catuse, sperma si bataie (3)

19 Iul

dupa ce a terminat de facut curat acolo unde nu ajunge soarele am mai chinuito cam o ora asa cu diverse chestii. avea speram pe tot corpul, in jurul gurii saliva si sperma, ochii negrii de la machiajul care s-a scurs. ce mai… arata ca dracu.

se facuse de acum dimineata. era ora 7.00 si m-am gandit ca ajunge. am mai lasat-o cam juma de ora sa stea asa legat dupa care am deslogat-o. dupa asta am i-am dat un sarut mic pe buze si i-am zis: treci in pizda matii la baie si te spala.  m-am dus in salon si am deschis televizorul. am parins si o tigara. dupa vreo 45 de minute apare si ea. cand am vazut-o cum arata imi venea sa imi dau palme. buna rau de tot. ma gandem cum nu o vazusem cu o in urma cum arata. cred ca din cauza nervilor. mi se sculase pula imediat ce am vazut-o.  se aseaza langa mine pe canapea si imi da un sarut mic. isi aprinde si ea o tigara. trage cateva fumuri din ea si apoi imi spune:

Al. prin catre trebuie sa treaca o femeie si cate trebuie sa faca ca sa aiba parte de un futai bun din partea ta. eu : de ce spui asta?  ea: tu crezi ca totul a fost o coincidenta? eu: cred ca da… ea: nu dragul meu. te stiu de ceva vreme si am auizit ca atunci cand te enervezi, cand nu ai respect fata de femeia din pat futi bine. eu: wtf femeie… cum poti spune asta, de unde stii toate astea? ea: eee si tu…  ai exagerat tu la unele faze dar a fost ok. chiar mai bine decat ma asteptam. eu: nu puteai spune de la inceput  ca asta vrei? nu mai eram nevoit sa te bat. ea: da… cu bataia ai exagerta putin dar a meritat. dupa ce ti-am facut data trecuta stiam ca pot scapa basma curata, asa ca a trebuit sa spun la toti , lucru care stiam ca te va enerva foarte tare.

in fine… am mai discutat noi multe. am aflat ca lucreaza la o firma de Travel, ii place sa se futa mult, ca amicele de la bar si sunt si ele la fel, ca sunt toate in cautarea de senzatii tari, etc.

cum stateam acolo pe canapea si vorbeam a vazut ca mi se sculase pula. se apropie, pune mana pe pula asa peste blugi, o mangaie si ma saruta usor…

apoi imi deschide prohapul, scoate pula afara si incepe sa o frece. se pune in genunchi in fata mea si incepe sa o suga. va spun cu mana pe inima ca era a dracului de buna. am terminat in gura ei. a inchitit tot. dupa asta sa ridicat m-a sarutat inca odata, ma mangait putin pe fata si a spus ca trebuie sa plece. a zis ca ma suna in acea seara sa iesim undeva.

dupa toate cele intamplate am ajuns sa fim foarte buni prietenii si sa ne futem timp de vreo 5 luni bune. ne vedeam cam 3 ori pe saptamana si plecam de cele mai multe ori in afara bucurestiului cu ea sau cu toate 3.

 a fost o perioda foarte frumoasa din viata mea. mai mereu ne aminteam de primele intalniri si radeam.

apoi ea a plecat in UK. dupa plecarea ei nu am mai tinut legatura cele 2 amice ale ei.

adevarul este ca atunci cand sunt nervos sunt alta persoana in pat si dau mai mult randament sa zic asa. se pare ca ea stia, a vazut acest lucru.

in discutia pe care am avut-o atunci mi-a spus o vorba pe care am sa o tin minte toata viata. nu e cine stie ce: ¨O, Al. esti atata de previzibil¨. mi.a explicat ce inseamna asta si mi sa facut oarecum teama. ganditiva daca era o alta femeie care avea alte interese putem sfarsi rau de tot. asa ca de atunci incerc sa ascund cat mai bine lucrurile care ma pot provoca sa reactionez ca in situatia de mai sus.

Nota: se poate ca unele persoane care au citit primele 2 parti sa fie oarecum dezamagite de final. nu cred ca se astepta multa lumea la asa ceva. stiu ca nu e ceea va doreati, dar asta e adevarul. ar mai fi fost cateva chestii de adaugat dar nu prea am chef de scris asta seara…. 😀

Va multumesc ca ma cititi. Kiss all

7 răspunsuri to “catuse, sperma si bataie (3)”

  1. inelpentrufreyja Iulie 20, 2010 la 11:35 #

    Ma uimeste sfarsitul…dar nu ma dezamageste…frumos…

  2. darkleya Iulie 20, 2010 la 12:52 #

    deci da…după cum spuneam 🙂
    probabil că alea 5 luni au fost oricum, numai plictisitoare nu

  3. FV Iulie 20, 2010 la 17:22 #

    interesant

  4. capsunica zambareatza Iulie 21, 2010 la 11:09 #

    cate suporta unii pentru o partida buna :))
    good story! nice job

  5. ioniboni Noiembrie 18, 2010 la 15:24 #

    A meritat inseamna si pentru nervii tai , dar si pentru bataia ei:))

Lasă un răspuns

