Recenzie The Chosen One 2010

6 Dec

The Chosen One 2010 dupa titlu pare a fi un film bun, mai ales ca are in rorul principal pe

Rob Schneider Rob Schneider
Steve Buscemi Steve Buscemi
Holland Taylor Holland Taylor

mie in general mi-au placut mai toate filmele cu Rob Schneider . aveai ce vedea. ei bine in acest film nu vezi nimic.o panarama de film. oare americanii astia cat o sa mai exploateze anumite teme de film?

dupa titlul ( The Chosen One 2010 ) te astepti la ceva cool dar se dovedeste a fi o prostie.

in mare este vorba despre un timp care cica e cel mai bun vanzator de masini Nissan. cred ca tot filmul e o reclama noua marca de Nissan 4×4. Rob Schneider care joaca rolul lui Paul ii gaseste tatal spanzurat in garajul lui , dupa care este parasit si de sotie pentru un antrenor de yoga.

intr-o zi vin la usa nite calugari si o fumeie care ii spune ca este alesul. dar nu spune prea multe.

tot ce trebuie sa faca este sa puna la loc cuibul unui soim care a fost dat jos de o cladire unde stateau niste bogatasi.

filmul nu are o derulare prea buna a actiunii. cand se trece de la o faza la alta te da peste cap. nici nu stii ce lagatura are una cu alta.

in fine… dupa mine este o panarama de film.

daca doresti totusi sa-l vezi online sau sal descarci poti da clicl aici:   The Chosen One 2010

filmul are subtitrare in limba romana.

 

Totusi ca o recomandare ar fi The Search For Santa Paws (2010) gratis subtitrat in limba romana

este un film bun de vazut seara in familie sau cu partenerul de viata. mai ales ca se apropie sarbatorile.

 

6 răspunsuri to “Recenzie The Chosen One 2010”

  1. MIKA Decembrie 7, 2010 la 21:35 #

    Azi m-am chinuit la o chestie sa-mi instalez pe blog si nu am reusit deloc …FUTUI .
    Ma refer la asta : http://www.revolvermaps.com/?target=enlarge&i=4mynj6hl58u&color=fff600&m=7
    O am salvata pe blog sub vizitatori ,dar pe blog mi se vede 2D si nu 3 D ca in link-ul de mai sus .In alta ordine de idei poti face ca numaratoarea vizitatorilor sa-ti inceapa de la nr real ce-l ai pe blog ,dar trebuie sa introduci ceva acolo ,iar eu am incercat o groaza de variante si nu am reusit .

    Uite aici link-ul pentru instalare,poate reusesti tu ceva si-mi spui si mie cum faci;)
    http://www.revolvermaps.com/?target=setupmini

    • analfabetul Decembrie 7, 2010 la 21:43 #

      rm2d_ki101(‘0′,’256′,’128′,’4kza8n4oxds’,’ff0000′,0);

      daca nu se afiseaza codul da clik pe acest link:
      http://www.revolvermaps.com/?target=setup2d&type=html

      incerca acest cod. ca sa fie real time trebuie sa fie flash.
      vezi daca merge. daca nu iti afiseaza nimic inseamna ca nu iti da voi wordpress.
      aici nu ai voie sa postezi orice cod. doar simplu html. pe o platforma full poti pune orice vrei tu.

      adaugi doar ce este intre

      mai trebuie sa ai java instalat pe calculator. http://www.java.com
      daca nu merge testeaza toate cele 4 varinate.
      astept sa imi spui daca ai reusit.

      • MIKA Decembrie 7, 2010 la 21:51 #

        Am inteles….
        Nu merge.
        Asta este ,il las 2D si-l vad eu cand am chef 3D,dau un clik pe el. 😉

      • analfabetul Decembrie 7, 2010 la 22:03 #

        e de la word press
        totusi cauta pe net un convertitor cod flash to html
        asa se poate sa mearga.

        uite aici sa iti apara cum vrei tu
        http://www.revolvermaps.com/?target=setup
        alege una dintre cele 2 varinate.

        am testat la mine. nu functioneste.
        sorry
        daca ai adobe flash instalat in calc si stii sa il folosesti il poti converti in html5

  2. MIKA Decembrie 7, 2010 la 21:57 #

    PS: pofta mare inca o data si soamne bune cand te duci la somn.
    Eu am plecat la un dus firbinte si apoi in…. scutece(pat).

    • analfabetul Decembrie 7, 2010 la 22:04 #

      multam de urare…. si iti doresc la fel. sa ai i noapte cat mai buna si pplina de satisfactii.
      kisss

Lasă un răspuns

