ce am facut ieri

16 Oct

m-am trezit pe la 7.20 dimineata. la 7.50 am plecat la munca. acolo m-am suit in masina, am incarcat 5 cisterne de cate 30 tone fiecare de Carbon. cum a fost vineri am mai facut ceva curatenie pe acolo + ca a venit si unul din sefii de la madrid.

la 16.05 m-am dus sa ma spal si apoi sa ma schimb. la 16.30 m-am suit in masina si am plecat acasa. am ajuns pe la 16.50. am facut un dus acasa, am schimbat hainele si am plecat ca aveam treaba. am rezolvat ce am avut pana pe la 18.30. apoi am mers la un bar de am beut o cafea. pe la 19.05 am ajuns acasa la o amica un mi-am facut siesta… stiti voi. la 19.55 am plecat de acolo si m-am dus la tenis de camp. aveam pista rezervata de la 20 la 22.00. am jucat tenis, am transpirat . pe la 22.05 am plecat de pe pista. ne-am oprit la barul care este in centru sportiv si am beut o cafea si un acuarius de lamaie. am mers acasa dupa asta, unde am facut un dus si m-am schimbat. pe la 23.30 am plecat de acasa si am mers la biliard cu niste amici. am jucat cam 2 ore dupa care ne.am mutat locul in alt bar… pe la 03.00 am plecat acasa… , am verificat ce este pe net , etc si apoi la culcare…. la 7.30 m-am trezit sa merg la munca. azi am program scurt . doar pana la 11.00. kiss alll

5 răspunsuri to “ce am facut ieri”

  1. mimi Octombrie 16, 2010 la 14:21 #

    a avut o zi plina…cum ai reusit sa te mai trezesti la 7:30?:O

  2. mihaelafilip Octombrie 17, 2010 la 01:38 #

    cate detalii :))))

    • klaraseptembrie8 Octombrie 18, 2010 la 08:34 #

      cate detalii omule… bine ca nu ai scris de cate ori ajungi pe zi la toaleta…pff

      • analfabetul Octombrie 18, 2010 la 20:48 #

        mai erau inca de scris, dar ma grabeam…:D

Lasă un răspuns

