catuse, sperma si bataie (1)

3 Iul

acesta experinat am trait-o pe cand eram in bucuresti. stateam prin distror 2 pe strada ramnicu valcea, din cate imi amintesc eu.

intr-o seara am iesit cu niste amici buni la o bere.  in grup erau si persoane noi pe care nu le cunosteam. am discutat noi multe lucruri si uite asa am ajuns sa vorbim de experiente noi, cat de mult ma plictisesc si altele. la care o tipa din grup care nu o mai vazusem si era buna prietena cu un amic de al meu, ma intreaba daca vreau s aincerc ceva cu adevart nou.  rad putin in coltul guri asa… fac o pauza si ii spun ca da.  ea ma intreaba daca sunt sigur. eu ii spun ca da. plec de acolo si inainte sa ne despratim tipa imi spune ca o sa ma sune zilele astea. eu spun ok dar dupa ce ajung acasa imi dau seama ca nu i’am dat numarul de telefon. in fine… o las asa…

la cateva zile ma suna si spune sa ne vedem la un bar…  ne vedem , discutam o gramada de chestii dupa care spune ca vrea sa mergem la mine acasa. desigur ca spun DA. ajunge acolo si nu apuc bine sa intru in casa ca ia de gat si ma duce in dormitor. se comporta de parca stia casa mea foarte bine. ma arunca in pat. imi spune sa ma desbrac. ma uit putin asa la ea mirat si execut ceea ce a zis. scoate din geata ei 2 perechi de catuse , o esarfa si 2 bucati de funie din aia subtire. imi spune sa intind mainele ca sa poata s aimi puna catusele pentru a ma lega cu ele de pat. prima data am zis ca nu… dar am cedat. in fine… ma leaga de maini si de picioare , la ochii si ma lasa sa astept cam juma de ora asa. dupa care vine , se aseaza langa mine si incepe sa ma mangaie. face acest lucru foarte bine, chiar imi placea mult. dupa asta trece la sarutari, apoi baga unghiile in mine si tragea cu putere. chiar ma durea tare… pe bune. protestez. imi da 2 palme puternice peste fata. incept sa injur si ii spun sa ma deslege. nici o sansa. ea: ai vrut experinte noi, ei bine acum o sa ai te asigur. se suie desupra mea si se pune bu pizda deasupra fetei mele si se freaca cu putere. abia mai puteam respira. apoi sa intoarce cu spatel la mine si se aseaza la fel. in acest moment aveam pizda pe bura si nasul undeva in curul ei. uneori chiar isi desfacea bucele si se aseza cu curul pe nasul meu si se pasa cu putere.  aveam o gramada de draci. ma zvarcoleam acolo dar degeaba. injuram atunci cand puteam si aveam gura libera. dupa ce isi face treaba trece sa ma suga. dar un supt din ala sadic. in tot acest timp nu inceta sa bage inchiile in mine. durea ca dracu. mai ales cand mi-a luat coitele in gura si strangea cu dintii si tragea de ele., ori cand ma muscat de capul pulii. doamne…. nici nu va imaginati ce draci aveam, daca scapam atunci o omoram. dar sa trecem mai departe.  acum faza tare… ma suge bine pana imi dau drumu. toata sperma care a iesit din mine era la ea in gura. sa nu va ganditi ca a inghitit-o sau a scuipat-o….. nuuuuuuuuuuuuu vine la mine cu sperma in gura si ma apuca cu 2 degete de beregata si strange destul de tare… asta pana cand deschid gura. cum eram legat la ochii nu stiam ce intetii are. imediat ce am deschis gura vine si ma saruta si arunga in gura mea toata speram pe care o avea ea in gura. doamne… nu stiu daca va puteti imagina ce am simtit atunci. nu ma mai gandeam ca imi pot rupe mana, sau ca ma doare foarte tare. ma zvarcoleam si trageam cat puteam de tare ca sa scap. dar nici o sansa. cu gura plina de speram , mai mai sa ma inec. dupa cea strecurat tot la mine in gura mi’a pus mana la gura ca sa nu arunc nimic. intr’un final nu am avut ce face. a trebuit sa inchit. o auzeam cu rade, comentariile ei, cum  ma plesnea cu palma foarte tare peste corm, cum unchiile ei se infingau in carnea mea. credeam ca sa sfarsit, dar nu… a sculat pula iar si sa bag cu pizda in ea… si sa frecat in ea o vreme… nu mai stiu cat. eu ma gandeam cum sa scap. de data asta mi’am dat drumu in ea. imediat a pus mana la pizda si a venit cu ea desupra guri mele si sa vrecat pana nu am maia vut ceva face si am deschis gura… uneori simteam ca nu mai am aer si faceam tot posibilul sa scap. chiar ma gandeam ca o sa ma omoare. pe bune… la felul cum se comporta.  dupa ce a terminat si asta si a mai facut si alte scarbosenii si ma mai chinuit ma intreaba daca mi’a placut si ca ea o sa plece. eu tipam acolo dar nu o interesa. chiar am ajuns sa o implior sa imi dea drumul si sa-i promit ca nu-i fac nimic. dar nici o sansa.  a plecat si m-a lasat acolo .

eu aveam o amica cu care aveam o intelegere ca la 2-3 zile sa treaca pe la mine sa verifice daca sunt bine. ca am mai avut si altele dar nu asa. norocul meu a fost ca amica avea a venit adoua zi pe la 21.00…..

cand a intrat in casa s-a speriat la cum aratam. legat, numai sange, sperma uscata pe lagura, desbracat, cearsaful plin de sange , eu totul numai o rana.

mi’a dat drumu (tipa nu uitase sa lase cheile de la catuse pe noptiera de langa pat), m-a ajutat sa merg la baie sa ma spal si a facut ceva de mancare.

continuare data viitoare.

15 răspunsuri to “catuse, sperma si bataie (1)”

  1. FV Iulie 4, 2010 la 05:23 #

    fain 🙂

  2. darkleya Iulie 4, 2010 la 09:36 #

    înțeleg de ce te-a lăsat legat și a plecat. probabil ai fi ajuns la închisoare nevinovat 🙂

    • analfabetul Iulie 4, 2010 la 19:00 #

      se poate. cred ca o omoram atunci. dar sa vezi ce a urmat….
      😀

  3. carmen Iulie 4, 2010 la 17:17 #

    nu o sa iti placa parerea mea dar cred ca ai primit pedeapsa la toate relele facute unei femei ( dureri, sange , obligarea de a face unele chestii fara voia lor )

    nu. nu e distractiv. dar cred ca ar tb sa fie o experienta utila 🙂

    • analfabetul Iulie 4, 2010 la 19:07 #

      mai atunci nu mai puteam de draci… acum rad si nu o mai vad ca pe ceva rau. am facut si am patit eu lucruri si mai rele in viata mea.

  4. MIKA Iulie 4, 2010 la 18:36 #

    Interesanta experienta .
    Stii? Femeilor le place gustul lor propriu ,chiar le excita ,probabil gagica s-a gandit ca si la barbati e la fel ,de aceea ti-a dat „sa te gusti” .
    Dupa ce am citit cele scrise de tine ,m-a dus gandul la acea prietena a ta pe care te-ai razbunat,chemandu-ti prietenii la cate un numar „pula vrei ,pula iti dau”…parca asa i-ai spus .
    Cred ca si la ea a fost acelasi lucru …..te-ar fi omorat de putea ,dar …nu a putut .
    Cum e sa te simti violat? naspa …nu?
    Asteptam continuarea!

    • analfabetul Iulie 4, 2010 la 19:08 #

      hmmm viol…. se poate spune si asa. continuarea va veni curand.

  5. FV Iulie 4, 2010 la 19:04 #

    de felul meu sunt blanda,dar tu chiar meriti asa ceva,meriti ce ti`a facut tipa asta,bravo ei,nota 11,astept continuarea,oricum,daca erai pe mana mea,eram mult mai SADICA,te faceam sa suferi mult,dar sa iti si placa..

    • analfabetul Iulie 4, 2010 la 19:34 #

      de atunci nu ma mai las legat . nu vreau mai repet aceasta experinta. auzi la tine…. cica a fost bine ce mi’a facut si ca merit. ce bataita iti dau eu tine… ai sa vezi. ce mi’a facut ea mie iti fac eu tine. sa vedem daca iti place. 😀

  6. FV Iulie 4, 2010 la 21:05 #

    nu mersi,chiar asa nu…

  7. Freyja Iulie 5, 2010 la 08:12 #

    Interesanta experienta:)) Deabia astept continuarea…

  8. 1 + Doua Iulie 5, 2010 la 19:47 #

    Pe cand continui?

  9. ioniboni Noiembrie 18, 2010 la 14:17 #

    Ai si continuarea?Ca nu dau de ea…
    Oricum daca ai aberat ai facut-o bine:))
    Daca chiar asa ai patit, nu , nu cred ca meritai chiar asa, dar daca ti-ai putut da drumu`… cre`ca ti-a cam placut:))

Lasă un răspuns

