super HOt la 55 de ani… WOW

12 Feb

bunaciunile pe care le veti vedea mai jos nici prin gand nu o sa va treaca ca au intre 45 si 55 de ani.

ce corp au , cat de frumoase pot fi doamne… wow… nu am cuvinte sa exprim.

 

 

 

vrau si eu o bunica asa... wow.. ce buna e...

mi se scoala la dracu cand o vad...

concursul se desfasoara in brazilia…  cred ca ma mut acolo…

:d

30 răspunsuri to “super HOt la 55 de ani… WOW”

  1. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 13:00 #

    După mine, Cristina are corpul cel mai mișto (e mai subțirică) și Patricia are cea mai frumoasă meclă. Îți spun eu ce-au făcut de arată atât de bine: dietă severă toată viața, mișcare multă, masaj, somn de frumusețe zilnic și tot zilnic hidratarea pielii. Evident, n-au fost fumătoare. Legat de sex, nu știu ce să zic. Se spune că ajută la păstrarea frumuseții, dar eu nu văd legătura. Oricum, super gagici!

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 13:47 #

      asa arati si tu de la gat in jos? sau chiar mai bine?
      vad ca stii secretul..:d

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 14:08 #

        Are dreptate Mika: ești șmecher, Analfabetule! Nu știi cum arată un dobermann?
        Nu-i vorba de un secret. Toate femeile știu, de pildă, că făinoasele și dulciurile îngrașă. Că lipsa de somn duce la cearcăne. Ce ți-am zis eu este teorie. Cu practica este mai greu. Îți trebuie voință și motivație pe parcursul întregii vieți. Din păcate, doar voința depinde de tine, motivația vine din ce-ți dă Dumnezeu.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 17:10 #

        cred ca amundoua tine de noi. atat motivatia cat si vointa.

        smecher… hmmmm nu cred…:D

  2. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 17:17 #

    Nu, Analfabetule, motivația nu depinde de noi. De pildă, dacă te lovește o nenorocire, ultimul lucru la care te gândești este look-ul. Nu-ți mai pasă.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 17:26 #

      motivatia nu se refera doar la look. motivatia poate fi orice. si un om care merge pe strada te poate motiva sau un cuvant auzit…
      motivatie gasesti mai usor… vointa este mai greu sa gasesti.
      ex> eu… am motivatie, da nu vointa…
      L:D

  3. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 17:53 #

    „si un om care merge pe strada te poate motiva sau un cuvant auzit…”
    Exact, motivația vine din exterior.
    Pe mine mă susține ideea că-i mai bine să fii invidiat decât compătimit. Voință am, poate prea multă.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:03 #

      pai atunci mai da si mie putina vointa.
      mie asta imi lipseste.

      si eu sunt de aceiasi parere. mai bine invidiat decat compatimit.
      😀
      mai bine golan de cat prost….
      😀

  4. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:03 #

    He, he, he! Am văzut că ți-a plăcut postarea mea de pe Românica blues, aia cu ImproVizați. Sunt bestiali băieții!

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:13 #

      da postezi si acolo?
      nu am stiut…
      esti tare. 😀

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:19 #

        Postez demult pe Românica. Mi-ai mai dat odată un „liked”.

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:24 #

        eu nu ma uit cine posteaza. citesc… si daca imi place spun sau uneori mai si comentez…
        😀
        oricum e super…

  5. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:16 #

    Da. Niciodată să nu dai nas unei femei! Never! Mai ales uneia după care ești căzut în limbă. Sigur, nu trebuie să exagerezi cu golăneala. O femeie care se respectă, va obosi la un moment dat. Am un prieten care rezumă asta în două cuvinte: bici și zăhărel…

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:24 #

      ai dreptate…
      stiu foarte bine cele spuse de tine si ma folosesc de ele.
      si a dracului ca functioneaza foarte bine.
      aveam o amica care spunea… refuza-a de 2-3 ori si nu ma las pana nu te fut….
      si am refuzat-o…
      :d

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:31 #

        Și prietenul de care ți-am spus mai zicea o chestie: întotdeauna e bine ca partenerul să știe că mai sunt doi-trei care bălesc după tine…He, he, he!

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:37 #

        dar stii care e faza… eu m-am saturat de jocurile astea…
        imi spunea cineva pe mail ce toata ziua ne invartimin jurul cozii si jucam aceste jocuri stupide…
        nu e mai bine sa fim directi si sa spunem: da ma vreau sa te fut sau vreau s ane futem
        asa castigam amundoi timp si multe altele…
        + nu ar mai fi asa multa lume singura…

  6. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 18:46 #

    Asta-i grija ta: că pierzi timpul? Exact cum spunea Mika: avem nevoie de adrenalină. Nu sunt „jocuri stupide”. Este, să zicem, un meci și tu încerci să bagi mingea-n poartă. Nu doar faza în care înscrii este mișto, ci tot jocul până în momentul ăla. Bănuiesc că d-aia vă place fotbalul…

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 18:53 #

      uite ca mi nu imi place fotbalul.
      un ex: daca merg la disco si imi place o tipa. merg la ea intru in vorba… dupa cateva minute fac in asa fel incat sa aduc vorba despre ceea ce ma intereseaza. si ii spun cat se poate de direct. daca vrea, bine… daca nu ii urez o seara buna si merg mai departe. nu stau sa pierd timpul…
      acum ca ma cunoaste lumea si stie… ce caut si ce vreau… este mai usor… daca accepta sa stea cu mine se stie ce urmeaza. atat eu cat si amicii mei.

      imi plac si mie acest jocuri… dar nu mereu. cand e de futut sa ne futem si cand e de joaca sa ne jucam.

      • deutchebrak Februarie 13, 2011 la 19:03 #

        Nici mie nu-mi place fotbalul. Acum, depinde ce cauți: sex pur și simplu sau o femeie. Citeam într-o altă postare că îți dorești o femeie, nu o gaură…

      • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:08 #

        pai doresc o femeie… dar stii vorba aia veche si antica si de demult..
        In vreme de razboi e buna si carnea de magar

  7. deutchebrak Februarie 13, 2011 la 19:22 #

    OK. Atunci, pentru „carne de măgar” e bună metoda ta.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 19:25 #

      pai vezi?
      ca de stai sa astepti acea „femeie” stai si faci laba toata ziua…
      😛

      • Blue Februarie 13, 2011 la 20:23 #

        Deutchebrak să facă laba? Hehehe … 😀

  8. Blue Februarie 13, 2011 la 20:21 #

    Păi dacă astea sunt bunici, cum dracu or arăta mamele?
    Cred că îngrozitor … 😛

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 20:29 #

      si eu m-am ganditit.
      se spune ca la concurs trebuie sa faca dovada ca au cel putin un nepot
      deci iti dai seama.

    • analfabetul Februarie 13, 2011 la 20:32 #

      aaa mie asta imi place
      Bunica mea

  9. Lavinnia Februarie 14, 2011 la 21:42 #

    Ok.. si cate operatii si-au facut astea?

    • analfabetul Februarie 14, 2011 la 21:47 #

      mai are importanta? nu vezi cum arata? poate sa aiba si 100 de operatii.

  10. Lavinnia Februarie 15, 2011 la 07:28 #

    Degeaba, poate sa arate bine pe dinafara, si defapt sa fie toata coapta.

    • analfabetul Februarie 15, 2011 la 15:29 #

      stii tu ce este copt e bun.
      femeile sunt bune atunci cand sunt crude si atunci cand sunt coapte.
      deci e bine..:d

Lasă un răspuns

