eu sunt un vampir

22 nov.

o tipa mergea la miez de noapte pe o straduta laturalnica cand in fata ei apare un tip care se tot stramba si scoate sunete ciudate.  face el asa ceva timp . tipa statea calma si se uita la el. dupa o vreme se opreste si si o intreaba: da, nu te sperii? ea: pai de ce m-as speria? pai vezi tu, eu sunt un vampir si sug sangele.

ea: si eu sug pula si nu fac asa urat ca tine…

 

Eu sunt un vampir si sung sangele….. voi?

 

4 răspunsuri to “eu sunt un vampir”

  1. MIKA noiembrie 23, 2010 la 11:57 #

    Faci la fel de urat ca cel din „poveste” ?
    Daca faci frumos ,gandeste-te ca eu fac si mai…frumos 😀 .

    • analfabetul noiembrie 23, 2010 la 12:18 #

      :D:P:D

      pot face cum doresti tu, cum iti place tie. urat sau frumos…
      dar stii ca nu putem suge sangele amundoi….:D:D

      • MIKA noiembrie 23, 2010 la 12:50 #

        Era sa spun ceva ,dar ziceai ca sunt sadica 😀 ….
        Ok ,fiecare suge ce si cum poate 😉 .

      • analfabetul noiembrie 23, 2010 la 14:50 #

        si ce… imi plac persoanele sadice…
        mai bine spune… sa nu ramana pe limba si te mai patesti altceva….
        si ai dreptate. fiecare suge ce si cum poate….

Lasă un comentariu