gol prin clasa

4 Noi

de prin clasa a 9 a si pana in a 11 a aveam un obicei ca dupa fiecare ora de sport sa ma desbrac in curul gol in clasa si sa imi flutur barbatia . desigur ca am urca si sus pe banca sau pe catreda.  eram singura clasa de baieti de la et 4. asa ca mai toate fetele inainte si dupa ora de spor se fluturau prin fata clasei.

colegii mei cand vedeau asta le luau cu jpa si el bagau in clasa. eu desigur cu scula in mana  pe care o fluturam in stanga si in dreapta. parca eram calare pe un cal. chiuiam si multe altele. fetele cica erau rusinoase si nu se uitau, dar trageau cu coada ochilui.

toate bune si frumoase pana cand intr-o zi cand eram ca de obicei in scula goala pe banca si ma destrabalam pe acolo intra profa de romana. o tipa tinerica si draguta foc. cam firava ea, dar frumoasa.

eu nu am vazut-o. vine langa banca mea si se uita la mine. vazusem eu ca toti au tacut, dar nu am facut nimic. la un moment dat ma uit in jos si vad profa de romana cu catalogul la subrat cum se uita la mine.

eu imediat ma asez pe banca si imi pun ploverul in poala. la care ea spune catre mine: stai linistit ca am mai vazut o scula…

dupa care pleaca.

credeti ca m-am oprit? nu… din contra… si mai tare…

 

2 răspunsuri to “gol prin clasa”

  1. ioniboni Noiembrie 9, 2010 la 19:10 #

    :))

  2. Lavinnia Noiembrie 13, 2010 la 16:37 #

    HAHAHAH :))

Lasă un răspuns

