ies…

13 Noi

gata, m-am hotarat sa imi ridic curul de pe canapea si sa merg la o cafea.  plus ca trebuie sa imi cumpar paine sa mac. deci pun mana pe tel sun sa vad cine e disponibil acum pentru o cafea. stau pe acolo juma de ora, apoi merg sa cumpar paine, dupa vin acasa si fac ceva manare…

dupa aia mai vad c mai fack. kiss alll

9 răspunsuri to “ies…”

  1. BILETE AVION Noiembrie 13, 2010 la 19:46 #

    Am pus link pe http://tomistravel.ro/blog
    Categoria schimb de link.
    As dori sa faci asemeni SA pui la NUMELE LINKULUI : BILETE DE AVION
    MERSI

    • analfabetul Noiembrie 13, 2010 la 23:41 #

      gata, am facut adaugarea.
      daca vrei adauga si acest link la tine pe blog si apoi te adaug si eu pe site
      Nume: Filme, Seriale Online
      url: http://www.gogule.eu

      lasa un coment cand ai facut adaugarea

  2. Blue Noiembrie 13, 2010 la 21:40 #

    …” plus ca trebuie sa imi cumpar paine sa mac.”…
    … „apoi merg sa cumpar paine, dupa vin acasa si fac ceva manare…”
    ===================
    Te-ai apucat să scrii poezie simbolistă? 😀

    • analfabetul Noiembrie 13, 2010 la 23:08 #

      eram adormit ma… nu pot s aimi dau seama cum sa putut intampla asa

      • Blue Noiembrie 14, 2010 la 21:17 #

        Hehehe… 😀

  3. jurnalul unei pitipoance Noiembrie 14, 2010 la 12:34 #

    😉 ai iesit la agatat?

    • analfabetul Noiembrie 14, 2010 la 14:24 #

      ce a iesit… doamne..
      chiar am fumat pentru prima oara marijuana. la dracu nu am simtit nimic. am facut misto ca de obiecei cu care ies..
      cat despre unde am fost si ce am facut ramane sa spun alta data…
      thk ca ai trecut pe aici..

      • Blue Noiembrie 14, 2010 la 21:23 #

        Tot n-am înţeles de ce nu corectezi cu „Editare”. Că tocmai pentru asta e pusă…

        Dă-o-ncolo de marihuana…
        Încet începe să-ţi placă. Nu ea e problema ci faptul că vei simţi curiozitatea de altele mai tari. Apoi nevoia…
        Ceva mai încolo vine ăla cu căruţa cu cai mascaţi şi popa care îşi cere iertare de la ai tăi… în numele tău… Şi e păcat de tine.

      • analfabetul Noiembrie 14, 2010 la 21:27 #

        multam de grija. cat despre editare…. nu o folosesc….

Lasă un răspuns

