sunt bolnav

11 Ian

hello all

de 2 zile sunt super bolnav. nu am mancat, fumat de 2 zile. nu intra nimic. noaptea trecuta a fost ca mai lunga din viata mea. nu se mai termina fratilor. 1 minut trecea ca o ora. nu stiu daca intelegeti acest lucru…. nu vreau sa o mai repet. ma doare capul , carnea, oasele, nu pot sa inghit, imi este greata, simt nevoia de chestii ciudate , dar nu stiu cum se chiama sau ce spun. ieri am stat in pat imbracat + capot gros + plapuma + centrala data la maxim . eu muream de frig ca sa vezi. spre dimneata , pe la 04.00 ma uat cu calduri. dar c calduri omule… simteam ca iau foc.

azi la munca am stat pe un scaun acolo ca nu puteam face mare lucru. ameteam rau de tot cand ma ridicam sau mergeam. pe la 12.30 am venit acasa…

am fost la farmacie de am cmarat frenadol . am venit acasa si m-am bagat in pat. acum m-am ridicat sa manc ceva, dar s epare ca nu merge. chiar mi-am cumparat azi si un tort , poate , poat reusesc sa manc ceva.

maine sa vedem cum ma simt. daca nu s indreapta nimic, nu ma duc la munca.

pe aceasta cale imi cer scuze celor care nu le-am raspuns pe YM sau pe mail. pur si simplu nu puteams a ma ridic din pat. promit ca ma revansez.

va pup dulce si sa ne auzim cu bine.

4 răspunsuri to “sunt bolnav”

  1. MIKA Ianuarie 11, 2011 la 20:02 #

    Insanatosire grabnicaaaaaaaaa.
    Sper sa-ti revi cat mai repede .
    PS: ia o aspirina saracului,dupa care o limonada si sa vezi ca ai sa te simti mai bine.

  2. Mika Ianuarie 13, 2011 la 08:24 #

    Helloooooooo ,nu ti-ai mai revenit???

    • analfabetul Ianuarie 13, 2011 la 11:50 #

      ba da… putin . ma simt totusi slabit. iau pastile la greu, beau ceai si stau in pat. in fine ma simt mult mai bine fata de prima zi.
      thk and kisss

Lasă un răspuns

