carje

1 Aug

sa vedeti ce prost sunt. joi pe la ora 20.30 eram la munca. cum mergeam eu acolo cu masina vad un motor ca nu mai functioneaza. opresc masina imediat si sar din ea. cu dreptul aterizez bine, dar cu stangul calc naspa….stiti voi asa intr-o parte…. mai pe loc ma fulgera pana in creier. durere de sa ma pis pe mine. dar tot am alegat as aintr-un picior pana la motor….

am ajuns acasa pe la 9.30. durerea mai disparuse putin. dimineata cand a vennit colegul sa ma ia la munca ma durea in draci. imi daduse lacrimile de durere. l-am sunat pe cumnatul meu care e si seful meu sa ma duca la urgente.

am ajuns acolo, aia voiai sa ma pun in carucior cand au vazut cum e glezna. eu nu si nu. merg asa… sau certat ei putin cu mine, dar cand au vazut ca nu au cu cine sa se inteleaga , m-au lasat in pace. dupa raza doctorul imi spune ca sunt norocos tare ca nu am fractura la cum arata.

mi la pus in ghips…. si acum trebuie sa stau cu el asa 5 zile. nu trebuie sa calc pe el deloc. m-au pus sa cumpar carje… sa vedeti si aici cearta. eu nu si nu….. dar pana la urma le-am cumparata. adica totul a platit asigurarea…

acum stau acasa si abia ma misc, mai mai doare cateodata. dupa aceasta experienta nu am sa mai rad niciodata de un cu carje sau care nu se poate misca….

😀

Un răspuns to “carje”

  1. FV August 1, 2010 la 10:43 #

    buna idee sa nu mai razi de unu si altu

Lasă un răspuns

