daca sunt Fraier ar trebui sa stau acasa…

21 Noi

asta e parerea mea, zi eu…. 😀

am s ava prezint 2 cazuri de ieri (sambata 20.11.10)

in primul bar eram cu niste amici la o cafea.

intra in bar 2 fete bune rau de tot.

in fata barului era o masuta din aia unde poti sta in picioare. fetele au dus la acea masa. un tip de la masa care dupa fata arata cam badaran se baga in seama cu ele…

fetele amabile vb cu el , apoi acesta se aseaza la masa cu ele. la vreo 10 min  fetele au plecat sa se plimbe prin bar si sa faca poze. vorbeau cut toata lumea. el era singur la masa. ajunge acestea la masa unde nici nu se uita la el, ci vorbesc toti cei care sunt pe langa. el radea cu gura pana la urechi si gesticul la greu. incerca sa se bage in seama si el cu cei care vorbeau cu fetele. cand incepea el sa vorbeasca acestia isi schimbau partenerul de discutie in asa fel sa nu stie cu cine sa vorbeasca. pleaca fetele de la masa iar, dupa asta chiar vin in 3 titpi la masa care vorbeau cu ele. in tot acest timp statea si se uita si radea ca prostul.

al doilea bar unde am mers sa jucam un biliard.

in timp ce jucam la bar eu mai multe persoane. mi-au atras atentia un „cuplu”. el vorbea ca nebunul la ea, nu stiu cei explica.

ea se uita oriunde numai la el nu se uita. avea si o fata din aia plictisita si vorbea imediat cu primul care venea la ei.

desigur ca el nu vedea nimic si continua sa vorbeasca si sa gesticuleze.

 

nu zic ca nu am trecut si eu prin astfel de situatii dar spre deosebire de ei macar imi dau seama imediat si ma retrag uneori politicos…

nu stiu ce e in capul lor. oare cred ca acea vrajeala merge peste tot si daca o fata ti-a raspus la un salut inseamna ca ai si ajuns in chilotii ei…

eu zic asa , de cat sa te pui in astfel de situatii mai bine stai acasa….

2 răspunsuri to “daca sunt Fraier ar trebui sa stau acasa…”

  1. MIKA Noiembrie 23, 2010 la 11:50 #

    Caz1: naspa situatie .Daca vreodata m-am simtit in plus ,am plecat…nu am stat cascand gura aiurea
    caz 2:
    Cel mai naspa moment sa-ti speli rufele in public .Niciodata nu am fost pusa in acesta postura ,dar daca eram in locul tipei ,ma ridicam de la masa si plecam fara drept la replica .In alta ordine de idei ,iti denigrezi partenerul acasa,niciodata in fata altora chiar si necunoscuti .Tine de respectul fiecaruia….zic eu.

    • analfabetul Noiembrie 23, 2010 la 12:15 #

      eu incerc sa evit cat se poate de mult aceste situatii. decat sa ma pui intr-o situatie de genul asta mai bine ma bati.
      :d

Lasă un răspuns

