ce am facut, unde am fost, etc

9 Oct

buna la toti .

dupa cum stiti cred am avut ceva probleme cu glezna. sa dovedit pana la urma ca probleme erau mult mai grave.  dupa 3 saptamanii in casa in carje am mers o saptamana la munca, dar a fost o greseala mare. a trebuit sa mai stau acasa inca o luna si sa merg la 2 clinici e recuperare cate 2 ore pe zi la fiecare. acum glezna a refacut cam 85% sa spun asa. inca mai mai jeneaza la efort sau cand merg mult.  de pe 20 august si pana pe 2 octombrie nu am mai facut sex deloc. asta daca nu se pune la socoteala vreo 4-5 manuela. pe data de 2 oct. m-am descarcat bine de tot…

am schimbat 2 apartamente in tot acest timp. pe data de 7 oct. m-am mutat in unul nou. sper sa stau aici data asta…..

din cauza ca nu am mers la munca voluntara si nici nu am anuntat ca ca sunt accidentat era sa ma duca astia la parnaie…. noroc ca tipa de la primarie care se ocupa de mine , pe nume Teresa e o draguta…. si m-a scos basma curata. altfel acum scriam din alta parte.

tot in aceaasta perioada m-am certat cu sora mea foarte tare. nu ne-am vorbit cam o luna de loc. acum e ok… si sper a dureze…

o chestie stranie e ca atunci cand ma plimb prin parc ma opresc astia de pe aici sa le dau marijuana. nu stiu cum cred ei ca as putea avea eu asa ceva….  este imposibil sa nu ma intreba macar unul cand trec prin parc.  azi de exemplu ma sunt un amic sa imi porpuna sa vand marijuana si alte chestii din astea….

am spus la toti. fac orice , dar mai putin droguri si substante interzise. de orice altceva mai scapi basma curata dar de cele 2 nu te mai scoate nici dracu.

au reinceput momentele ciudate din viata mea. zi de zi trebuie sa se intample ceva ciudat (paranormal).

aaa .. la noul apartament astept sa vin a astia sa imi conecteze lumina, apa, gazul si netul… sper ca pana vineri ce vine sa termine cu totul. ce e frumos ca am luat primul apartament dintr-un bloc nou. deci sunt singur in tot blocul…. e super coool. pot da muzica cat pot de tare. pe miercuri o sa merg sa imi cumpar o plasma de 50 si alte cateva chestii prin casa….+ ca trebuie sa dau petrecere de casa noua.  sa vad ce chef am…

doresc sa le multumesc la toti cei care mi-au scris in privat sau pe blog. te face sa te simti bine cand vezi ca sunt oamenii care nu ii cunosti personal isi fac griji pentru tine sau iti duc dorul. VA MULTUMESC.

dupa ce mi se monteaza netul am sa ma apuc de scris mai bine… am multe de spus…. sper doar sa fie si cineva care sa le auda/citeasca.

va urez o zi/seara buna si sa auzim de bine…

kisss alll

4 răspunsuri to “ce am facut, unde am fost, etc”

  1. Lavinnia Octombrie 9, 2010 la 22:40 #

    Hei, welcome back. Ma bucur pentru tine.

  2. Natural Octombrie 10, 2010 la 11:21 #

    Daca tot ai revenit, te invit la o leapsa de nota 10:
    http://danielbotea.blogspot.com/2010/10/cifrele-zilei-10-10-10.html

    Te bagi?

  3. MIKA Octombrie 18, 2010 la 19:13 #

    Observ ca iar ai reaparut dupa ceva vreme cu o groaza de stiri si posturi .
    Ma bucur ca esti bine …sau ma rog ,mai bine.

    • analfabetul Octombrie 18, 2010 la 20:49 #

      pai… o sa scriu. de aceasta data o sa fiu mai taios in foarte multe aspecte…
      o sa mai scriu despre mine, o sa scriu ce am promis legat de bani online si foarte mult sex.
      sper sa placa…
      😀

Lasă un răspuns

