permis

21 Iul

azi pe la 10.42 am dat examenul pentru permisul auto. nu cred ca am sa-l trec. la cat de bine stiu eu spaniola sansele sunt cam 30%, dar cine stie poate am noroc. sincer vorbind nici nu am invatat. cartea auto mi se pare super plicitsitoare. daca nu mi-ar cere la munca permis si masina nici nu as vrea sa aud de asa ceva.

mai e si alta chestie… daca acum cand nu am masina nu stau pe acasa mai deloc, dar sa am masina… atunci as putea pleca unde vrea muschii mei oriunde as vrea. nu ar mai trebui sa imi rog amicii sa ma duca undeva.  eu ma stiu cum sunt. imi place distractia foarte mult si uneori, adica de cele mai multe ori exagerez. nu mai tin cont de nimic, munca, familie, prieteni, sanatate, etc.

+ ca zic eu sufar de acel sindrom care atunci cand esti la volan te lasi furat de peisaj si te duci in rapa.

asa ca, daca ma gandesc mai bine , chiar foarte bine, e mai bine fara permis si masina.

acum va trebui sa astept raspunsul care va fi afisat in cursul zilei de maine.

6 răspunsuri to “permis”

  1. FV Iulie 21, 2010 la 14:50 #

    bft

  2. MIKA Iulie 30, 2010 la 12:59 #

    SI ?
    L-ai luat pana la urma?

    • analfabetul Iulie 30, 2010 la 13:03 #

      eee nu… mai dau inseptembrie….
      eee sunt cam tont asa putin…:d

      • MIKA Iulie 30, 2010 la 21:23 #

        Lasa ca si eunt la fel .L-am picat si nu m-am mai dus ,poate ma hotarasc anul asta .

      • analfabetul Iulie 30, 2010 la 23:02 #

        eu trebuie sa ma duc… ca imi trebuie la munca neaparat.

Lasă un răspuns

