masinile pe care lucrez eu

20 Dec

la munca am 3 masini pe care lucrez.

Manitou

Manitoucaterpilar

Caterpilar

a treia nu stiu cum se chiama ca sa-i pun o poza.

e mai mare ca manitou . are bratul de 15 metri…fata de 6 cat are manitou.

cu ele muncesc toata ziua.

Carbon Mineral

Carbon Mineral

cam asa arata locul meu de munca. poza e de unde muncesc eu, dar in mare cam asa este.  munti de carbon mineral care trebuiesc prelucrati si trimis la fabrica.

de cele mai multe ori praful e atat de mare incat nu vezi la juma de metru in fata.

cu masinile merg mai mult pe ghicite…

as pune si o poza cu mine dupa munca dar mie teama ca o sa va speriati…

asa ca mai bine nu..

5 răspunsuri to “masinile pe care lucrez eu”

  1. Theodora Decembrie 20, 2010 la 18:16 #

    Ce sa zic? Greu 😦

  2. MIKA Decembrie 21, 2010 la 10:41 #

    Nu mi-am dat seama de al treilea utilaj ,insa in ce-a de-a treia poza este clar o statie de sortare 😉 .

    • analfabetul Decembrie 21, 2010 la 15:37 #

      am zis ca nu stiu numele la al treilea utilaj. o sa pun o poza cand imia duc aminte sa ma uit cum se numeste.

      si da, ai dreptate. e o statie de sortare.
      :D:D

  3. mihaela13o Decembrie 24, 2010 la 13:09 #

    Si poza cu tine unde-i? 😀

    • analfabetul Decembrie 24, 2010 la 14:03 #

      cu mine…. nu prea curand…
      daca vrei neaprat una cu mine iti voi da un privat una…
      :D:D
      sarbatori fericite.

      p.s. esti mai bine acum?

Lasă un răspuns

