blocaj

23 Noi

de cateva zile incerc sa scriu ceva kalumea., dar nu merge. de fiecare data cand deschid pagina parca ma blochez. tot ce am in cap dispare.  si am atatea de scris, dar nu merge…  degetele astea nu vor sa tasteze ceea ce am in cap.

am incercat chiar sa ma imbat si vad poate merge, dar nimic. chiar am testat si super tristetea si tot nu merge. atunci cand super trisit scriu in general cel mai bine… dar acum nu vrea. am testat tot. aberatii din astea ca acum scriu pana dimineata.

+ ca am o gramada de chestii de facut si nu am chef. stau toata ziua si ma uit la filme… si fumez tigara dupa tigara.

azi de ex. am beut o sticla intreaga de Margarita…. si am mancat doar odata.

am iesit la o cafea cu un amic… dupa care acasa. dupa 10 minute vin un alt amic sa merg cu el ca vrea sa vada o masina pentu a o cumpara. am fost cu el si dupa juma de ora acasa iara…

de cand am venit, am vazut un film, m-am documentat la niste chestii,  am rezolvat ceva la site, am urcat 3 filme si cam atat cred.

cred ca am sa mai ies putin si  dupa aia acasa. maine vreau sa merg sa imi schimb buletinul de aici. sper sa ma trezesc….

afara ploua , bate vantul si e frig.  la barul unde beu de obicei cafeaua nu pot merge pentru ca as da ochii cu o putza. daca ma vede cateva zile nu mai scap si nu am chef de ea acum. iar sta pe capul meu zile intregi (mai ales ca sunt in concediu 7 zile) , telefoane peste telefoane + multe altele.

cam atat despre zilele mele pe acest pamant…

 

2 răspunsuri to “blocaj”

  1. MIKA Noiembrie 23, 2010 la 20:07 #

    Daca ar durea lemea asta ,ti-as auzi strigatele de aici…de unde scriu 😀 .
    Apropos de scris ,la servici dimineata am o groaza de idei ,am incepute deja vreo 4 ciorne ,dar parca ceva lipseste .
    Si noi ca si artistii …avem momente cand suntem in pana de idei si decat sa „deschidem gura”si sa spunem o prostie ,mai bine …mucles.

    • analfabetul Noiembrie 23, 2010 la 20:12 #

      da… cam asa este. am si eu o gramada de ciorne dar lipseste ceva… si la un moment dat trec mai departe. chiar daca am scris peste 800 caractere.
      sper sa revina imediat…
      de exemplu acum me lene sa ma ridic sa pun USB-ul in plasma sa ma uit la filme. asa ca mai aprind o tigara (chiar acum am aprins una) , ma mai uit pe cateva site-uri… sau cine stie ce tampenie citesc…sau ma uit.
      bafta la aberatii

Lasă un răspuns

