ce tie si cu femeile astea…

16 Dec

e o tipa pe care de mult timp vreau sa o fut, dar ma refuza de fiecare data. nu vrea si gata. acum cateva zile era intr-un bar ea cu o amica de a ei. frumoasa tipa, are un par si niste ochii… doamne . te lasa masca.

o intreb a doua zi cine este si imi spune. ii zic sa imi dea numarul ei de telefon sau sa imi faca cunostinta cu ea. imi zice ca nu am sanse la ea… ca nu sunt genul ei. eu ii spun sa lase in seama mea acest lucru.

pana la urma o conving si spune ca imi va face rost de numarul ei.

nici in ziua de astazi nu am primit numarul tipei si nici cunostinta cu ea nu mi-a facut. nu vrea sa spun nici pe unde umbla ca sa ma duc singur. ce este ciudat sa spun asa, comportamentul tipei… pana acum ma trata cu indiferenta si acum sa vezi ce vorbeste cu mine. unde ma duc si daca ma intalnesc cu ea ma saluta, se aseaza cu mine la masa, vorbeste, daca ii fac o sugestie legat de felul cum arata , tine cont de ea… etc

azi de exemplu mi-a platit cafeau cu jpaca.. sa dus la bar si a platit . fara sa spuna ceva.

cand o intreb de prietena ei  imi spune ca nu s-a mai gasit cu ea ca sa ii ceara numarul de telefon…

ce minciuna… dar trebuie sa o cred.

6 răspunsuri to “ce tie si cu femeile astea…”

  1. MIKA Decembrie 16, 2010 la 23:22 #

    In locul ei ,nici eu nu as da nr de tel al prietenei mele .Mai de graba o invit la o cafea si fac cumva sa va fac cunostinta .Schimbl de nr de tel il faceti voi dupa ….daca vreti .

    In alta ordine de idei ,din ceea ce spui se poate interpreta ca fata nu vrea sa faca rost de nr ,poate ca …te vrea pentru ea. 😀

    • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 23:27 #

      la asta m-am gandit si eu. dar interesul meu sa dus de mult. o fi ea buna de pula tare… dar acum nu ma mai intereseaza. o vreau pe amica ei…

      • MIKA Decembrie 16, 2010 la 23:41 #

        Si acuma dau eu replica …:
        „Ce tie cu barbatii astia „

      • analfabetul Decembrie 16, 2010 la 23:44 #

        mai… ma tin de curul ei cam de 7-9 luni. nici un semn de viata…
        acum 2 luni am renuntat de tot la ideea de a o fute.
        daca nu a avut placere atunci, de ce ar avea acum. + ca nu vad rostul acum…
        daca nu e cand vreau eu, atunci nu va fi deloc.

  2. laagatat Ianuarie 18, 2011 la 20:01 #

    femeile astea….=))

Trackbacks/Pingbacks

  1. ce tie si cu femeile astea… | RoDigg News - Decembrie 17, 2010

    […] e o tipa pe care de mult timp vreau sa o fut, dar ma refuza de fiecare data. nu vrea si gata. See the article here: ce tie si cu femeile astea… […]

Lasă un răspuns

