femeia

8 Feb

oricat de tari, cocosi, viteji ne-am da noi barbatii, cand vine vorba de femei, ne imuiem ca mai ceva ca un burete.

am fi in stare sa vindem o lume pentru cea aleasa, cea pe care o iubim. in acelasi timp suntem in stare sa nimicim o lumea intreaga daca nu o putem avea pe cea aleasa, cea pe care o iubim.

femeia a avut si va avea un rol important in viata noastra si in tot ce va veni.

unii fac pact cu diavolul ca sa o intalneasca, sa o aiba pe aleasa lui. cate femei ati auzit ca ar fi facut sau ar face asa ceva?

eu nu am cunostinte de asa ceva…

in aceasta lume asa cum este ea un singur lucru ne poate face sa ne schimbam . atat in bine cat si in rau. acel lucru este FEMEIA.

este este premiul, fericirea, frumusetea, bogatia acestei lumi si a noastra, a barbatilor.

cand suntem in compania lor ne pierdem pur si simplu. nu mai stim de noi, nu mai stim nimic.

te lovesti puternic, iti rupi o mana sau iti pirzi un organ (doamne fereste toate acestea), dar nici una nu doare mai tare ca rana facut de o femeie. acolo unde te loveste ea ramane vesnic si nu o poti trata decat cu o alta femei. asta intr-un caz fericit daca mai gasesti una ca ea.

unii dintre noi suntem binecuvantati sa intalnim femei (acest dar a lu dumnezeu )  bune, frumoase, inteligente, etc,  care ne fac fericiti chiar si dincolo de moarte. altii nu au asa noroc. ori o gasesc si ii face viata un calvar, ori nu o gaseste niciodata.

indiferent care e situatia FEMEIA este si va fi de acum inca o Vesnicie cel mai importanta „lucru” din viata noastra. fara ea nu am fi decat niste zombi care s-ar fute unul pe altul in cur…

Va iubesc pe toate si multumesc lu dumnezeu ca existati. chiar daca unele dintre voi mi-au facut viata fripta de multe ori. eu tot va iubesc…

 

6 răspunsuri to “femeia”

  1. darkleya Februarie 9, 2011 la 06:53 #

    mai la sentiment decât m-am obișnuit eu pe aici pe la tine, dar frumos! foarte frumos!

  2. Lavinnia Februarie 9, 2011 la 08:45 #

    Oooo ce dragut 😀 :X

  3. MIKA Februarie 9, 2011 la 12:24 #

    Ma uimesti pe zi ce trece .
    Daca acum cateva zile ne recomandai un videoclip …despre femeie si ti-am spus ca esti ca cel ce vorbeste acolo …adica misogin ,azi m-ai facut sa-mi schimb parerea .
    Frumos ceea ce ai spus,culmea ca este si adevarat .Sper sa fi si tu binecuvantat intr-o zi ,asa cum sunt si altii .

    • analfabetul Februarie 10, 2011 la 15:35 #

      mai sunt zile cand intalnesc/cunosc cate o femeie care imi aduce aminte cat de minunate sunteti.

Lasă un răspuns

