sange pe nas si gura… – e de rau oare?

16 Dec

azi la munca pe la ora 10 m-a apucat stranutul. ca deobicei am stranut de 3 ori. eu stranul foarte mult in fiecare zi.

la vreo 10 minute ma sterg la nas…. stii cum e cand e foarte frig afara iti vine sa te stergi la nas mereu.

asa ca ma sterg si cand ma uit pe mana… vad o gramada de sange. suflu nasul si iese sange … la nici un minut incepe sa curga ca la robinet. eee e mai intampla nu? ce m-a speriat cand am simiti ceva gura…. imediat deschid gura si scuip. vai mama…. o gramada de sange. si curgea frate… tare de tot.

chiar m-am speriat.  eram plin de sange.

merg sa ma sterg  . il caut pe sefu si ii spun ce am patit. se uita la mine si nu ma crede. ii arat unde a curs sange pe jos si hartiile pline de sange. acum ma crede. imi zice ca e normal. ar trebui sa donez sange ca am prea mult. insist si merg la spital.acolo se uita aia cam ciudat la mine… le explic si nu ma cred. imi spun ca nu se poate sa curga asa ca la robinet sange pe gura… mai ales in acelasi timp si pe nas.

le repet ce am patit si ma duc pana la urma sa imi faca o raza. ma desbrac si imi fac raza la plamani. ma mai pipaie putin , imi pune chestia de ascultat inima… si inca cateva chestii. dupa 2 ore vin cu rezultatul.

sa stii ca nu ai nimic. esti sanatos tun. nu ne putem explica ceea ce ai patit. imediat accentuiaza „daca ai patit”.

uite asa inca odata doctorii ma scot sanatos chiar daca eu simt altceva. asa era si prin romania.

eu nu mai puteam de durere sau ce mai aveam eu si ei spun ca sunt sanatos. de acum sa vad cine se mai duce la ei.

sa ma pis pe doctorii si cine dracu i-a mai inventat.

9 răspunsuri to “sange pe nas si gura… – e de rau oare?”

  1. MIKA Decembrie 16, 2010 la 22:22 #

    Din cauza stranuturilor si a frigului totodata ,se intampla sa-ti curga sange pe nas.Si mie mi se intampla la frig sau la temperaturi foarte ridicate .
    Ce-ti recomand : sa fumezi mai putin o perioada de timp si sa te odihnesti .
    Sangele acela mai poate fi si din cauza oboselii acumulate .
    Eu asa fac…poate asta este si la tine.

    • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 22:28 #

      multam de sfat. se poate sa fie de la ceve scrise de tine sau poate ca beau multe energizante in fiecare zi, fumez 2 pachete de tigari si cred ca am tensiunea ridicata.

      sper sa nu se mai intample.

      • MIKA Decembrie 16, 2010 la 22:31 #

        Da ,e clar …lasa-o mai usor cu energizantele ,nu faci altceva decat sa-ti futi ficatul .
        Tu stii mai bine ceea ce vrei ,insa sunt foarte rele aceste energizante pentru ca storc din tine si ultima picatura de energie si in rest nimic.Ai doar impresia ca esti mai energic,cand de fapt te stafidesti pe dinauntru singur cu manuta ta.

      • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 22:39 #

        le beau pentru ca nu pot altceva… pur si simplu nu intra altceva.
        la fiecare luna schimb beutura. energizantele le beau in loc de apa.
        azi am beut ultimul din frigider. nu mai cumpar o perioada.
        😀

      • MIKA Decembrie 16, 2010 la 22:32 #

        PS: corpul niciodata nu va mai recupera acea energie stoarsa de energizante .

      • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 22:40 #

        cam ai dreptate aici…
        gata nu mai cumpar. (o perioada ok?)….

      • MIKA Decembrie 16, 2010 la 22:44 #

        NU VREI!!!
        Nu exista nu pot si o spun din propia experienta .
        Am avut o perioada de cativa ani cand beam numai pepsi in loc de apa .Dupa o perioada de insomnii (acolo te duce aceasta bautura si cele similare) m-am hotarat sa beau apa fortat .
        Mama isi facea griji pentru ca nu beam nici o picatura de apa .Dupa ce mi-a aratat niste poze cu rinichi stafiditi ai unui om care murise pentru ca facuse blocaj renal ,tocmai pentru ca nu bea apa pentru hidratare ,…nu mi-a mai trebuit aceste bauturi .
        Acuma nu exista zi sa nu beau minim un litru de apa + 1,5 litri de limonada care nu lipseste din casa .
        Pepsi il beau foarte rar si asta cand beau alcool.

      • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 22:58 #

        pepsi nu beau… nu imi place.
        cand beau apa… imi lasa un gust naspa in gura si nu imi trece setea…
        singura beutura care rezolva problema cu setea este Aquarius lemon.
        beau unul din ala si gata….

Trackbacks/Pingbacks

  1. sange pe nas si gura… — e de rau oare? | RoDigg News - Decembrie 16, 2010

    […] link: sange pe nas si gura… — e de rau oare? Domenii web – Super oferta de pret Share and […]

Lasă un răspuns

