nu stii sa faci o LABA – impuscate…

27 Noi

se apropie de mine , ma mangaie, ma saruta , ma impinge in pat. cad pe spate si ma uit la ea ca si cum i-as spune sa vina la mine. intelege… si se arunca deasupra mea. se freaca asa imbracata cu pizda de pula mea… care era super tapana.

imi ridica tricoul si incepe sa ma sarute de la buric in sus.  nu stia saraca ca eu nu simt nimic pe aceasta parte… e ca si cum nu ai face nimic. dar cum sunt un baiat finut , cu bun simt si un foarte bun actor nici nu a aflat.

dupa o vreme coboara mai jos… imi desface cureaua, apoi nasturele si fermoarul la pantaloni. imi trage pantalonii jos si pune mana pe pula.  se joaca cu ea si incepe sa faca o laba … din spusele ei cica ii place la nebunie sa faca laba la barbatii cu care se fute.

toate bune si frumoase pana acum. dupa vreo 2 minute de laba din pula super tapana se transorma in pula super bleaga.

o mai las putin si ma ia dracii. pun mana pe pula si incep eu sa o frec. pula se face iar tapana…

trece ea la treaba si pula este iar bleaga. ma enervez si mai tare. ii spun: cum dracu faci tu laba ? oare tu esti tampita sau nu stiu ce ai. nu vezi ca atunci cand imi frec pula singur se intareste mai tare decat atunci cand o faci tu? nu stiu cata pula ai frecat tu dar nu asa se face.  ori o faci bine, ori nu mai faci deloc.

se uita lung la mine . ma asteptam sa zica ceva. zambeste si imi zice ca stie ce face. e apuca iar de treaba si acelasi rezultat. ii mai arat odata, chiar ii arat cum sa se joace cu coitele… dar nimic.

imi trag pantalonii si ma ridic din pat. merg la laptop si  scriu acest post. ea este in pat si se uita la mine. ma mai intreaba cand vin in pat. eu ii spun ca vin atunci cand pleaca ea. mai vine sa vada ce fac aici, dar cum nu intelege o ioata din limba romana… nuimi fac probleme. chiar si asa tot … nu ma stresam. cum dracu dau eu numai de astea care nu stiu sa frece o pula….

faza e ca ma risc si merg in pat pana la urma. ma inebuneste mirosul pizdei ei… doamne… iar mi sa sculat pula…

dau publis la asta, aprind o tigara si o sa merg in pat. dar de data asta nu o mai las sa faca laba…

sa vedem cum o suge… ca pana azi nu am mai avut contact sexual cu ea.

nu stiu cei cu mine dar ma excita la nebunie mirosul de pizda incinsa.

6 răspunsuri to “nu stii sa faci o LABA – impuscate…”

  1. Mika Noiembrie 29, 2010 la 10:42 #

    Nebun mai esti .
    Probabil ca-ti era gandul in alta parte si ea oricat de bine ti-ar fi frecat-o…tu mortus.
    Mai exista o varianta …sa te simti inhibat de ea,insa nu cred ca la tine este cazul.

    Apropos de inhibare …mi s-a intamplat cu cineva ,sa vrea ,sa fie apt la orice ii faceam insa cand vroia sa ma penetreze…bang,mort era.S-a intamplat de cateva ori acest lucru.La un moment dat ma ridic si ii spun „Stii ceva,mie niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva ,vrei sau nu vrei,ce-i cu tine? ” Stanjenit baiatul imi spune…stii? Ma inhibi cand te vad deasupra mea,ma simt condus si vad ca nu merge ” Am plecat spunandu-i ca nu am timp de incercari…esuate.
    Dupa un an si ceva ma suna omul si-mi spune „Gata sunt pregatit ,am scapat de inhibitii”.Era prea tarziu …”a plecat puiul cu sfoara”…i-am raspuns.

    • analfabetul Noiembrie 29, 2010 la 15:55 #

      inhibitii ca omul de mai sus nu am…
      faza era ca tipa chiar nu stia sa o frece. eu de fiecare data cand sunt cu cineva in pat si face ce facem, sunt cu gandul in alta parte, mai putin acolo.
      eu zic ca sunt un tip ce are „curajul” sa recunoasca cand cineva e foarte bun sau cand gresesc. dar dupa cum am zis, la totul era buna mai putin la frecat. nu stiu, poate mainele, poate ca nu punea pasiune in ceea ce facea… cine stie. stiu ca era varza la asta.
      la restul doar cuvinte de lauda.

  2. Sibel Noiembrie 30, 2010 la 20:32 #

    Deci….sunt la birou pusa, cu scrumiera langa laptop si rad cu gura pana la urechi :))
    Numai ce am terminat de scris postul la mine si am dat de minunea de la tine 😛

    • analfabetul Noiembrie 30, 2010 la 20:39 #

      ma bucur… ca te fac sa razi…
      😀 si multam ca ai trecut pe aici.

      • Sibel Noiembrie 30, 2010 la 22:15 #

        Mai trec nelogata 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. nu stii sa faci o LABA – impuscate… | RoDigg News - Noiembrie 27, 2010

    […] Link: nu stii sa faci o LABA – impuscate… […]

Lasă un răspuns

