ma intereseaza ce zice lumea?.
        Am o relatie,nu depind de nimeni financiar sau in alte feluri ,mi-am castigat unele titluri de ing,dirg …etc pe ceea ce stiu si gandesc ,asa ca .Apa trece ,pietrele raman.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:50 #

        cand tii cont sau iti este frica de etichete sau altele de genul asta intr-o buna zi nu vei mai putea iesi din casa. cred ca primul pas este sa te accepti pe tine insuti asa cum esti. si pe urma sa incerci sa tratezi totul cu indiferenta.
        daca reusesti aceste 2 lucruri cred ca viata poate fi cu mult mai frumoasa.

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:03 #

        Primul lucru care trebuie facut in viata asta este acela de a te accepta,apoi acela de a incerca sa-ti depasesti limitele ,de a vedea ca poti,ca vrei mai multe .
        Daca era ca cei din jurul meu sa se ia dupa felul cum vorbesc ,dupa concluziile care le trag altii referitoare la persoana mea,probabil ca ramaneam singura si nu cu o groaza de amici,cunostinte…prieteni si ramaneam undeva jos,nu mai avem nici o pretentie de la viata si asta pentru ca eram cu moralul la pamant.

        (il am si pe blog pe undeva)

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:18 #

        e frumos atunci cand citesti sau spui din gura ca ce ar trebui facut. cand vine vorba sa pui in aplicare , ei bine aici e cu totul alta problema.
        unii reusesc, altii nu.
        si eu cat ma consider de deschis si impacat cu mine insumi + un grad mare de nesimtire la tot ce ma inconjoara , ei bine si eu am problemele mele . sun lucruri care oricat de mult l-ai ascunde, ai incerca s atreci nu poti pur si simplu. cel putin nu asa repede cum ar crede unii.
        poate voi scrie intr-o zi concret despre ele. am mai scris pe blog… dar ascuns ca sa nu inteleaga lumea, ci ca sa ma simt eu mai bine. sa nu zic ca nu am spus-o sau nu am vb cu cineva despre aceste probleme.

        important e sa incercam. e ca atunci cand 3 femei te intreaba daca le poti face fata la toate odata. tu le spui: voi incerca pana voi reusi…
        😀

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:24 #

        😉
        Buna replica de la sfarsit .

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:28 #

        stiam ca iti va place. fac si eu ce pot ca sa te impresionez…
        daca tot esti singura pe aici care corespunde cu ceea ce caut eu , trebuie sa fac in asa fel incat sa te fur…

        sa speram ca voi reusi….
        😀

  6. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 21:50 #

    Sigur că da, admit că în anumite situații nu mai ții cont de ambient, sigur că da. Faza cu ploaia, câmpul și noroiul e prea mișto s-o ratezi. Eu m-am pronunțat strict pe situația descrisă de Analfu.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 21:52 #

      eu am intrebat ceea ce am intalnit eu. dar se poate generaliza . nu e vorba doar de o camarea insalubra.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 22:00 #

        Eu m-am referit STRICT la situația descrisă de tine, Analfule! Atât.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:10 #

        ok. am inteles.

    • MIKA Februarie 13, 2011 la 21:57 #

      @deutchebrak
      Si daca ai stii cate alte multe faze mai pot fi.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 22:03 #

        Ei, Mika…știu.

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:06 #

        Ma gandeam eu !

  7. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 22:29 #

    Analfy, uite, îți fac o confidență, deși este o prostie din partea mea. Eu n-am separat niciodată sexul de sentimente. Și cred că majoritatea femeilor, când și-o trag cu un bărbat, pun nițel suflet. Că respectivul are ochi albaștri, sau nasul mare, nu știu, femeia contribuie și sufletește, un dram acolo. Asta ne deosebește de voi, pentru care sexul e ca mersul la budă. Și de-asta femeilor li se iartă mai greu un futai alături de casă.

    • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:40 #

      Ca bine graiesi.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:44 #

        nu pot crede ca esti de acord cu ce spune ea…
        hmmm
        vezi ca te cam contrazici..;

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:51 #

        Am dat explicatii mai jos.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:42 #

      nu pot fi de acord cu tine aici.
      poate pun pasiune, dorinta, dar suflet nu cred.
      nu imi poti spune mie ca de fiecare data cand ti-ai tras-o ai pus suflet. chiar si pentru o seara .
      in general atunci cand unesti cele sentimente si sex nu iese ceva buna.
      de cele mai multe ori iese o mare panarama.
      sexul trebuie sa fie sex. atunci cand e doar sex rezultatul e mult mai bun.

      tu ce zici, daca eu te iubesc mult mai pot sa te fut in stilul meu? sa ti-o imping pe la spate si impunsa cu fata in perete si cu mainele in parul rau si sa trag de el de parca ar fi haturile de la caruta….
      sau sa te iaude cap si sa ti-o indes toata in gura pana nu mai ai aer…

      sper ca ai inteles ideea…
      :d

      • MIKA Februarie 13, 2011 la 22:50 #

        Femeile sunt altfel construite,asa ca si la prima intalnire(de-un futai,cum ai spune tu) pot avea deja sentimente…
        Ma refer la femei in general nu la cele de pe centura care sunt automatizate deja sa faca tot ceea ce i-ai cere .
        Nu mai poti face aceste lucruri,pentru ca intervine acel sentiment si odata cu el respectul.Deci nu mai poti „sa-ti bati joc de ceea ce iubesti” .
        Dar am mai discutat…nu ti-ar place sa stii ca acea femeie vibreaza de-a dreptul ,doar cand se gandeste la tine ,cand o atingi…
        Iti dau si exemplu …sa mai vada si alti ochi si sa vedem ce zice lumea…

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:58 #

        nu ti-ar place sa stii ca acea femeie vibreaza de-a dreptul ,doar cand se gandeste la tine ,cand o atingi…

        asta nu are nici o treaba sentimentele
        poate fi foarte bine dorinta sau faptul ca ma pricep eu foarte bine la ceea ce fac.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 22:51 #

        Atunci nu te mai întreba de ce nu găsești o femeie alături de care să merite să rămâi…Analfy, asta cauți, asta găsești.
        Ei, lasă fazele alea, că nu reușești să mă cutremuri…He, he, he!

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 22:55 #

        nu era vorba sa te cutremur la felul cum te-ai gandit tu.
        😀

      • darkleya Februarie 14, 2011 la 09:42 #

        aici sunt de acord cu tine. sunt una din acele femei care în pat se fute, indiferent că e cu bărbatul vieții ei sau cu un amant de ocazie. iar când sunt cu omul pe care-l iubesc mai mult ca viața fac sex și atât. că dragoste fac din priviri, din atingertile în afara patului, din cuvintele pe care ni le spunem zilnic la trezire, la culcare, la telefon, din gesturile banale de zi cu zi, dragoste fac când ăi spăl, calc și am grijă de el să fie mereu pus la punct, dragoste face cu mine când are grijă de mine, de copilul nostru, etc. s-a înțeles ideea.
        și totuși în pat ne futem ca două animale și nimic mai mult

      • analfabetul Februarie 14, 2011 la 19:16 #

        ce bine le graiesti femeie?
        FEMEILOR… CITITI SI LUATI AMINTE

  8. MIKA Februarie 13, 2011 la 23:02 #

    „nu ti-ar place sa stii ca acea femeie vibreaza de-a dreptul ,doar cand se gandeste la tine ,cand o atingi…”

    asta nu are nici o treaba sentimentele
    poate fi foarte bine dorinta sau faptul ca ma pricep eu foarte bine la ceea ce fac.

    DORÍNȚĂ, dorințe, s. f. 1. Stare sufletească a celui care tinde, râvnește, aspiră la ceva; năzuință, dor, aspirație
    Deci tot un sentiment .Nu se vorbea aici de iubiri si altele…

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:08 #

      eee eu asa intelesesem…
      greseala mea…
      data asta m-ai facut…
      asteapta revansa

  9. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 23:05 #

    „Să mă cutremuri” în sensul „să mă șochezi”. Asta am vrut să spun. He, he, he! Cu cutremuratul ăla e mai greu.

    M-am uitat la filmulețul pus de Mika. Exact ce spuneam: e vorba de pasiune. Femeia a pus suflet și s-a văzut că a rămas marcată: am crezut că se aruncă în fața trenului precum Karenina.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:10 #

      cate putin… o sa ajungem sa ne intelegem foarte bine…
      😀
      voi gasi eu ceva care sa iti cutremure lumea..
      ma pricep la socat.:D

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 23:13 #

        Te pricepi la „șocat”, dar nu te pricepi la femei…He, he, he! He, he, he!
        Lasă, nu te ambala…omul cât trăiește-nvață.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:16 #

        sa stii ca de te pricepi la socat poti avea un succes foarte mare la femei….
        trebuie sa stii ce soc sa aplici.
        asa ca pana la urma il voi gasi si pe al tau.
        asta daca a fost o provocare.
        😀

    • MIKA Februarie 13, 2011 la 23:13 #

      Nu se arunca in fata trenului .
      Erau momente care o cutremurau…retraia fiecare secunda 😉 .

  10. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 23:20 #

    „trebuie sa stii ce soc sa aplici.
    asa ca pana la urma il voi gasi si pe al tau.
    asta daca a fost o provocare. :D”

    N-a fost o provocare, în niciun caz. Am vrut să văd cum reacționezi. Speram să protestezi ofensat de o atare afirmație. Bărbații sunt orgolioși și toți trăiesc cu iluzia că se pricep la femei…

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:23 #

      pai te-ai inselat legat de reactia mea…
      nu toti se pricep dar sunt unii care va invarte cum vrea muschii lor…
      si voi traiti cu iluzia ca sunteti centru pamantului dar nu e asa. sau ca totul graviteaza in jurul vostru. cand de fapt voi gravitati in jurul altui obiect mai puternic si mai mare.
      si anume: BARBATII

      • sid james Februarie 13, 2011 la 23:35 #

        Nu ti s-a intamplat niciodata sa gandesti fara vreun motiv anume ca ai vrea sa faci ceva vicios ,violent si intrigant fara un motiv anume?
        Asta apropo de adrenalina…
        Cred c-ar fi un stimulent bun.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:44 #

        eu m-am ganditi, am facut si cred ca am sa mai fac.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 23:41 #

        Da, m-am înșelat legat de reacția ta, recunosc.

        „dar sunt unii care va invarte cum vrea muschii lor…”
        Da, dar asta se întâmplă femeilor slabe. Pe de altă parte, vrem nu vrem, asta-i menirea noastră: să „gravităm” în jurul unui bărbat, în condițiile în care bărbatul merită și mai ales, nu știe asta, că e centrul Universului. Altfel, i se suie la cap și tu, femeie, obosești. Și-l lași în plata Domnului…

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 23:48 #

        mai… ma disperati cu faza asta „femei slabe”.
        voi nu gravitati asa cum va este „menirea” mereu in jurul barbatului care merita. + ca nu numai nou ni se urca la cap. voua chiar mai mult.
        un barbat dupa ce sa urcat in cap il mai dai jos, pe cand o femei… nu mai reusesti,

  11. sid james Februarie 13, 2011 la 23:37 #

    Rock on !!!!!!!

  12. sid james Februarie 13, 2011 la 23:59 #

    Eu cred ca trebuie sa existe o chimie anume intre cei doi intre care urmeza sa supuna raportului de care vb tu.
    E un sine qua non care sta la mijloc.
    Si cu toate astea e ceva ,scos din calcul de foarte multa lume,atunci cand aceasta conditie e pusa …

  13. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 23:59 #

    „un barbat dupa ce sa urcat in cap il mai dai jos, pe cand o femei… nu mai reusesti,”

    Ei, nu reușești! O schimbi.

    • analfabetul Februarie 14, 2011 la 00:06 #

      esti sigura?
      te rog gandestete… cine dracu poate schimba o femeie sau o poate da din cap?

      • deutchebrak Februarie 14, 2011 la 00:11 #

        O schimbi cu alta.

      • analfabetul Februarie 14, 2011 la 00:13 #

        aaa pai de ce nu spui asa femeie…
        iti place sa ma sperii nu?

        chiar incepusem sa ma gandesc ce mi-a scapat.
        acum e bine ca ai venit cu completarea.
        uffff sunt mai linistit.

  14. darkleya Februarie 14, 2011 la 09:43 #

    mă refeream la comentariul ăsta: https://analfabetul.wordpress.com/2011/02/13/intrebare-pentru-fumei/comment-page-1/#comment-3489

Lasă un răspuns

