viata in spania

22 Oct

multi gandesc ca de esti afara si muncesti faci o gramada de bani, ca totul e super. prima greseala pe care o fac cei de acasa e ca se gandesc doar la suma de bani. la cheltuieli nu se gandesc. mai jos am sa va dau cateva detalii despre cati bani se castiga si ce cheltuieli sunt.

un  salariu aici variaza intre 500 si 1000 euro pe luna. sunt care iau mai mult dar eu nu-i cunosc.

cheltuielile mele luna de luna:

salariu – 1000 euro

acum scadem ….

– chirie 375 euro / luna

– gaz o medie de 50 euro /luna. iarna vine maimult.

– lumina – o medie de 60 euro/luna

– apa 25 euro/luna

– gunoi 16 euro/luna

– curatenie pe scara si lumina din scara 10 euro/luna

– mancare 150 euro/luna – in afara de nimicuri. aici intra carnea, burienile, ulei, etc. tot ce iti trebuie sa faci de mancare. eu manc foarte multa carne.

– paine 40 euro/luna

– un pachet de tigari jumate pe zi. un pachet costa 3.55 euro.  eu fumez lucky strike. deci  sunt 5.32 euro pe zi la 30 de zile vine 159.75 euro

– beau cam 6 cafele la zi + 2 acuarius . o cafea costa 1 euro si un acuarius costa 2 euro. 6 + 4= 10 X 30+ 300.  nu mai calculez ce consum la sfarsit de saptaman cand mai merg pe la petreceri. alcol nu beau.

– internet 42 de euro/luna

– incarcare telefon cam 30 euro/luna. eu nu sun prea mult…. cine are nevoie sa ma sune…

 

aceasta sunt cam toate cheltuielile.  total: 1257.75. nu punem la socoteala hainele si multe alte chestii.

deci eu iau pe luna 1000 de euro. e o diferenta intre ceea ce castig si ceea ce consum de 257.75 euro.  de unde vin acesti bani… nu pot sa va spun….

aaa uitasem. am 2 servere dedicate care fac pe luna 275  euro + administrare 70 euro.

 

acum sa ma si laud putin mi-am cumparat azi o plasma de 42„ samsung si un aparat foto de 12 mp.  de fapt o cumparasem acum cateva zile si acum cand scriu acest post m-au sunat si au zis ca a venit . merg sa o aduc acasa. aaa cat fac aceastea 2? pai…. cam 900 euro.

luna viitoare vreau sa imi cumpar un calculator nou. sper sa reusesc.

ce sa mai spun… viata nu e chiar asa usoara precum zic unii. muncesc 8 ore pe zi, uneori chiar 10 6 zile pe saptamana. plec alb la munca si vin mai negru ca un african.

multi ma intreaba daca am bani pusi deoparte. nu am nici un ban. doar 500 euro pe care i/am imprumutat la cineva si care luna viitoare trebuie sa mii dea. in rest nimic. si aia cand o sa vina… au unde merge. datorii pe aici nu am. nu place sa fac. mai bine stau fara decat sa fac datorii.

uneori eu ma gandesc daca eu cu 1000 de euro abia ma descurc aici, dar ce face oare romanul de rand din romania cu 150 euro pe luna.  cand totul e mai scump in romania decat aici.

am facut zilele trecute o analiza online la preturi si am vazut ca in romania la elementele de baza totul e mai scump cu 20-30 procente….

e grotesc…  si uite asa ma mandresc si ma laud singur cat de destept am putut sa fiu atunci cand am luat decizia sa plec din romania. poate ca basescu nu a fost o influenta asa rea in viata mea. mi-a dat un sut in fund si am facut pasul inainte. daca nu imi dadea acel sut, poate eram si acum in romania si munceam de la 7 dimineata pana la 2 dimineata 7 din 7. fara sa am un real beneficiu.

va pup. merg sa fac un dus si apoi ma duc sa imi aduc acasa plasma.

o seara buna alll

 

 

 

2 răspunsuri to “viata in spania”

  1. bibabum Octombrie 22, 2010 la 23:19 #

    cata paine mananci prietene?

    • analfabetul Octombrie 22, 2010 la 23:54 #

      multam… pai aici costa intre 55 de centi si 2 euro o paine…

Lasă un răspuns

