creierul meu incepe sa cada… sau psihicul… nu stiu exact

7 Feb

de mai bine de 10 zile creierul meu da rateuri. dar din alea mari de tot. asta se intampla regulat cam din 2-3 luni. asta inainte, acum tot mai des. inainte tinea cateva zile, acum ajunge sa tina aceste crize si 20 de zile.

ieri nici nu am iesit din casa ca nu fac vreo prostie. daca ieseam sigur intalneam pe cineva care sa mi se para ca se uita urat la mine sau eu stiu sa zica ceva…  daca se intampla sigur as fi facut panarama mare de tot. si cum am o coada… care nu imi permite sa fac nimic rau timp de 2 ani de zile, mai bine stau in casa. daca fac ceva si ajung la politie, faci cele 8 luni de puscarie… si  sincer sa va zic nu vreau sa ajung acolo.

sunt un butoi ccu pulbere care sta sa explodeze. e plin de nervi, ura, dezamagiri, realizari esuate pe toate planurile, etc.

incer din rasputeri sa rezist. zi de zi duc o lupta cu mine insumi sa nu cad… sa fiu calm si sa ma port „normal”, ca atat eu si cei din jur sa nu aiba de suferit.

am luat-o de atatea ori de la inceput pe toate planurile  incat nu mai stiu cum fac fata. uneori si eu ma mir. altii in locul meu ar fi ajuns de mult la spitalul de nebuni sau s-ar fi omorat.

am incercat cred, aproape orice si nu stiu ce sa mai fac. pana acum ceva timp blogul era singurl loc unde mai uitam de toate, unde ma relaxam citind, sau scriind articole. acum nici asta nu mai merge.

trebuie sa multumesc la domnisoara de pe aici care sambata noaptea m-a facut sa ma simt mai bine pret de vreo 4 ore. MULTUMESC MULT DE TOT..

m-am inchis in mine foarte mult si simt cum se inchid toate usile… si nu stiu daca voi mai reusi sa le deschid iara…

simt cum ma schimb, atat psihic cat si fizic. nu stiu daca intelegeti.  capul este plin de informatii, inteleg multe , a dracului de multe dar nu pot vorbi despre ele. pur si simplu cand vreau sa vorbesc cu cineva despre ce am in cap totul se face negru. nu le pot exprima in cuvinte.

si e a dracului de naspa. sa stii lucruri si sa nu poti vorbi despre ele.

+ senzatiile de „deja vu”. tot ce se intampla in fiecare zi simt cu toata fiinta mea ca sau mai intamplat odata si imi curge in minte toata actiunea. stiu exact ce se va intampla, cum vor decurge lucrurile…. e ca si cum m-as uita in paralel la ceea ce se intampla si la un film.

simt ca nu mai pot face diferenta intre realitate si fictiune…. vis, fantezie, etc.

+ ca am niste vise foarte puternice, uneori ma trezesc cu urme pe corp. daca ma lovesc in vis la mana de exemplu , cand ma trezesc am o vanataie in acel loc.

dorm din ce in ce tot mai putin.  uneori timpul se scurge atat de incet… doamne… 5 minute trece ca 90 de min. sau trece foarte repede.

de exemplu. noaptea trecuta m-am culcat la 3.20. m-am trezit pe la 5.45 si nu imi venea sa cred cat e ceasul. eu credeam ca au trecut 5-10 min de cand m-am culcat. ei bine dupa ce m-am trezit si pana la 7.20 cand ma trezesc parca a trecut o eternitate. nu se mai facea 7.20.

nu mai am chef de nimic, nimic nu imi mai convine… nu mai primesc pe nimeni in casa. chiar lu sora-mea i-am zis ca de acum cand vine la mine sa ma sune cu cel putin o ora inainte. desigur ca sa suparat.

simt cum ma duc in jos de tot… si mie teama ca nu voi mai face fata… nu voi mai rezista.

daca recomandati sa merg la doctor… va spun ca am fost nu la 1 ci la 100 si toti au zis la fel. Din punct de vedere medical sunt perfect sanatos. doar putin anemic , in rest bine. recomandarea lor e sa merg si pe la babe.

am fost si la ele… si nu e prea bine.

azi dupa ce am venit de la munca, am facut dus putin mai rece ca sa ma trezesc si am iesit sa ma plimb prin oras. era cald si bine. m-am oprit la un bar si am beut 5 cafele tari… in speranta ca imi va trece. dar nimic. am fumat si 1 pachet de tigari in 90 de min. m-am asezat cu fata la perete pe teresa ca sa nu ma uit la lume sa ma enerveze vreo cineva…

Nu mai pot… toate proiectele sunt  pe pauza. nu mai pot sa fac nimic. uneori cand mai ies afara cu amicii pur si simplu mintea mea zboara, dar nu stiu unde. toti ma intreaba unde ma gandesc asa adanc si nu stiu ce sa le raspund.

chiar nu mai pot… nu mai am energie… nu mai am nimic…

12 răspunsuri to “creierul meu incepe sa cada… sau psihicul… nu stiu exact”

  1. MIKA Februarie 7, 2011 la 19:37 #

    Incearca sa stai un pic relaxat,sa te odihnesti.
    Incearcasa te eliberezi de toate gandurile ,prin orice metoda ,vorbind cu cineva,ascultand muzica care sa nu fie in ton cu starea ta ,iesind in oras ,daca nu …se poate sa clachezi .
    Mi s-a intamplat si mie sa trec prin perioade de genul asta si adevarat ca foarte greu ,dar am trecut.
    Acuma sa nu razi,insa mai este o explicatie la starea ta ….esti indragostit .

    • analfabetul Februarie 7, 2011 la 19:42 #

      si de cine as putea sa fiu? :d
      am incercat tot ce ai spus mai sus. nu am aceste probleme de putin timp, ci de cand ma stiu.
      problema acum este ca sunt tot mai dese.
      + mai am o problema destul de jenant de un an incoace. chiar foarte grava… si nu stiu ce sa fac + nu gasesc motivul.

      • MIKA Februarie 7, 2011 la 19:47 #

        Nu stiu ,doar am dat cu presupusul si eu .
        Ma bagi in sperieti cu atatea probleme …Ia spune ce problema ai ,poate gasim noi motivul 😀 .

      • analfabetul Februarie 7, 2011 la 19:54 #

        problemele le=am spus mai sus. cat despre ultima nu o spun. 😀
        sorry

      • MIKA Februarie 7, 2011 la 20:02 #

        Ok ,este alegerea ta .
        Te inteleg ,sper doar sa se rezolve.

      • analfabetul Februarie 7, 2011 la 20:12 #

        si eu sper…

  2. luisa Februarie 7, 2011 la 21:44 #

    come on, man. kiss, okay ?

  3. sid james Februarie 7, 2011 la 21:47 #

    Se poate ca esti la un nivel de cunoastere subconstienta,care creeaza starea asta de anxietate in care te afli.Linisteste-te.In 10 zile o sa fii OK.Vei fi mai invatat.Meanwhile spune-i aleia sa vina cu prietena ei pe la tine…You are gonna rock pal.

    • analfabetul Februarie 7, 2011 la 21:51 #

      mulatm… faza e ca se repeta. peste 10 zile o a fiu ok, dar peste o luna o sa revina.
      si am incercat cu amica… dar nimic…
      :d mai am maine o tragere sper sa iasa mai bine.

  4. Blue Februarie 8, 2011 la 16:28 #

    Zici că a început să-ţi cadă creierul, apoi, mai jos, în text, te întrebi dacă trebuie să te duci la medic.
    Nu cred. Toamna multor pomi le cad frunzele şi nu se duc la medic, primăvara le cresc altele. 😀

    Oricum nu e mare bai că mai cada câte ceva. Lumea e plină de descreieraţi şi văd că o duc bine merci. 😀

    În 90 de minute un pachet de ţigări? Hmmm… ce să zic? Eşti performant …:D

    • analfabetul Februarie 8, 2011 la 16:41 #

      da… sa vezi ce am facut azi…
      la munca aveam o discutie cu seful si colegul de munca. nu reuseam sa ma inteleg cu ei. desigur aveam un munte de draci in mine… asa ca am pus mana pe 2 fiare si am aruncat dupa ei. noroc ca au trecut pe langa… daca ii nimeream , la urgenta ajungeau. dupa asta m-am calmat.

      descreieraţ – de mult nu am mai auzit acest cuvant.

Lasă un răspuns

