familia – poate cel mai important lucru din viata. am zis poate ii ia dracu…

13 Oct

se spune ca familia e cel mai important din viata noastra, e stalpul societatii. pe dracu. unele familii nu stiu cum sa te distruga.  in toata viata mea am fost ajutat doar de straini pe care nu ii intalnisem niciodata.

cum eu sunt plin de sperante si optimism am zis sa mai incer inca odata la ai mei sa ma ajute cu ceva mic. trebuiau sa se duca unde am stat eu in romania sa imi ia toate lucrurile si sa dea cheile. am trimis bani, tot… ca s aplateasca , am vorbit cu ei ca si mi-au spus ca totul e ok. s-a rezolvat.

ma cauta acum 3 zile pe net cineva di romania si imi spune ca daca nu platesc zilele astea chiria si altele de pe acolo imi sparge usa si imi vinde lucrurile.

va imaginati ca nu am crezut. sun acasa sa ma informez. cand ii intreb imi spun ca nu au avut timp, etc, etc, etc. sa mor de draci si nu alta.

si le spun: din martie si pana acum cien dracu plateste chiria si toate alea.? au inceput sa o dea cotita . pana la urma le-am spus sa ma lase in pace. sa uite de mine si sa nu ma mai deranjeze niciodata.

e mai bine singur… e chiar a dracului de bine….

inca o dovada ca nu are rost sa complici ….cand poti foarte bine simplifica lucrurile si totul va fi bine

sa auzim de bine…

2 răspunsuri to “familia – poate cel mai important lucru din viata. am zis poate ii ia dracu…”

  1. MIKA Octombrie 18, 2010 la 19:26 #

    Naspa situatie ,daca nici macar pe ai tai nu te poti baza.
    Eu am altele pe cap ,dar tot de neamuri tine .Ai mei sunt painea lui D-zeu ,dar frate-miu parca ar fi din alt aluat .M-ar baga in cacat pe mine ca el sa poata sta peste mine .Nu are scrupule…de asta imi vine cateodata sa-l dau dracului …..dar na ,mama m-a facut mai buna…FUTUI!

    • analfabetul Octombrie 18, 2010 la 20:52 #

      in viata asta mea, pe unde am fost numai straini pe care nu i.am vazut in viata mea m.au ajutat. na… asta e situatia…

Lasă un răspuns

