Nea Goe m-a pus pe ganduri…. naspa rau

29 Ian

acum 10 min cand am ajuns acasa vad un mesaj pe mess de la Tibi. ma roga sa citesc ultimul lui post sa vad daca imi place.

imi da link Ceasul lui Nea Goe . intru si incep sa citesc. la inceput e povestea uni tip cu familie. laurma tipul moare.

dupa ce am terminat de citit si am vazut clipul asta am inceput sa ma gandesc oare si la mine e la fel.

saptamana asta sun si imi fac programare la doctor… nu se mai poate. si daca e naspa ma fut in ele tigari. doamne… daca asta am si eu in plamani, atunci ma impusc…

va recomand sa citit postul lu Tibi (Ceasul lui Nea Goe ).

asta seara trebuie sa plec la o petrecere… m-am luat 2 pachete de tigari ca sa am…

acum nu stiu daca o sa fumez macar unul.

omule multumesc de avertisment dar sa stii ca mi-ai stricat cheful de petrecere…

ce iti fac eu tie… 😀

Daca fumati , lasati-va. asta doar in cazul ca sunteti siguri ca nu lauti altceva in loc. eu cand m-am lasat de fumat 4 ani jumate am luat mancare. si va spun ca de la 76 kg am ajuns la 120 kg in 30 zile. si m-am mentinut asa cam 3 ani. acum am 96 si fumez de 1 an jumate.

totusi, fumatul este mai bun zic eu decat bautura sau mancatul in exces…

voi decideti.

7 răspunsuri to “Nea Goe m-a pus pe ganduri…. naspa rau”

  1. Tibi Ianuarie 30, 2011 la 00:18 #

    Imi dau seama ca acel post nu va influenta foarte multa lume dar imi pare bine ca ai constientizat chestia cu fumatul 😀
    Fugi la control !
    P.S : Ce imi faci ?:D

    • analfabetul Ianuarie 30, 2011 la 00:21 #

      pai bine… sau mai bine zis.. nu sunt bine deloc. si asta din cauza ta…
      nu puteai astepta si tu pana maine… :D:d glumesc omule…
      bestial postul. tine-o tot asa…

  2. MIKA Ianuarie 30, 2011 la 08:34 #

    Inainte de sarbatorile de iarna am avut o discutie despre fumat.Iti spuneam ca ceea ce noi sustinem ca ne place a fuma este doar o iluzie pe care noi ne-am creat-o in timp datorita dependentei.

    • analfabetul Ianuarie 31, 2011 la 20:45 #

      revin cu un post la ce ai scris aici. hehehehe

      • MIKA Februarie 2, 2011 la 07:06 #

        Inca astept…

      • analfabetul Februarie 2, 2011 la 15:51 #

        azi e pe vine.
        :D:D
        am fost retinu cu ceva treburi.
        :D:D
        sorry.
        :d

Trackbacks/Pingbacks

  1. fumatul… dependenta sau placere? eu zic placere …:d « Analfabetul's Blog - Februarie 2, 2011

    […] Inainte de sarbatorile de iarna am avut o discutie despre fumat.Iti spuneam ca ceea ce noi sustinem … […]

Lasă un răspuns

