din ciclul poti agata cu orice

18 Mai

am zis in nenumarate randuri ca poti agata cu orice vorba , gest , daca stii cum si unde sa’l folosesti.

1. acum 3 saptamani am mers sa imi cumpar o pereche de blugi. intr’un magazin o fata super draguta care mi’a atras atentia. m’am plimbat pe acolo ca sa o vad cat mai bine. am luat blugii si am mers la casa. in timpul cat i’a trecut pe la casa de marcat si i’a impachetat mi’am permis sa ii spun ca imi plac degetele ei si oja pe care o alesese. a spus multumesc si a zambit usor. apoi ii spun ca imi place parul si vin cu o mica sugestie…. care mi’a permis sa mai schimbam 2-3 vorbe. am plecat si a doua zi am mers inapoi la magazin cu blugi. cica sa’i schimb ca nu imi vine. chiar daca ma vazuze ca’i probasem cand i’am cumparat. ma intorc la casa cu inca o pereche de blugi si o salut. ma intreaba de ce am mai cumparata inca una daca cei care i’am luat cu o zi inainte nu imi sunt buni. eu ii spun: sincer am vrut sa am un motiv sa vorbesc cu tine, sa te vad. toata seara m’am gandit la degetele tale si oja ta. desigur am venit si cu speranta ca vei accepta sa iesim la o cafea sa ne cunoastem mai bine. spre norocul meu a zis ca da….

2. aseara eram in bar cu un amic. eu aveam o cafea si el o bere.  cam la o ora intra o tipa blonda cam la 1.85 m subtirica si buna tare. se aseaza la bar la nici 2 metri de noi 2.  la un moemnat dat barmanul imi ia bricheta si ii aprinde o tigara duca care se scuza ca a luat’o fara sa imi ceara voia. ii spun ca nu e nimic si zambesc la ea. inainte sa plec chem barmanul si ii platesc cafea si ii spun ca achit eu beutura lu dommna (are 38 de ani).  ea nu spune nu, si ma chiama la ea. imi multumesc si imi spune ca si’o poate plati singura, dar apreciaza gestul. ma intreaba apoi daca o cunosc. eu ii spun ca mai mult sau mai putin. nu foarte bine. ma intreaba apoi daca stiu cum o chiama. ii spun ca o chiama B si ca e foarte buna la pat si ca’i place mult. si imediat fac o paranteza. eu nu am mers si nici nu voi merge cu o femeie idiferent cat de bine arata daca trebuie sa o platesc pentru serviciul respectiv. ramane putin mirata si ma intreaba de unde stiu. ii spun ca nu conteaza. apoi ma scuz si plec….

azi dimineata ii trimit la 8 un mesaj in care o invit vineri seara la o partida de tenis. imi raspunde pe la ora 13 si ceva ca ar fi incantata . pe la 17 astazi o sun si ii spun daca a retinut paranteza mea de aseara. a spus ca da… si ca nu e nici o problema.

acum ramane sa vedem ce iese.

3. dupa partida de tenis intr’o zi am  mers la un bar sa ne racorim cu o bere si o cafea. acolo o barmanita draguta. se tot uita la noi in timp se ne serveam bauturile. inainte sa plec o intreb daca e singura. imi spun ca da si ca in acest moment nu doreste o relatie. eu ii spun : cine a zis ceva de o relatie. eu vreau doars a te cunosc cum esti in afara barului. ii dau numarul meu de telefon  sa ma sune daca va dori sa ne cunoastem. cam la 2 saptamani ma suna sa iesim. am iesit cam 15 zile impreuna, ne’am iubit si acum fiecare e cu altcineva.

poate cele nu sunt exemple foarte bune dar poate ajuta. ideea este ca atunci cand esti undeva si iti place o femeie, analizeaza si gandeste putin si apoi treci la atac. fii atent tot timpul la ea cum se comporta, gesturi, mimica, tonalitatea vocii, etc. asa  vei stii daca e bine sau nu, sau daca trebuie sa improvizezi ceva mai bun.

16 răspunsuri to “din ciclul poti agata cu orice”

  1. laagatat Mai 19, 2010 la 09:31 #

    buna tactica
    destul curaj
    felicitari!!!!

  2. Cuvinte Vulgare Mai 20, 2010 la 15:12 #

    Interesant. Sincer să fiu cu prima fată…eu nu mă mai întorceam, dar bv că ai încercat ;).
    Ai mare dreptate cu „sfatul” de la sfârşit.

    • analfabetul Mai 20, 2010 la 15:23 #

      pai facea parte din plan omule. daca faceam pasul atunci sigur ma refuza.
      indiferent cat de mult ti’ar place o tipa trebuie sa astepti momentul potrivit. daca nu o faci in acel moment poti avea tu cea mai buna vrajeala, e sortita esecului. si nu uita, ca nu merge faza la toate femeile. trebuie sa le cosmetizezi… sa mearga…

      • Cuvinte Vulgare Mai 20, 2010 la 16:04 #

        Normal. Oricum la fiecare trebuie să abordezi altă tactică…să te gândeşti care ar fi cea mai bună pentru a o cucerii.

      • analfabetul Mai 20, 2010 la 16:12 #

        si cred eu ca poate cel mai important e momentul. se zice ca poti ajunge in chilotii la orice femeie, daca ai ochi sa vezi momentul potrivit. se zice ca atunci se deschid toate usile si poti intra mai ceva ca la tine acasa.
        eu daca consider ca nu e momentul potrivit nu fac nici un pas. ma bazez foarte mult pe instinct.

  3. laagatat Mai 20, 2010 la 19:28 #

    undeva ai mare dreptate in proportie de 99 %, insa mai sunt si excceptii…mereu au existat…

  4. laagatat Mai 20, 2010 la 19:30 #

    m-ai surprins placut! felicitari!

  5. laagatat Mai 20, 2010 la 19:35 #

    ca intodeauna :P:P:P:P:P:P:P:P

  6. MIKA Mai 29, 2010 la 08:05 #

    Multumesc de sfaturi …..poate agat si eu o femeie 😆 😆 😆 …..
    Ca o paranteza,femeile accepta complimentele mult mai usor de la un barbat ,decat de la o femeie,de asta fac complimete 90% numai barbatilor.

    • analfabetul Mai 29, 2010 la 12:03 #

      da….
      legat de femei cu femeie.
      acum cateva seri am iesit cu un grup. am vazut cred cel mai pasional sarut din viata mea. si felul cum se mangaiau ele … doamne iti venea sa te urci pe pereti.
      stii vb aia: doar o femei stie sa sarute o alta femeie si doar un barbat stie cum sa fac un sex oral altui barbat. (parca asa suna…. :D)

      • MIKA Mai 29, 2010 la 22:46 #

        Da ,cam asa ceva „doar o femeie stie ce-si doreste alta femeie,cand si cum ” ….;)

      • analfabetul Mai 31, 2010 la 21:02 #

        tu imi poti spune ca si cum iti doresti.

Lasă un răspuns

