Filme dublate in limba romana

19 Ian

Pentru cei care cauta filme dublate in limba romana (adica vorbeste in limba romana, audio …. ok? asta pentu cei care nu stiu)  acum aveti o sursa unde le puteti vedea si descarca. atat pentru voi cei mari cat si pentru copii.

Filmele le gasiti aici si aici. daca vreti sa stiti cand se adauga noi filme dublate in limba romana  inregistrativa aici si abonativa la filmele adaugate de userul zombyx. in afara de ce este acum pus pe site se vor mai adauga peste  100 de astfel de filme.

ce mai pot spune… decat vizionare placuta.

7 răspunsuri to “Filme dublate in limba romana”

  1. MIKA Ianuarie 20, 2011 la 08:59 #

    Thanks!

    • analfabetul Ianuarie 20, 2011 la 16:37 #

      cu placere…
      vezi ca o sa vina curand postul pentru tine…
      :D:d

      • MIKA Ianuarie 20, 2011 la 19:29 #

        Dupa cum ai observat zilnic sunt prezenta pe blogul tau .Astept cu nerabdare!

      • analfabetul Ianuarie 20, 2011 la 19:32 #

        am vazut draga mea… si multumesc pentru acest lucru.
        tu cand mai scrii?

      • MIKA Ianuarie 20, 2011 la 19:38 #

        Eram sigura ca ma vei intreba .Nu stiu cand voi mai scrie ,nici nu stiu ce sa scriu .In ultimul timp vin butoi de draci de la servici .Sefu da ceva examene ,dar eu ii caut raspunsurile la intrebari in o groaza de normative si stasuri si ii fac si proiectul pentru acest examen .Parca ar fi pentru mine ,futui!
        Dupa servici ,merg la sala si vin de acolo rupta ,mai fac si prin casa una-alta …ca de ,trebuie ,mai un musafir sau o vizita si uite asa trec saptamanile .
        Weekendul asta iar il am programat ,sambata plec din TM la o sueta,gratarele …etc ,duminica lucrez la proiectul lui fratelo pentru un alt examen .
        Ce sa fac daca sunt mama Dolores? 😀

      • analfabetul Ianuarie 20, 2011 la 19:54 #

        Facerea de bine e futere de mama sa stii.
        eu am renuntat cat de cat la asa ceva.
        incerc sa reduc lucrurile care imi manca mult timp si fara venituri.
        eu in fiecare zi dau cel putin 2 consultatii online + 2-3 chat la sectiunea confiedent + adaugat filme la mine pe site + lucrat la un serviciu online pentru orasul in care locuiesc + optimizare server + cautare info diverse pentru a imi largi aria de cunoastere. nu mai pun munca de la 7.30 la 16.30. in fiecare seara ma culc pe la 03.30 dimineata. incerc sa mai scriu si eu pe aici. am o gramada de articole dar nus tiu cand vor aparea. multe dintre ele sunt la cerere, dar ce sa fac… am doar 2 mainii…
        de multe ori cand ajung de la munca inchide telefonul ca s anu refuz lumea cand ma invita la o cafea sau mai stiu eu ce…
        pentru sex imi fac timp in fiecare zi. intre 30 minute si 2 ore.

        deci, inteleg cum te simti…
        kisss

Trackbacks/Pingbacks

  1. Filme dublate in limba romana | RoDigg News - Ianuarie 20, 2011

    […] View original post here: Filme dublate in limba romana […]

Lasă un răspuns

