ME SUENA EL RUN RUN DE MI CORAZÓN

2 Aug

i love this song…..

12 răspunsuri to “ME SUENA EL RUN RUN DE MI CORAZÓN”

  1. blue2403 August 2, 2010 la 19:15 #

    Să-ţi spun drept, nu mă prea omor după muzica latino. Îmi place cum sună pentru cp e o muzică plină de căldură.
    Există totuşi unele melodii latino pe care le ascult uneori, poate de aceea îmi plac. Câteva (la întmpare):

    ETC …

    • analfabetul August 2, 2010 la 20:01 #

      omule… sunt melodii care cred ca toti le adora…. multumesc mult…. sper ca ascultandule sa nu intru intr-o stare de melancolie…

      • blue2403 August 7, 2010 la 15:33 #

        Eu nu am ureche muzicală … deci mu suport muzica ce nu îmi place.
        Din cauza de lipsă de talent, ca asculător e muzică nu am fost niciodată capabil să înţeleg de ce manelele fac atâtea furori, poate le detest şi din cauza versurilor tâmpite…
        ……………..
        Că veni vorba: „OOOOOoooooofff, viaţa meaaaaaaaaaaaaaaaaaa…” … cât de sinucigaş trebuie să fii să asculti asta?
        Dar, gata că văd că am ieşit în peisaj….

      • analfabetul August 7, 2010 la 15:44 #

        nici eu nu pot intelege cum sunt unii asa fanatici cu manelele.
        parca sunt aia pro basescu…
        ihhhh

  2. dandelion August 4, 2010 la 09:52 #

    …sincer, n-as fi ghicit nici macar din greseala ca ti-ar placea si ai asculta de buna voie si nesilit de nimeni melodia 😛

    • analfabetul August 4, 2010 la 12:09 #

      inseamna ca nu prea ai citit pe aici mult….
      in afara de trance, house, dance ascult si enigma, budabar, jean pierre jarre si altii.
      + ca atunci cand fac sex imi place sa ascult pe acestia sau ceva din stilul acesta: enigma, budabar, jean pierre jarre

      • dandelion August 4, 2010 la 20:47 #

        nu zic nimic, dar cumva nu iti pot asocia stilul scrisului cu melodia… 😛

      • analfabetul August 4, 2010 la 22:35 #

        dupa tine care ar fi genul de muzica pe care l-as asculta eu?
        sunt curios…

  3. dandelion August 5, 2010 la 23:19 #

    Parazitii?:D

    • analfabetul August 6, 2010 la 00:29 #

      ascultam asa ceva acum cativa ani… acum nu prea ma pasioneaza…
      >D

      • dandelion August 8, 2010 la 01:21 #

        am fost aproape (de trecut)
        … mie imi pari asa mai… dintr-o bucata…

      • analfabetul August 8, 2010 la 01:23 #

        depinde de situatie…
        azi asa, maine altfel…
        mereu ma schimb…
        foarte des mi sa reposat ca ma schimb foarte des si nu mai stie lumea cum sa ma ia… cel mai de in relatii.
        cele mai multe au reununta sa ma mai inteleaga…
        😀

Lasă un răspuns

